e-Galatsi

σερφάροντας στο Γαλάτσι

Μετά από απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΔΡΑΣΗΣ, την Τρίτη 2.5.2017 αντιπροσωπεία του φορέα μας (Πετρόπουλος Ίκαρος, Ανδριόπουλος  Ηλίας, Μπακάλης Στέλιος, Χριστοδούλου Άγγελος) συναντήθηκε με την Διοίκηση της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, στην έδρα της εταιρείας Μεσογείων 191 --193.                                                                                                                           
Σκοπός της συνάντησης ήταν η  άντληση πληροφοριών και διευκρινίσεων επί πλευρών της Μ.Π.Ε. (εχει τεθεί σε διαβούλευση ) ,και η, πέραν των δημοσιευμάτων, πραγματική  ενημέρωση .                                                                                                                                                                                                  
Η γενικότερη ενημέρωση που  τύχαμε σε πολύ καλό κλίμα  από τον υπεύθυνο του έργου της γραμμής 4  και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ κ.Ν. Μπούσουλα,παρουσία των στελεχών  Θ.Μπαντή ,Χρ.Κουστένη,  Α.Κλουκινιώτη,δεν απέκλινε από την Μ.Π.Ε  ,στοιχεία της οποίας έχουν παρουσιασθεί σε επιστολή της ΔΡΑΣΗΣ προς τον Δήμαρχο και το Δημοτικό Συμβούλιο.
Από την συζήτηση προέκυψαν τα παρακάτω :

  • Ο στόχος  της εταιρείας είναι τα έργα να ξεκινήσουν το 2019
  • Το έργο υπολογίζεται να ολοκληρωθεί σε οκτώ ( 8 ) χρόνια
  • Η εκκίνηση του έργου θα γίνει από το ύψος της πεζογέφυρας
  • Στη ζωή της πόλης θα επέλθει σχετική αναστάτωση,(όχι υπερβολική), από τις αλλαγές ( συγκοινωνιακές κ.α.)
  • Όλες οι προβλεπόμενες σήραγγες αφορούν στη Λ.Βέικου  κι όχι στο Άλσος
  • Το φρέαρ ΕΥΔΑΠ  θα κατασκευαστεί επί της νησίδας της Λ.Βέικου

Για τους δύο σταθμούς , "Άλσος Βέικου " στη διασταύρωση της Λ.Βέικου με την οδό Τράλλεων και  "Γαλάτσι "  στη διασταύρωση Λ. Βέικου και Γαλατσίου δεν προέκυψαν διαφορετικά στοιχεία απ αυτά που έχουμε παρουσιάσει στην επιστολή προς το Δήμο Γαλατσίου.

Οι καθυστερήσεις των έργων ( όταν σημειώνονται ) δεν οφείλονται στην ροή της χρηματοδότησης , αλλά σε άλλα προβλήματα.                                                                                          

Κονδύλια (δάνειο ) από την Ευρωπαική Τράπεζα Επενδύσεων,μπορεί να μην αναφέρονται στην Μ.Π.Ε. ,όμως  θα υπάρξουν.

Στα ζητήματα της δημιουργίας Σταθμού στην Ελικώνος  και της Δημιουργίας Γκαράζ -  παρκινγκ  σε μία πόλη   με εκτεταμένα διπλοπαρκαρίσματα στην Λ. Βέικου , δεν προέκυψαν  απαντήσεις ουσιαστικές.  Επιβεβαίωσαν, όμως, ότι κατά την διάρκεια εκτέλεσης του έργου , μπορεί να επέλθουν τροποποιήσεις με συμφωνία αναδόχου- εργολάβου και Διοίκησης της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ.

Τέλος ,στο κρίσιμο θέμα της δημιουργίας πλατείας – κέντρο πόλης στη διασταύρωση Γαλατσίου – Βέικου (διαχρονικό αίτημα της πόλης ), κύρια υπερασπιστική θέση του αρνητικού σχεδιασμού του έργου είναι ότι υπάρχουν έλεγχοι από την Ε.Ε.και αναζητούνται  κονδύλια που θα διατεθούν εκτός αρχικής έγκρισης .                

Πάντως, αφού διαπιστώθηκε ότι παραμένει ,στις δυνατότητες της πόλης όμως , το θέμα της υπογειοποίησης της Λ.Γαλατσίου  , διαφάνηκε ( από τον κ.Μπούσουλα  )αμυδρή δυνατότητα ,μέσα από μελέτη ( κυκλοφοριακή – συγκοινωνιακή ) του Δήμου και παρέμβασης στο Υπουργείο, για μία ριζική τροποποίηση του ισχύοντος σχεδιασμού. Απαιτείται, βέβαια, η δραστική κινητοποίηση του Δήμου και των φορέων, η  διαχρονική απουσία του οποίου είναι δεδομένη.

Κατόπιν των παραπάνω ,η συνέχιση της σιωπής από την  πόλη που ζούμε , το Γαλάτσι, δεν φαίνεται να είναι  η ενδεδειγμένη πολιτική .

 

Γαλάτσι 2.5.2017                                                                      Το Διοικητικό Συμβούλιο