e-Galatsi

σερφάροντας στο Γαλάτσι

                                   ΔΗΜΟΤΙΚΗ  ΕΠΙΤΡΟΠΗ  ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ

                                   ΕΤΣΙ ΓΡΑΦΕΤΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ

Στο σημερινό Δημοτικό Συμβούλιο ( 19.7.2017 ),  τέταρτο στη σειρά θέμα είναι : "Συγκρότηση Δημοτικής Επιτροπής Διαβούλευσης  αρθρ.76  ν.3852/10( Καλλικράτης) :
Πρόκειται για μαζικό  όργανο  "λαικής συμμετοχής" (25-50 ατόμων ), με συμβουλευτικές αρμοδιότητες που  γνωμοδότεί,΄πέραν άλλων, και  για : "  θέματα γενικότερου τοπικού ενδιαφέροντος"  και  "εξετάζει τα τοπικά προβλήματα" .
Στο όργανο αυτό συμμετέχουν Σύλλογοι ,φορείς ,πολίτες ,ακόμη ,και    "Δημότες  εγγεγραμμένοι στους εκλογικούς καταλόγους"  μετά από κλήρωση! .

Πρόκειται για μία επιδίωξη του νομοθέτη να μπάσει την κοινωνία στην Τ.Α .,να ενισχύσει την δεινοπαθούσα δημοκρατία, περιορίζοντας  τον συγκεντρωτισμό του Δημαρχοκεντρικού  συστήματος  που έχει μετατρέψει,  ουκ ολίγους Δήμους,σε κακέκτυπο της ευτελισμένης πολιτικής εξουσίας-διαχείρισης.
Στο Γαλάτσι το όργανο αυτό είναι άγνωστο,όπως άλλωστε άγνωστος παραμένει ο αμοιβόμενος Γ.Γραμματέας του Δήμου, όπως ο Συμπαραστάτης του Δημότη.
Καμία προσπάθεια της Δημοτικής εξουσίας να δώσει κάποια , έστω,  ουσία στα "οργανα λαικής συμμετοχής".

Όμως ,
τον προηγούμενο μήνα, έληξε ο χρόνος δημόσιας διαβούλευσης για την γραμμή 4 του ΜΕΤΡΟ ΣΤΟ ΓΑΛΑΤΣΙ,  που είχε κηρύξει η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ .
Η πόλη,απροετοίμαστη (χρόνια αρρώστεια ),όχι μόνο δεν ενεργοποίησε το  προβλεπόμενο από τον Νόμο όργανο,αντίθετα,  σημείωσε απαράδεκτη,εξοργιστική απουσία - άγνοια   ( εκτός της ΔΡΑΣΗΣ που φρόντισε και συνάντησε την Διοίκηση της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ στις  2.5.17 και ανάλογα, με έγγραφο και άρθρα,  ενημέρωσε Δήμαρχο και Δημοτικό Συμβούλιο  ).

Κι αν ακόμη,δεν προβλέπονταν  από το νόμο το όργανο αυτό,ένας Δήμος  με επίγνωση της  αποστολής του ,θα το συγκροτούσε , κινητοποιώντας  την τεχνική του υπηρεσία και το ζωντανό κομμάτι της κοινωνίας που, πολλά είχε να προσφέρει.
Το ΜΕΤΡΟ είναι   ένα κολοσιαίο έργο που όλοι λέμε ΝΑΙ να γίνει που,όμως για πολλά χρόνια θα δημιουργήσει πρόβλημα λειτουργίας κι όχι μόνο.
Μία κοινωνία,ένας Δήμος όφειλε έγκαιρα ,πρίν την οριστική Μ.Π.Ε.,να έχει παρέμβει ,να έχει διεκδικήσει `` κέντρο πόλης – πλατεία` και να περιορίσει τις επιπτώσεις στην ζωή των κατοίκων.

Ήταν η καθυστερημένη μεν, αλλά αναγκαία πράξη περίσωσης  της τιμής της πόλης .Μπροστά  στην πίεση που αιθσθάνονταν ο Δήμαρχος  από το τεράστιο,με επιπτώσεις, έργο, συγκάλεσε Δημοτικό Συμβούλιο στις 6.7.17 ( !!!)και έχοντας προσκαλέσει την Διοίκηση της ΑΤΤΙΚ0 ΜΕΤΡΟ, έδωσε την δυνατότητα στους Δημοτικούς Συμβούλους της αντιπολίτευσης  να εκτονωθούν …κάνοντας ερωτήσεις.
Οι απαντήσεις,βέβαια,ήταν δεδομένες ,μέσα στα πλαίσια της ισχύουσας πλέον  εγκεκριμένης ,με δημόσια διαβούλευση, και απόντα τον Δήμο, Μ.Π.Ε. που ,καθένας αντιλαμβάνεται, ότι έχει, πλέον,αμετακίνητη βαρύτητα.

Κι ενώ,έτσι έχουν τα πράγματα,στέκομαι στην ερώτηση που πρώτος έκανε ο Δήμαρχος:
Μπορούν να γίνουν άλλες παρεμβάσεις;   Και η απάντηση : "Έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία.Εξετάζουμε μόνο το σταθμό  στην `` Πάρνηθος "  .
Και η απορία του γράφοντος: 

Εφόσον τα δεδομένα του ΜΕΤΡΟ στο Γαλάτσι είναι πλέον  αμετακίνητα ,ποία η  έννοια της  πρότασης του Δήμαρχου και συναίνεσης(;) των Δημοτικών Κινήσεων να συνέλθουν για να αποφασίσουν τις προτάσεις που θα κάνουν στην ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ; !!!!.

Έτσι γράφεται η ιστορία της -πόλης !Κατόπιν εορτής !

Στο επόμενο :  Άρθρο με τίτλο "Με τα λεφτά μας "

 

Toυ Ίκαρου Πετρόπουλου

 

Διαβάστε περισσότερα του ιδίου