e-Galatsi

σερφάροντας στο Γαλάτσι

Δεν θα μπορούσε να λείψει για πολύ καιρό από την επικαιρότητα  η πολυθρυλούμενη Γραμμή 4 που φέρνει  το Μετρό και στο Γαλάτσι.Τη φορά αυτή "σχεδιάζεται" να μπει  στα έργα υποδομών που  «μπαίνουν» στο «πακέτο Γιούνκερ»

Mε ΣΔΙΤ(σύμπραξη Κράτους Ιδιωτών) μέσα από το πακέτο Γιούνκερ και προτεραιότητα στις συνδυασμένες μεταφορές προωθεί το υπουργείο Υποδομών τη νέα γενιά έργων, ολοκληρώνοντας την πρόταση που θα καταθέσει εντός των ημερών στο υπουργείο Οικονομίας για την αξιοποίηση του νέου χρηματοδοτικού εργαλείου.

Στη λίστα με τα έργα αναμένεται να συμπεριληφθούν ως «πακέτο», η επέκταση του προαστιακού σιδηροδρόμου και της Αττικής Οδού μέχρι το Λαύριο μαζί με την αναβάθμιση του λιμένος Λαυρίου. Επίσης, το έργο της αναβάθμισης του λιμένα Αλεξανδρούπολης σε συνδυασμό με τις οδικές συνδέσεις με την Εγνατία Οδό αλλά και τους σιδηροδρομικούς άξονες Θεσσαλονίκης – Αλεξανδρούπολης και Αλεξανδρούπολης – Ορμενίου.

Στην πρώτη γραμμή για το υπουργείο παραμένει η υλοποίηση της Γραμμής 4 του μετρό με άμεσο στόχο το Γαλάτσι-Ευαγγελισμός-Γουδί, η οποία "σχεδιάζεται" να ενταχθεί στο ίδιο πακέτο, δύο επεκτάσεις του μετρό της Θεσσαλονίκης προς Σταυρούπολη και Εύοσμο αλλά και τρία επιπλέον έργα.

Όπως ανέφερε χθες στο συνέδριο «Χρηματοδότηση Έργων και Επενδύσεων: Η Επόμενη Ημέρα» η Γενική Γραμματέας του υπουργείου Υποδομών κ. Πέτη Πέρκα για το πακέτο Γιούνκερ προτείνονται επίσης ο κεντρικός σταθμός υπεραστικών λεωφορείων στον Ελαιώνα, η αναδιάρθρωση και εκσυγχρονισμός των συγκοινωνιών της Αττικής και η ανάπτυξη δικτύου υδατοδρομίων.

Μέσα στο επόμενο τετράμηνο ή πεντάμηνο θα δημοπρατηθεί το πρώτο τμήμα της γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας, που αποτελεί το 35% του έργου, σύμφωνα με όσα δήλωσε τη Δευτέρα

Βέβαια ένα μήνα πριν, ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρήστος Σπίρτζης,είχε δηλώσει,ότι   την περίοδο εκείνη  ήταν  σε εξέλιξη οι διαπραγματεύσεις με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων και άλλους φορείς,ώστε μέσα στο επόμενο τετράμηνο ή πεντάμηνο να δημοπρατηθεί το πρώτο τμήμα της γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας,

Πηγή: reporter.gr