e-Galatsi

σερφάροντας στο Γαλάτσι

Φθινόπωρο πλέον,με καινούργια ματιά ,μία βόλτα μέσα κι έξω από την πόλη:

1. Μία ματιά στα έργα ανάπλασης της Λ. Βέικου ( από Xριστιανουπόλεως ), προκαλεί την απορία ,αν όχι την αγανάκτηση.  Αυτό το έργο χρειάζοταν το Γαλάτσι ,σ' αυτή την περιοχή ; τώρα που κορυφώνεται η εκστρατεία για το περιβάλλον και την σωτηρία του πλανήτη, έπρεπε να ξηλωθούν πεζοδρόμια και πλάκες ,και στήλες φωτισμού, να ταλαιπωρηθούν τα φυτά -δενδράκια ,εν αναμονή του τσιμέντου που θα πέσει....
Με μπάζα αφήσαμε την πόλη , με θηριώδη μπάζα την βρήκαμε.  Τα έργα,έχουν εργολάβο και σύμβαση που προβλέπει την απόρριψή τους. Η σώρευσή τους στις πρασιές και στο πάρκιν ( εικόνα αποκρουστική ) ,αλλά  και στην << πλατεία >>, μπροστά από το Δημοτικό Γκαράζ πρέπει να αποτελέσει παρελθόν με άμεσες ενέργειες.

2.   Το Γαλάτσι πολεοδομικά δεν είναι η ιδανική πόλη.Το διασχίζουν δύο λεωφόροι ,εκ των οποίων στη μία ( Λ.Βέϊκου ) αναπτύσσονται μεγάλες ταχύτητες. Τούτο εγκυμονεί σοβαρούς κινδύνους ,αλλά και  δυσκολία στην μετακίνηση των κατοίκων από την μία στην άλλη πλευρά που είναι συχνή και συχνά επείγουσα.
Οι διαγραμμίσεις <<διέλευσης πεζών >>   σε ορισμένα σημεία δεν λύνουν το θέμα, δίνουν,πάντως κάποια δυνατότητα ,γιατί ορισμένοι οδηγοί αυτοκινήτων τις σέβονται και μειώνουν ταχύτητα,ακόμη  και σταματάνε.Όμως,καιρό τώρα οι διαγραμμίσεις έχουν εξαφανιστεί από τους δρόμους τους πόλης  ( φυσιολογική φθορά ), χωρίς να σημειώνεται κάποια ενέργεια να ...φρεσκαριστούν.Τόσο δύσκολο – δαπανηρό στο Δήμο του πλεονάσματος  είναι οι διαγραμμίσεις νας φρεσκαριστούν;    

3. Οι επιμελείς πολίτες γνωρίζουν τι μπορούσε να γίνει με το ΠΑΛΑΙ,τι τελικά  έγινε,πόσα  τα προβλήματα στους νέους και στους  γονείς της πόλης από την δέσμευση  των κρίσιμων χώρων του σε ιδιωτικές εταιρείες και τι κυοφορείται εν όψει λήξης της σύμβασης παραχώρησης.
Μήπως,  πρέπει η πόλη να μπεί  πιο πολύ μέσα στο κτίριο,προς αποφυγή απρόοπτων,τώρα που φεύγει και ο  << φίλος >> μας ο κ.Τερζάκης;
Μήπως  επί τέλους, θα αποφασιστεί συγκεκριμένη πολιτική δια το ΠΑΛΑΙ με τον ορισμό κανονισμού και υπευθύνων για να αποτραπεί η μονιμότητα και γιγάντωση φαινομένων΄, όπως νεκροταφείο αυτ/των –μοτοσυκλετών, πάρκινγκ απορριμματοφόρων...... )-                                                   

4. Οργιάζει το πράσινο στους δρόμους της πόλης.Πρωτότυπος τρόπος αύξησής του!!.
Η συνταγή: Καλείται η ΕΥΔΑΠ,στέλνει εργολάβο ,ξηλώνει τα  πεζοδρόμια,βάζει προστατευτική ταινία , παρατάει τα έργα  ως έχουν,και έρχεται  η θεά φύση  και με τις βροχές,φροντίζει,εκεί που ήταν το πεζοδρόμιο ,  να φυτρώσουν διάφορα φυτά,όπως η φωτό. Όποιος αμφιβάλει ας περάσει γωνία Λέσβου και Σωκράτους τέσσερα περίπου μέτρα σε κάθε δρόμο!

 

 

Του Ίκαρου Πετρόπουλου

Διαβάστε περισσότερα του ιδίου

 

     Αντίο....Βασίλη Αποστολίδη