Το "ατυχές δημοσιευμα" είναι υποκειμενική εκτίμηση και σε συνδυασμό με το εκτιμητή, παντελώς αδιάφορη.
Η "ποιότητα μου" σε σχέση με αυτή ενός λαθροβιούντα ασπάλακα* αλλά και η αναμετάξυ σύγκριση με ένα γαστερόποδο μαλάκιο** συνιστά κλοπή εκ του ασφαλούς.
Το δε "επιστημονικά" είναι λαϊκή παροιμία αιώνων που κατά την εκτίμηση του υποφαινόμενου συνάδει εν προκειμένω.
Η δε αγανάκτηση είναι εξωτερίκευση που έχει προκύψει μετά από μια σοβαρή διεργασία άξια να την προκαλέσει. Αν τώρα η υπόθεση επανεκλογής της Δημοτικής Διοίκησης με αυτά τα χαρακτηριστικά κάποιοι την θεωρούν σοβαρή περίπτωση είναι θέμα σύγγνωστης άγνοιας.
Είναι λογικό ένας κουκουλοφόρος με ότι αυτό σημαίνει, να θεωρεί επιφανή (έξω και μακριά από εμένα) κάποιον που πολύ απλά έχει όνομα και διευθυνση. Όταν είναι ιδεολογικός απόγονος , ακόμα δε περισσότερο αν είναι και εξ αίματος, των δοσίλογων και τω ταγματαλητών της κατοχής, μπορεί αυτή του η ενοχή να μην του επιτρέπει να έχει όνομα. Στην ιατρική επιστήμη αυτό αποκαλείταi σύμπτωμα ψυχικής διαταραχής.
Είναι λογικό να προσπεράσω τον χαρακτηρισμό "αυτός ο τύπος". Είναι ζήτημα της προσωπικότητας αυτού που σε αποκαλει ετσι. Στη Περίπτωσή του μπορεί να εκληφθεί και ως εύσημο.
Και είναι φυσικό από ένα κουκουλοφοροειδές με το συγκεκριμένο ιδεολογικό προσανατολισμό να μην περιμένω ότι μπορεί να αντιλαμβάνεται τις χιουμοριστικες παρομοιώσεις ως τέτοιες και αποστειρώνοντας τες από τη σημειολογία τους να τις μετατρέπει σε κατηγόριες.
Για τους κλώνους τώρα.:
Σοβαρός Γαλατσιώτης που βίωσε την μετατροπή του Γαλατσίου σε αυτό που είναι σήμερα δεν μπορεί να μην θεωρεί υπεύθυνους της κατάντιας δημοτικούς άρχοντες αλλά και τους συνεργάτες τους που έχουν αφήσει το αποτύπωμα σου και αδιάλειπτα μέχρι σήμερα, βρίσκονται σε θέσεις ευθύνης. Τα συγχωροχάρτια είναι παπαδίστικη πονηριά του μεσαίωνα γιά προσπορισμό εσόδων.
Δεν μπορώ να γνωρίζω την ηλικία του σκαλουμποειδούς που πεζοπορεί χαζοχαρούμενα και ενώ διασχίζει τοπίο Κυψέλης οραματίζεται τοπίο κάτι μεταξύ Π. Ψυχικού και Εκάλης.
Πολλές φορές η αισθητική του καθένα μας ενδέχεται να έχει σχέση και με την δουλειά του. Αν π.χ είσαι εργολάβος βλέπεις "ομορφιές" στο τσιμέντο. Αν είσαι επιχειρηματίας εστίασης, βλέπεις την κατάληψη των πάντων με τραπεζοκαθίσματα ως πίνακα του Πικάσο. Είναι θέμα εικαστικό. Αλλά αν είναι κοντά στη δική μου ηλικία, ίσως έχει χάσει κάποιες από τις αισθήσεις του. Είναι φυσικό για κάποιους εξ ημών και υμών. Αρκεί να μη προκαλεί τη συμπόνια που δε είναι και αίσθημα που προσδίδει αξιοπρέπεια.
Δεν θα αναφερθώ σε άλλες "ομορφιές" που σηματοδοτούν την αδιαφορία και την εγκατάλειψη. Δεν θα αναφερθώ στην αβάντα του Δημάρχου προς τη κυβέρνηση επειδή δε διεκδικεί τα περίπου 10 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο που δεν αποδίδει η κεντρική εξουσία στα ταμεία του Δήμου. Και δεν θα τονίσω ότι με αυτά τα χρήματα κάθε χρόνο θα μπορούσε ο Δήμος να αγοράζει και από ένα χώρο όπως αυτός του Π. Τέρματος χωρίς να επιβάλλει χαράτσι δεκαετίας σε όλους τους Γαλατσιώτες . Έχοντες και μη έχοντες. Οριζόντια.
Δεν θα τονίσω ότι οι καθαρίστριες στα σχολικά συγκροτήματα πρέπει να είναι παρούσες όλες τις σχολικές ώρες και όχι 2 ωρες και 3 ώρες. Είναι θέμα υγείας των παιδιών μας.
Καθώς και οι τραπεζοκόμες στα ολοήμερα.
Ούτε στην εγκατάλειψη των παλαιών αθλητικών χώρων όπου λόγω διοικητικής ανεπάρκειας, μηδενίζοται σωματεία. Αλλά και στη εμπορευματοποίηση των νέων αθλητικών χώρων σε επιχειρηματίες παραγωγής πολιτιστικών σκουπιδιών. Είναι προτεραιότητα τα λεφτά του Νικολάκη και βαραίνουν περισσότερο στη ζυγαριά σε σχέση με τις ανάγκες της νεολαίας για άθληση. Και να πεις ότι τα λεφτά πηγαίνουν στο ταμείο του Δήμου; Μπορεί με κάποιο τρόπο να επέστρεφαν στην κοινωνία του Γαλατσίου. Πηγαίνουν στους δανειστές για να εισπράξει τα εύσημα του καλού διαχειριστή τους, ο 73τακατό
Δεν θα θίξω το ζήτημα των απευθείας αναθέσεων για να πω ότι και στο Δήμο της Πάτρας Γίνονται αναθέσεις όταν δε γίνεται διαφορετικά, αλλά με ανοιχτή διαδικασία και όχι τηλεφωνικά και κατά μόνας. Γι' αυτό έχουν λυσσάξει οι εκεί εργολάβοι και οι ομογάλακτοι τους εδώ, υποψήφιοι εκπρόσωποί τους για να βάλουν πόδι και χέρι στη Διοίκηση του Δήμου.
Όλα αυτά και άλλα πολλά που συμπληρώνουν σεντόνι μεγαλύτερο από αυτό που ήταν τα ψηφοδέλτια των εκλογών, θα τα προσπεράσω γιατί σύμφωνα με τη λογική του ομόσταυλου ,το 73τακατό είναι κολυμβήθρα του σιλωάμ. Όπως και το 57τακατό του Μπέου ή και η εκλογή ως γερουσιαστή του βασιλιά της κόκας Εσκομπάρ στη μακρινή Κολομβία.
Απλά τα αναφέρω και επειδή τυγχάνω πεισματάρης, επιμένω να θέλω απαντήσεις επί των συγκεκριμένων ανωτέρω, έστω κι από τον αβανταδόρο του Δημάρχου γιατί από τον ίδιο δεν περιμένω. Πεισματάρης είμαι, όχι αιθεροβάμων
Όμως,το θέμα της τοποθέτησης του ειρημένου και αμερικανο τσολιά για τα τελευταία γεγονότα στη Γάζα δεν μπορώ να προσπεράσω έτσι.
Τοποθέτηση που βρίθει μονόπλευρης δυτικής προπαγάνδας και εδράζεται στα ανόητα και ανιστόρητα "ισλαμοφασισμός και σταλινοφασισμός" που παραπέμπουν σε βολική αποδοχή που εξυπηρετούν την ιδεολογική τύφλα. Αυτή που πληρωμένες από τα "ευαγή" του προτέκτορα, γραφίδες επιχειρούν την αναθεώρηση της ιστορίας.
Έτσι για την Ιστορία, χωρίς να έχω την ελπίδα ότι όποιος έχει γεννηθεί ραγιάς μπορεί να σηκώσει τη μέση του και τη αξιοπρέπεια σε όρθια στάση. Αλλά για τους άλλους που δεν έχουν σφαιρική γνώση αλλά μονόπλευρη πληροφόρηση από τα συστημικά ΜΜΕ και τους ΑΡΔ ψιττακούς τους.
Και το ΚΚΕ επ' αυτού συντάχθηκε με τη σωστή πλευρα των γεγονότων. Με τον Λαό της Παλαιστίνης αλλά και το Ισραηλινό Λαό που οι ηγέτες τους με την απάνθρωπη πρακτική εξόντωσης του Παλαιστινιακού Λαού. στρατολογούν ουσιαστικά στις διάφορες Χαμάς νέους που μεγάλωσαν υπό κατοχή και δεν έχουν τίποτα να χάσουν όταν από 12 χρονών έχουν πάψει να έχουν ελπίδες κανονικής ζωής.
Λεπτομερής ανάλυση του ιστορικού για την Γάζα σε άλλη ανάρτηση.
Εδώ επιγραμματικά
Οι Λαοί και ευτυχώς, όταν καταπιέζονται και δολοφονούνται αντιδρούν. Με όποιο τρόπο. Με κάθε τρόπο πρόσφορο. Δεν είναι ψηφοφόροι του Μπέου να τρώνε σφαλιάρες και να ζητάνε συγγνώμη. Αν το 1821 οι Ελληνες ήταν του φυράματος κάποιων "περιπατητών" ακόμα φέσι θα φόραγαμε.
Και τέλος οι ίσες αποστάσεις ανάμεσα στο δυνατό και τον αδύνατο είναι μονόπλευρες. Είναι υπέρ του Δυνατού. Και όποιος παίρνει θέση υπέρ του αδύνατου βοηθάει σε ενδεχόμενη λύση. Ο ισαποστάκιας ενισχύει την αλαζονεία του δυνατού και συμβάλλει στην διαιώνιση της βαρβαρότητας.
ΓΙάννης Κατσώνης απόγονος του Θανάση. ΕΣΥ;
* Ασπάλακας (τυφλοπόντικας) ** Γαστερόποδο μαλάκιο (γυμνοσάλιαγκας)