Η αποχή δεν είναι η λύση στα προβλήματα που μας αφορούν. Η ψήφος στη Λαϊκή Συσπείρωση μπορεί να δώσει λύσεις, μαζί με όλους τους …. (εδώ βάζει ο καθένας τους δημότες του δήμου που επιθυμεί, Πατρινούς για παράδειγμα). Το σύνθημα αυτό δημοσιεύθηκε προεκλογικά από υποψήφιο με το ΚΚΕ σε έναν Δήμο της Αθήνας, για να πείσει μάλλον και τον πλέον μετέωρο πολίτη ώστε να πάει στην κάλπη και να ενισχύσει τον κάθε κομμουνιστή υποψήφιο Δήμαρχο.
«Αποχή και άκυρο στις επαναληπτικές εκλογές του Δήμου της Αθήνας». Κι αυτό το σύνθημα προέρχεται από το ΚΚΕ και προτρέπει τους Αθηναίους να μην πάνε στην κάλπη, ώστε να εκλεγεί Δήμαρχος με ασφάλεια, με άνεση, ο κ. Μπακογιάννης.
Που είναι η αντίφαση ανάμεσα στις δυό αυτές ανακοινώσεις; Πουθενά, διότι το ΚΚΕ δεν πέφτει σε αντιφάσεις, δεν κάνει πολιτικά λάθη όπως τα αστικά κόμματα. Ό,τι θέλει λέει και λογαριασμό δίνει μόνο στα μέλη του!
Στις εθνικές εκλογές στον δήμο της Πάτρας, το ΚΚΕ έλαβε 8,14%, ο κ. Πελετίδης στην πρώτη εκλογική αναμέτρηση του Οκτωβρίου για τον Δήμο έλαβε 39,95%. Δηλαδή, ένα ποσοστό 31,81% προερχόμενο από άλλα κόμματα, έδειξε την προτίμησή του σε αυτόν. Έγιναν όλοι αυτοί οπαδοί του ΚΚΕ; Όχι βέβαια, αλλά ελεύθερα σκεπτόμενοι, έξω από κομματικές νουθεσίες και αγκυλώσεις, τον θεώρησαν ώς τον καταλληλότερο για την πόλη τους. Μπορεί τα αστικά κόμματα (όπως χαριτωμένα τα ονομάζει το ΚΚΕ) να συμφώνησαν να αλληλοϋποστηριχθούν απέναντι στον κ. Πελετίδη, όμως τα αστικά κόμματα δεν έχουν πιστούς οπαδούς στο βαθμό που έχει το ΚΚΕ. Και φυσικά δεν εισακούστηκαν.
Οι οπαδοί του ΚΚΕ, είναι πιστοί σαν τους χριστιανούς, ό,τι πει το κόμμα, κατά το «ό,τι πει ο δεσπότης από τον άμβωνα». Δεν διαφέρουν πουθενά διότι δεν αμφισβητούν την αρχή. Γι’ αυτούς, τους μεν και τους δε, ο λόγος του δεσπότη ή του γραμματέα του κόμματος, είναι θεόπνευστος, δε λαθεύει, ομολογεί πάντοτε την αλήθεια.
Οι αρχαίοι Έλληνες, αμφισβητούσαν τα πάντα, έτσι προχώρησαν και εξελίχθηκε η ανθρωπότητα, οι επιστήμονες πάλι, αμφισβητούν τα πάντα και δέχονται μόνο το πείραμα, την απόδειξη, έτσι φτάσαμε στην 4η τεχνολογική επανάσταση του καιρού μας. Η αμφισβήτηση είναι αυτή που ωθεί τα πράγματα προς τα εμπρός. Τα δόγματα, θρησκευτικά ή πολιτικά, αποτελούν τροχοπέδη στην εξέλιξη, οι οπαδοί όμως των δογμάτων, δεν έχουν την νοητική ικανότητα να αντιληφθούν πράγματα πέραν του υλισμού – που ακόμα και σήμερα, εσφαλμένα, τον θεωρούν σαν αρχή ενώ είναι το αποτέλεσμα. Εδώ πάλι, τίθεται ένα ακόμα ζήτημα, πόσοι πιστοί έχουν διαβάσει τα ευαγγέλια ή τον Μάρξ; Και όσοι τέλος πάντων το έχουν κάνει, τι έχουν καταλάβει; Απολύτως τίποτα! Διότι, αν είχαν καταλάβει τι έλεγε ο Χριστός ή ο Μάρξ, δεν θα είχαμε σήμερα μυριάδες ερμηνείες των ευαγγελίων ή του κεφαλαίου. Αλήθεια, ποιος κομμουνιστής είναι σωστός, αυτός του ΚΚΕ-ΜΛ; Του ΚΚΕ-ΛΜ; Της ΟΚΔΕ; Της Ανταρσύα; Η μήπως ο ορθόδοξος, ο δογματικός του ΚΚΕ; Το ίδιο ακριβώς μπορεί να ειπωθεί και για τις εκκλησίες.
Πέραν όλων αυτών των αναλύσεων που δεν οδηγούν και πουθενά, όπως έχει δείξει η πράξη, ο κ. Πελετίδης, όπως τουλάχιστον λένε όσοι γνωρίζουν την Πάτρα, έχει κάνει σημαντικό έργο. Αυτό θεωρώ ότι δεν αμφισβητείται ούτε από τους πολιτικούς αντιπάλους του. Και σαν άξιος στον ρόλο του, έπρεπε να στηριχθεί έκ νέου από τον πολίτη της Πάτρας, ανεξαρτήτου ιδεολογικής τοποθέτησης. Και αυτό ακριβώς έκανε ο πολίτης της Πάτρας που στην συντριπτική του πλειοψηφία δεν ανήκε στον χώρο του δογματικού ΚΚΕ. Τον στήριξε, αγνοώντας επιδεικτικά τις κομματικές γραμμές που τον συμβούλευαν να πράξει το αντίθετο. Στην Πάτρα λοιπόν, ο κ. Πελετίδης με 55,66% περίπου, έκ των οποίων 8,14% κουκουέδες και το υπόλοιπο 47,52% του πατρινού λαού, αναγνωρίζοντας το έργο του, τον εξέλεξε για ακόμα μία πενταετία Δήμαρχο.
Στην Πάτρα λοιπόν, όλα καλώς καμωμένα. Στην Αθήνα όμως, το ΚΚΕ στάθηκε το δεκανίκι του κ. Μπακογιάννη, μιάς και ο δικός του υποψήφιος δεν κατάφερε να φτάσει στον 2ο γύρο της εκλογικής αναμέτρησης. Αν όμως έφτανε ο κ. Σοφιανός στον 2ο γύρο, το ΚΚΕ δεν θα μιλούσε για αποχή αλλά για λαϊκή συσπείρωση! Ευτυχώς όμως, στην Αθήνα οι κουκουέδες μπορεί να απείχαν της εκλογικής διαδικασίας σκύβοντας το κεφάλι στην κομματική γραμμή, οι πολίτες όμως της Αθήνας στην πλειοψηφία τους, δεν απείχαν και άφησαν τον κ. Μπακογιάννη στο παρελθόν, στην ιστορία ν’ αναπολεί τους περιπάτους και τις κάμερες.
Η πολιτική υποκρισία στα καλύτερά της. Τίμησε ο πολίτης της Πάτρας τον κ. Πελετίδη, όχι επειδή είναι καλός γιατρός ή πιστός στο κόμμα, τον τίμησε διότι είδε σε αυτόν έναν άξιο Δήμαρχο, έξω από κόμματα και πολιτικά παιχνίδια. Και έτσι κατά τη γνώμη μου πρέπει να ψηφίζονται οι Δήμαρχοι, δίχως να προτάσσουν την κομματική τους ταυτότητα. Κατά τον ίδιο λόγο ο λαός, άφησε στη μπάντα τον ξύλινο λόγο των κομμάτων και εξέλεξε τον κ. Σελέκο στο Χαϊδάρι και τον κ. Σίμο στην Πετρούπολη. Το ίδιο έπραξε και ο πολίτης στο Χαλάνδρι, που εξέλεξε τον κ. Ρούσο για δεύτερη συνεχόμενη θητεία για Δήμαρχο, αγνοώντας επιδεικτικά την συστράτευση της Νέας Δημοκρατίας εναντίον του διότι προέρχεται από τον Ανταρσύα.
Το ίδιο ακριβώς συνέβη και στην πόλη μας με την εκλογή του κ. Μαρκόπουλου. Ο πολίτης τίμησε το έργο του και τη διαρκή παρουσία του στα προβλήματα της πόλης, έξω από κομματικές αγκυλώσεις και κομματικές γραμμές. Είναι στο Γαλάτσι όλοι οι πολίτες φίλα προσκείμενοι της δεξιάς; Όχι, απεναντίας μάλιστα, αλλά σε επίπεδο τουλάχιστον Δήμου, εκλέγουν αυτόν που θεωρούν ότι εργάζεται ή θα εργαστεί για την ευημερία της πόλης με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Έν κατακλείδι όλων των παραπάνω, η αποχή και το λευκό/άκυρο, είναι πολιτικές θέσεις, δεν είναι αδιαφορία και μη συμμετοχή στα κοινά. Το πολιτικό σύστημα όμως έχει δαιμονοποιήσει την αποχή ειδικότερα και την χτυπά λυσσαλέα κατά το συμφέρον του και μόνο. Άν ήταν δίκαιο το εκλογικό μας σύστημα, το ποσοστό της αποχής και των άκυρων/λευκών, θα έπρεπε να μεταφραζόταν σε έδρες, τόσο στο Κοινοβούλιο και άλλο τόσο στα δημοτικά και περιφερειακά συμβούλια. Στην Αθήνα για παράδειγμα, το 70% των εδράνων θα έπρεπε να ήταν άδεια. Στην Βουλή το ίδιο, τα μισά βουλευτικά έδρανα έπρεπε να ήταν κενά, διότι η βούληση του ελληνικού λαού έτσι αποφάσισε. Και στην πόλη μας, από τις 35 έδρες του δημοτικού συμβουλίου, οι 18 έπρεπε να ήταν κενές, διότι η αποχή πρέπει να πάρει το ποσοστό που της αναλογεί, στην πράξη. Είτε αρέσει είτε όχι στο πολιτικό σύστημα, η αποχή έχει την απόλυτη πλειοψηφία και μας διοικούν σε κεντρικό ή δημοτικό επίπεδο, οι μειοψηφίες. Ας πάμε όμως παρακάτω...
Εκεί που τα έκανε θάλασσα ο συμπαθέστατος κ. Πελετίδης, ήταν σε ένα βίντεο όπου ανέλυε την επανάσταση του 1821. Όχι, δεν ισχυρίσθηκε ότι η επανάσταση του 1821 ήταν ταξική, δεν ήταν άλλωστε, αλλά θέλοντας να την συνδυάσει με τον καπιταλισμό και την υπεραξία του Μάρξ, έχασε τ’ αυγά και τα πασχάλια. Του συγχωρείται όμως όλο το ιστορικό σαρδάμ κι ας μπήκε σε ξένα χωράφια που αγνοεί. Αναζητήστε το βίντεο αν θέλετε, έχει ενδιαφέρον.
Αναμφίβολα, ο αναστοχασμός ιστορικών περιόδων, ως επικρατούσα τάση, είναι αναγκαίος για την επιστήμη και την κοινωνία, ιδιαίτερα αν προκύπτουν νέα στοιχεία. Παρατηρείται όμως ότι μαζί με την αναγκαία τάση για διαρκή επιστημονική έρευνα συνυπάρχουν και πολιτικές και ιδεολογικές στοχεύσεις. Ως προς την αναγκαιότητα επαναδιατύπωσης του ιστορικού μας παρελθόντος φαίνεται ότι συστρατεύθηκαν ακόμη και ετερόκλητοι πολιτικά και ιδεολογικά πόλοι. Ο καθένας έχει προφανώς διαφορετική τελική στόχευση: την αναδιατύπωση της Ελληνικής Επανάστασης στη βάση οικείων ιδεολογικών και πολιτικών προταγμάτων και προσανατολισμών.
Ο Παναγιώτης Κονδύλης στο έργο του: «Επιστήμη, Ισχύς και Απόφαση», αποφαίνεται ακριβώς για τον αγώνα κυριαρχίας μεταξύ ανταγωνιστικών ερμηνευτικών σχημάτων επί ιστορικο-κοινωνικών ζητημάτων, αναφέροντας: «όποιος θέλει να εγείρει αξιώσεις ισχύος μέσα σε μια καινούργια κατάσταση πρέπει να προτείνει και να επιβάλλει είτε μια καινούργια ερμηνεία των κυρίαρχων βασικών εννοιών, είτε μια καινούργια εννοιολογία, δηλαδή μια καινούργια θεωρητική τοποθέτηση». (Παναγιώτης Κονδύλης, Επιστήμη, Ισχύς και Απόφαση, Εκδόσεις Στιγµή, Αθήνα, 2001, σελ. 51 – για όποιον ενδιαφέρεται).
Όμως μην το κουράζω άλλο το θέμα, το ΚΚΕ, όπως και οι χριστιανοί, περιμένουν την Δευτέρα Παρουσία, τότε που, αυτοί θα πάνε στον παράδεισο κι εμείς στη κόλαση!
Λέων Τρότσκι ο τσεκουρωμένος από τον Στάλιν – Πεζοπόρος
Το Οδοιπορικό μου
- Τα μετεκλογικά παράδοξα συνεχίζονται
- Τα παράδοξα των Δημοτικών εκλογών στο Γαλάτσι
-Μπορεί η πόλη μας, να εκλέξει περιφερειακούς συμβούλους? Ναι μπορεί.
- Ο τοπικισμός είναι αρρώστια?
- Αμπάριζα στον Δήμο....
- Ο Αγώνας ο καλός, είναι ο προεκλογικός- ψηφίστε με να σας αλλάξω
- "Δράσεις" στο βουνό.
- Ολίγα περί πολιτικών μετρίων ή αρίστων
- Εκλογική ανατροπή προ των πυλών
- Καμένη πατρίδα ...καμένα μυαλά.
- Τόπο στα νιάτα..ή στη μπάντα στη μπάντα...περνάει ο Λοσάντα
- Οι παρανομίες εντός και εκτός πόλεως ή όλα είναι καλώς καμωμένα?
- Η Λιθόστρωτη πόλη μας
- O Δήμαρχος της πόλης μας και οι πολίτες της
- Καφέ - Γαλακτοπωλείο - Ζαχαροπλαστείο, Βασ. Τζώρτζου
- Wow(Oυάου) - η φωνή των εξωγήινων
- Ο κυρ' Αντώνης....
- Πίκρα...στην πόλη μας και όχι μόνο
- Έχει καταφύγια το Γαλάτσι;
- Πικ νικ στο Δάσος του Βέϊκου
- Ο Γητευτής των Ά...λογων!
- Xρύσα Χαραλαμπίδου - ο άνθρωπος της πόλης μας
- Πως να σώσεις τέτοια πόλη?
- Το κόκκινο Άλσος και οι ιδεολογικές παράγκες του
- Συριζαϊική κλάψα στη πόλη μας,για ψήφους
- Ποιον Λιγούρη να ψηφίσω παππού?
- Η άδεια και όμορφη πόλη μας τις μέρες του Πάσχα
- Η αγέλη των ψηφοφόρων
- H αναρχία της πόλης μας
- Oι λιγούρηδες της εξουσίας
- Το Πάσχα εδώ κι εκεί...
- Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως & επανάσταση 1821
- Η αριστερά στο μαντρί του Δημάρχου μας;
- Οι κραυγές του "σοφού" γέροντα
- Η φασολάδα της Καθαράς Δευτέρας στο Άλσος Βεϊκου
- Μισό λεπτό...ε;
-και το ΚΚΕ στηρίζει Μαρκόπουλο ?
-Οι παλιοί άνθρωποι της πόλης μας - τα κρεοπωλεία τους & άλλα εμπορικά καταστήματα
-Η αντιπαλότητα κρεατοφάγων & φυτοφάγων
-Έργα ανάπτυξης του Γαλατσίου
-Στους δρόμους της πόλης μας
-Oι ραδιοφωνικοί σταθμοί της πόλης μας
-Ανάδελφες δημοτικές κινήσεις ή σκέψεις?
-Συκιά,Χαρβάτι ή στα μπακαλιαράκια του Αντρέα?
-Η Βιομηχανική ζώνη στην Ακτημόνων
-Κονκλάβιο & Φώτα στη πόλη μας
-Ο Προφήτης μας ο Ηλίας
-Η ...τρομοκρατία του Δημάρχου
-Ποδόσφαιρο & βοδινό κρέας
-Δαγκωτό στη κάλπη
-Kομματικές παρατάξεις εναντίον της τοποικής κοινωνίας
-Η τέχνη του να γράφεις,χωρίς να λες τίποτα
-Πως θα πέσει ο Βούδας της πόλης μας
O Kαλαματιανός
-Oι διενέξεις της αριστεράς και άλλα τινά...
-Οι πρωτοπόροι γιατροί της πόλης μας και όχι μόνο
-Πάμε για μπιλιάρδο στου Αλέκου την υπόγα?
-Καφέ Παπαγαλίνο - η Wall street της πόλης μας
-Το Bulling των δασκάλων της πόλης μας
-Γιώργος Μουφλουζέλης -ο μεγάλος ρεμπέτης της πόλης μας
-Τα βιβλιοπωλεία & οι βιβλιόφιλοι της πόλης μας
-O Γρεβενιώτης
-Είναι γνήσια η "appodixi"
-Στις εκλογές ψηφίζουμε τα "είδωλά" μας
-Ο αιρετός τύραννος
-H "μαύρη" προπαγάνδα..
-Το 5ο πάρκινγκ στη ΛΑΤΟ
-Οι επαναστάτες του τίποτα,για τον επόμενο δημαρχιακό θώκο
- Διακίνηση ιδεών ή συμφερόντων
- Ερωτευμένα ζευγάρια στην κόκκινη Παναγιά
- Σκάκι & Παράλογο
- Kαλοκαιρινό σεξ στο ίντερνετ καφέ
- Ο Aλέξης ...στο δείπνο των 7!
- Οι γιαουρτάδες του Γαλατσίου
- Πανηγύρι Αγίας Γλυκερίας - παραλειπόμενα
- Η εκπομπή του Larry King για το κονκλάβιο
- Μη φοβάσαι το δεξί σου χέρι Δήμαρχε
- Το Πάσχα έφυγε...
- Ο τελευταίος πειρασμός
- Πεζοπορώντας στο παλιό Γαλάτσι
- Είναι προοδευτικές οι ιδεολογίες?Είναι προοδευτικοί οι ακολουθούντες αυτές πιστά?
- Τo κονκλάβιο στη τηλεόραση
- Τα μπαρμπέρικα της πόλης μας
- Εσείς εκεί στο κονκλάβιο τι ρόλο παίζετε αλήθεια?
- Οι αμαρτίες της Λεωφόρου Βεϊκου και οι αναμάρτητοι κριτές
Αίφνης,δίχως λόγο και αιτία,εξερράγη ο Ίκαρος
- Tα βαρέα οχήματα του Δήμου,δεν είναι πασαρέλα για modeling
- Εγκαίνια της κεντρικής πλατείας Γαλατσίου
- Το επεισόδιο της Σταύρωσης στην Λ. Βεϊκου
- Το υπόγειο πάρκινγκ στην κεντρική πλατεία στην πόλη μας!
- Στο καμίνι της ΛΑΤΟ το αποτεφρωτήριο της πόλης του Γαλατσίου
- Ο πόνος της κ. Σαπουνά
- H περιφρούρηση του Γ.Γ. του ΚΚΕ στο Γαλάτσι
- Σύγκρουση καλαματιανών παραγόντων στη πόλη μας στο Hasta Luego
- Αγιασμός των υδάτων στο Κολυμβητήριο Γαλατσίου
- Κοπή βασιλόπιτας στο Γαλάτσι
- Κάλαντα για όλα τα παιδιά του κόσμου
- Ποδοσφαιρικός αγώνας στο Άλσος Βέϊκου - Δήμαρχος εναντίον όλων
- Μικρές ιστορίες της πόλης μας
- Ο "Αθώες" μαχαιριές στους κόλπους του Σύριζα της πόλης μας
- Ο Ρόλος - Ποιος ο δικός σου ρόλος Ίκαρε?
- Στην αμαρτωλή πόλη μας ,γαπ ή ανδρουλάκης?Δουλεία ή ελευθερία?
- Παλαιό Τέρμα -Ζαχαροπλαστείο Νάταλι
- Κονκλάβιο κι ελευθερία
- Ηλίααααα ρίξτο το ΠΑΣΟΚ
- Τους νέους Αντιδημάρχους τους ξέρουμε.Τον επόμενο Δήμαρχο τον ξέρουμε?
- Οι στοές στο Γαλάτσι
- Καφέ 48 - κλιμάκιο του Κονκλάβιου και ο αθλητισμός της πόλης
- Ρομποτική ή πολιτική?- Επιστήμη ή ανοησία?
- Πολίτες - Ενημέρωση και πράττειν άλογα
- Τα λουκάνικα του συμβούλου και άλλα τινά
- Ο τελευταίος Μαραθωνοδρόμος
- Το Πολυτεχνείο ,η θυσία του & τα κόμματα
- Απάντηση του Πεζοπόρου στην επιστολή-κόλαφο που έλαβε από το Κονκλάβιο Γαλατσίου!
- ΜΚΟ στο ΠΑΛΑΙ και παίζω-πορεία
- Αχ Ελλάδα σ' αγαπώ
- Ta ΜΜΕ του Γαλατσίου..
-Οι "προοδευτικοί" εν Γαλατσίω φίλοι μας...και όχι μόνο
- Το Κονκλάβιο του Γαλατσίου ,έλυσε το πρόβλημα του COVID 19 στο Ιντερνετ καφέ.
-Εκεί στο Ιντερνετ καφέ,γιατι φλυαρείτε και δεν λέτε απολύτως τίποτα?
-Το Χάος επόμενη Δημοτική αρχή?
- ‘Εν ἀρχή ἦν τὸ Χάος ... τού Γαλατσίου
- Στον καιρό του "Μπάλου"
- Δήμαρχος μαινόμενος
- Φιλάνθρωπος ή φιλόζωος
- Από την καλύβα ψηλά στο βουνό, στη γκρίζα πόλη .
- Οι αναλυτές γκρεμίζουν - τα χελιδόνια κτίζουν...
-- Καψούρες....
- Οι αναλύσεις στο Καφέ Gallo
- Ντεϊσμός και Ύβρις
Λαχανόκηποι και κάνναβις
- Στο κήπο της Παναγιάς της Ινδιάνας
-... Το Πανηγύρι
--- 12 ο' clock
- -Η Αίθουσα αναμονής στο Γαλάτσι
- Σφοδρή σύγκρουση του Δημάρχου με τον υιό του Δαιδάλου
- Tα βαρέα οχήματα του Δήμου,δεν είναι πασαρέλα για modeling
- Εγκαίνια της κεντρικής πλατείας Γαλατσίου
- Το επεισόδιο της Σταύρωσης στην Λ. Βεϊκου
- Το υπόγειο πάρκινγκ στην κεντρική πλατεία στην πόλη μας!
- Στο καμίνι της ΛΑΤΟ το αποτεφρωτήριο της πόλης του Γαλατσίου
- Ο πόνος της κ. Σαπουνά
- H περιφρούρηση του Γ.Γ. του ΚΚΕ στο Γαλάτσι
- Σύγκρουση καλαματιανών παραγόντων στη πόλη μας στο Hasta Luego
- Αγιασμός των υδάτων στο Κολυμβητήριο Γαλατσίου
- Κοπή βασιλόπιτας στο Γαλάτσι
- Κάλαντα για όλα τα παιδιά του κόσμου
- Ποδοσφαιρικός αγώνας στο Άλσος Βέϊκου - Δήμαρχος εναντίον όλων
- Μικρές ιστορίες της πόλης μας
- Ο "Αθώες" μαχαιριές στους κόλπους του Σύριζα της πόλης μας
- Ο Ρόλος - Ποιος ο δικός σου ρόλος Ίκαρε?
- Στην αμαρτωλή πόλη μας ,γαπ ή ανδρουλάκης?Δουλεία ή ελευθερία?
- Παλαιό Τέρμα -Ζαχαροπλαστείο Νάταλι
- Κονκλάβιο κι ελευθερία
- Ηλίααααα ρίξτο το ΠΑΣΟΚ
- Τους νέους Αντιδημάρχους τους ξέρουμε.Τον επόμενο Δήμαρχο τον ξέρουμε?
- Οι στοές στο Γαλάτσι
- Καφέ 48 - κλιμάκιο του Κονκλάβιου και ο αθλητισμός της πόλης
- Ρομποτική ή πολιτική?- Επιστήμη ή ανοησία?
- Πολίτες - Ενημέρωση και πράττειν άλογα
- Τα λουκάνικα του συμβούλου και άλλα τινά
- Ο τελευταίος Μαραθωνοδρόμος
- Το Πολυτεχνείο ,η θυσία του & τα κόμματα
- Απάντηση του Πεζοπόρου στην επιστολή-κόλαφο που έλαβε από το Κονκλάβιο Γαλατσίου!
- ΜΚΟ στο ΠΑΛΑΙ και παίζω-πορεία
- Αχ Ελλάδα σ' αγαπώ
- Ta ΜΜΕ του Γαλατσίου..
-Οι "προοδευτικοί" εν Γαλατσίω φίλοι μας...και όχι μόνο
- Το Κονκλάβιο του Γαλατσίου ,έλυσε το πρόβλημα του COVID 19 στο Ιντερνετ καφέ.
-Εκεί στο Ιντερνετ καφέ,γιατι φλυαρείτε και δεν λέτε απολύτως τίποτα?
-Το Χάος επόμενη Δημοτική αρχή?
- ‘Εν ἀρχή ἦν τὸ Χάος ... τού Γαλατσίου
- Στον καιρό του "Μπάλου"
- Δήμαρχος μαινόμενος
- Φιλάνθρωπος ή φιλόζωος
- Από την καλύβα ψηλά στο βουνό, στη γκρίζα πόλη .
- Οι αναλυτές γκρεμίζουν - τα χελιδόνια κτίζουν...
-- Καψούρες....
- Οι αναλύσεις στο Καφέ Gallo
- Ντεϊσμός και Ύβρις
Λαχανόκηποι και κάνναβις
- Στο κήπο της Παναγιάς της Ινδιάνας
-... Το Πανηγύρι
--- 12 ο' clock
- -Η Αίθουσα αναμονής στο Γαλάτσι
- Σφοδρή σύγκρουση του Δημάρχου με τον υιό του Δαιδάλου
- Αμπέλια και λαχανόκηποι στο Γαλάτσι
- Είναι η κ. Έλενα Ζέρβα η αντανάκλαση της κ. Αυλωνίτου;
- Ξανθή και κόκκινη Παναγιά
- Το Γαλάτσι στην αρχαιότητα
- Η διανόηση του Γαλατσίου στην εξορία
- Τα ιερά της πόλης μας
- Ίδιες ειδήσεις - ίδια προπαγάνδα - ίδιες μορφές
- Είδωλα ή άλλως αντανακλάσεις
- Όλα είναι "Μήδεια"...
- Αφιέρωμα στον Έρωτα
- Πανδημία και Φρόϋντ ή άλλως το καφενείον η Ελλάς - μέρος Β'
- Πανδημία και Φρόϋντ ή άλλως το καφενείον η Ελλάς
-Πλατεία Ιάκωβου Καμπανέλη...στο Γαλάτσι
- Διανόηση στο καφέ Ιντερνέτ ...