Ο μετροπόντικας "Νίκη" , αυτός αφού ξεκίνησε την πορεία του πριν από λίγους μήνες, πλέον έχει βρει ρυθμό και όπως σημειώνουν πηγές κοντά στο έργο, στο ypodomes.com, πλέον είναι σε θέση να διανοίγει 10-12 μέτρα σε καθημερινή βάση. Τώρα βρίσκεται περίπου 280 μέτρα πριν τον μελλοντικά δυτικό τερματικό σταθμό της γραμμής 4, στο ΑΛΣΟΣ ΒΕΪΚΟΥ(Βεϊκου & Τράλλεων). Αν η πορεία του δεν διακοπεί, τότε θα φτάσει στον πρώτο του προορισμό περίπου μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου.
Από εκεί και έπειτα θα βάλει ως επόμενο στόχο, τον σταθμό ΓΑΛΑΤΣΙ όπου προβλέπεται να φτάσει εντός του πρώτου τριμήνου.
Ο έτερος μετροπόντικας "Αθηνά" σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, έχει διανύσει σχεδόν 2 χιλιόμετρα (1970 μέτρα για την ακρίβεια) και βρίσκεται περίπου 150 μέτρα μακριά από τον μελλοντικό σταθμό ΖΩΓΡΑΦΟΥ. Το πότε θα περάσει από τον σταθμό δεν μπορεί επακριβώς να υπολογιστεί καθώς το βαρύ μηχάνημα έχει σταματήσει για το καθιερωμένο ανά κάποια μέτρα “φρεσκάρισμα” για να ξεκινήσει εκ νέου.
Η όλη διαδικασία θα ήταν πιο απλή και πιο εύκολη αν ο προηγούμενος σταθμός είχε διανοιχθεί καθώς θα υπήρχε ο κατάλληλος χώρος για να δεχθεί την “φροντίδα” των τεχνικών του έργου. Όπως όμως είχε προβλεφθεί για οικονομία χρόνου, το ΤΒΜ θα περνούσε χωρίς να έχει ολοκληρωθεί η διάνοιξη κάποιων σταθμών. Αυτό σημαίνει με τη σειρά του πως σε περίπου 10 ημέρες το μηχάνημα θα ξεκινήσει εκ νέου και κατ` εκτίμηση στις αρχές Νοεμβρίου θα περάσει κάτω από τον σταθμό ΖΩΓΡΑΦΟΥ, τον δεύτερο σταθμό από την ανατολική πλευρά της γραμμής.
Να θυμίσουμε πως έχει ήδη περάσει από τον μελλοντικά τερματικό σταθμό της γραμμής, ΓΟΥΔΗ. Μετά το πέρασμα από την περιοχή του Ζωγράφου θα ακολουθήσει πορεία προς τον τρίτο σταθμό που ονομάζεται ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥΠΟΛΗ. Αυτό αν δεν υπάρξει κάποια συγκλονιστική αλλαγή θα γίνει κάπου στις αρχές του 2025.
Σήμερα βρισκόμαστε 40 μήνες μετά την υπογραφή της σύμβασης -ήταν Ιούνιος του 2021-και οδεύουμε χρονικά προς τα μισά του έργου. Το κρίσιμο σημείο του έργου θα είναι να έχει ξεκινήσει η κατασκευή όλων των σταθμών το 2025 για να μην υπάρξει περαιτέρω καθυστέρηση στο έργο και να μπορέσει σε ένα λογικό χρονικό πλαίσιο να τρέξει και να ολοκληρωθεί. Οι δύο σημαντικότερες εμπλοκές παραμένουν στους σταθμούς: ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ και ΕΞΑΡΧΕΙΑ.
ΠΗΓΗ Ypodomes.com
Στις εσωκομματικές εκλογές του ΠΑΣΟΚ για την ανάδειξη του προέδρου, στο Γαλάτσι ψήφισαν 1448 πολίτες και πρώτος ήρθε ο Παύλος Γερουλάνος
Αναλυτικά τα αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 άκυρα και 2 λευκά
Τελικό αποτέλεσμα στο 100% της επικράτειας
Ψηφίσαντες: 303.223
Έγκυρα: 301.272
Άκυρα/ λευκά: 1.951
Έλαβαν:
Ανδρουλάκης 29,64% – 89.288 ψήφοι
Δούκας 21,41% – 64.490 ψήφοι
Γερουλάνος 21,12% – 63.632 ψήφοι
Διαμαντοπουλου 19,52% – 58.809 ψήφοι
Κατρίνης 6,03% – 18.163 ψήφοι
Γιαννακόπουλου 2,29% – 6.890 ψήφοι
Στον δεύτερο γύρο 13 Οκτωβρίου θα αναμετρηθούν οι δύο πρώτοι του α' γύρου.Νίκο Ανδρουλάκης και Χάρης Δούκας
Δικαίωμα ψήφου στον β’ γύρο έχουν μόνο όσοι έχουν ψηφίσει στον α’ γύρο.
Λόγω εκτέλεσης εργασιών για την κατασκευή της Γραμμής 4 του μετρό της Αθήνας από σήμερα 6 Οκτωβρίου 2024 έως 31-12-2024 και καθ΄ όλη τη διάρκεια του 24ώρου θα εφαρμοστούν σε οδικά τμήματα του Γαλατσίου προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις.
Αναλυτικά
ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΦΑΣΗ 1
· Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Αγ. Γλυκερίας ελάχιστου πλάτους 5,10 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής 30,00 μ. περίπου πριν την συμβολή της με την Λ. Γαλατσίου/ Πρωτοπαπαδάκη με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Λ. Γαλατσίου/ Πρωτοπαπαδάκη.
· Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Πρωτοπαπαδάκη ελάχιστου πλάτους 6,80 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής 60,00 μ. περίπου πριν την συμβολή της με την οδό Αγ. Γλυκερίας/Λ. Βεϊκου με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Πατησίων.
· Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Πρωτοπαπαδάκη ελάχιστου πλάτους 3,25 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής από την συμβολή της με την οδό Αγ. Γλυκερίας/Λ. Βεϊκου έως την συμβολή της με την οδό Ελ. Βενιζέλου με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Ψυχικό.
· Απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων επί της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος της οδού Πρωτοπαπαδάκη σε όλο το μήκος της εργοταξιακής κατάληψης και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας.
· Καθορισμός του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 30 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στην Λ. Γαλατσίου/ Πρωτοπαπαδάκη , Αγ. Γλυκερίας και Λ. Βεϊκου και στο τμήμα αυτών που καθορίζεται από τα 100,00 μ. πριν και έως το πέρας της εργοταξιακής κατάληψης και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας.
· Απαγόρευση του προσπεράσματος για τα οχήματα που κινούνται στην Λ. Γαλατσίου/ Πρωτοπαπαδάκη , Αγ. Γλυκερίας και Λ. Βεϊκου και στο τμήμα αυτών που καθορίζεται από τα 100,00 μ. πριν και έως το πέρας της εργοταξιακής κατάληψης και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας.
ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΦΑΣΗ 2
· Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της Λ. Βεϊκου ελάχιστου πλάτους 8,00 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής από την συμβολή της με την οδό Ήρας έως την συμβολή της με την Λ. Γαλατσίου/ Πρωτοπαπαδάκη με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Λ. Γαλατσίου/ Πρωτοπαπαδάκη.
· Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της Λ. Βεϊκου ελάχιστου πλάτους 5,55 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής από την συμβολή της με την Λ. Γαλατσίου/ Πρωτοπαπαδάκη έως την συμβολή της με την οδό Ήρας με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Ολυμπιακά Ακίνητα.
· Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Πρωτοπαπαδάκη ελάχιστου πλάτους 3,25 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής από την συμβολή της με την οδό Αγ. Γλυκερίας/Λ. Βεϊκου έως την συμβολή της με την οδό Ελ. Βενιζέλου με κατάληψη της αριστερής και δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Ψυχικό.
· Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Πρωτοπαπαδάκη ελάχιστου πλάτους 7,50 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής από την συμβολή της με την οδό Ελ. Βενιζέλου έως την συμβολή της με την οδό Αγ. Γλυκερίας/Λ. Βεϊκου με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Πατησίων.
· Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της Λ. Γαλατσίου ελάχιστου πλάτους 7,75 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής από την συμβολή με την οδό Λυσίου έως την συμβολή της με την οδό Αγ. Γλυκερίας/Λ. Βεϊκου , με κατάληψη της δεξιάς πλευρά του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Ψυχικό.
· Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Αγ. Γλυκερίας ελάχιστου πλάτους 6,00 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής 15,00 μ. περίπου μετά την συμβολή της με την Λ. Γαλατσίου/ Πρωτοπαπαδάκη με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Ιπποκράτους.
· Απαγόρευση της αριστερής στροφής των οχημάτων που κινούνται από την οδό Πρωτοπαπαδάκη προς την οδό Αγ. Γλυκερίας.
· Απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων επί της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος της οδού Πρωτοπαπαδάκη σε όλο το μήκος της εργοταξιακής κατάληψης και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας.
· Καθορισμός του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 30 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στην Λ. Γαλατσίου/ Πρωτοπαπαδάκη , Αγ. Γλυκερίας και Λ. Βεϊκου και στο τμήμα αυτών που καθορίζεται από τα 100,00 μ. πριν και έως το πέρας της εργοταξιακής κατάληψης και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας.
· Απαγόρευση του προσπεράσματος για τα οχήματα που κινούνται στην Λ. Γαλατσίου/ Πρωτοπαπαδάκη , Αγ. Γλυκερίας και Λ. Βεϊκου και στο τμήμα αυτών που καθορίζεται από τα 100,00 μ. πριν και έως το πέρας της εργοταξιακής κατάληψης και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας.