e-Galatsi

σερφάροντας στο Γαλάτσι

  

Μία βραδιά γεμάτη ρωμιοσύνη!


 
<<Δεν στέρεψαν οι πηγές του !!!>>

 << Νέες πηγές αναβλύζουν και ανανεώνουν την κοίτη του Ελληνισμού !!!>>.
Εκεί ,στην ΓΚΡΑΒΑ ,στο ανοιχτό δημοτικό θέατρο, χθες 24/7/21...
Κάτι άνθρωποι, σαν τον Φώντα Λάδη , τον Λίνο Κόκοτο, τον Κώστα Καστανά, , τον  Γιώργο Μεράντζα ,την Σοφία Παπάζογλου, τον Δημήτρη Κανέλλο έγραψαν, μελοποίησαν, απήγγειλαν ,τραγούδησαν και  πέτυχαν, 350 θεατές  να απογειωθούν και  να  συναντηθούν με τις επικές μορφές του Κολοκοτρώνη, του Καραϊσκάκη, του Μακρυγιάννη, του Κανάρη, του Μπότσαρη, του Α. Διάκου, του Παπαφλέσσα    ....και να  ζήσουν – βιώσουν στιγμές  του 21!!. Στιγμές απόλυτης ανάγκης για  την ανύψωση του φρονήματός μας.

Επρόκειτο για το << ΠΟΤΑΜΙ >> ( 1986  ) μία <<μουσική παράσταση  με άξονα  την επανάσταση  του 1821>>, που χωρίς να κρύβει τις αδυναμίες του Έλληνα, προβάλλει τα ιστορικά, ανεπανάληπτα  πετάγματά του και τον ωθεί  (τον νεοέλληνα )  να βγει από το καβούκι του και να δράσει συλλογικά, κοινωνικά, πατριωτικά γιατί η τιμή ,η ελευθερία, η αξιοπρέπεια είναι ιδανικά.

Η παράσταση (ελάχιστη σχέση με αυτές της Γιάννας )  ήταν άψογη, το οπτικό υλικό  ήταν του Κυριάκου Χατζημιχάλη , η επιμέλεια ορχήστρας του Γιάννη Παπαζαχαριάκη ,και η οργάνωση : Οδύσσεια  δράσεις πολιτισμού.                                
Την εκδήλωση  προλόγισε  εκπρόσωπος του ΟΠΑΝΔΑ ( Δήμος Αθηναίων ).

Η << ΔΡΑΣΗ>> ( Ελένη Ηλία ...) ,έκανε ότι μπορούσε  στην επιτυχία της εκδήλωσης.

Αυτά στην πολύπαθη ΓΚΡΑΒΑ, στο ανοιχτό δημοτικό θεατράκι της.
Στο αντίστοιχο δικό μας, στο Άλσος, σιγή, σκοτάδι.

Φώντας Λάδης : <<Είμαι αντίθετος με το ότι η τέχνη δεν μπορεί να αλλάξει τον κόσμο»

 

 ΤΟΥ  "ΙΚΑΡΟΥ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΥ"

 

 

 - Aνοιχτή επιστολή προς Δήμαρχο και Πρόεδρο ΠΕΔΑ

 

     Γιατί δεν κατέβηκες στις Δημοτικές εκλογές;

     Αντίο....Βασίλη Αποστολίδη

 

 

 

 

Αξιότιμε κύριε Δήμαρχε ,

 Αφορμή λαβόντες :

Πρώτον, Από τροπολογία ( ουδόλως φωτογραφική ) σε σχέδιο νόμου  του πρόθυμου  υπουργού  Περιβάλλοντος  και ενέργειας κ. Κ. Σκρέκα, της  αψεγάδιαστης κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας,   σύμφωνα με την  οποία στο ΄Αλσος : 
<< επιτρέπεται  και η ανέγερση μικρών ναών  γνωστών θρησκειών  μέγιστου  εμβαδού βάσης  15 τ,μ,>> και

Δεύτερον : Από επιστολή  του εγκυρότερου εκφραστή του νεοφιλελευθερισμού  κ..Στ. Μάνου ( ΤΑ ΝΕΑ 22/7/21 ) που με την λέξη << αίσχος >> χαρακτηρίζει   << φαύλη και κοντόφθαλμη >> την πολιτική που εκφύεται από το εν λόγω σχέδιο (ήδη νόμου; )

Ως εκπρόσωποι γνωστής θρησκείας ,προκειμένου  να παράσχουμε στα  θρησκευόμενα μέλη μας την ευχέρεια κατανυκτικής λατρείας , παρακαλούμε να μας υποδείξετε τον χώρο , εντός του άλσους ,επί του οποίου θα ενεργήσουμε όπως υμείς ,τουτέστιν  να κατασκευάσουμε τσιμεντένια βάση  14,8 τ.μ.  και τοποθέτηση επ αυτής μικροσκοπικού τεμένους.
 Επαφίεται στην αγαθή προαίρεσή σας, η δυνατότητα να υπερβούμε το έργο σας, χτίζοντας και  ένα Μιναρέ στο υπερκείμενο λατομείο Βιαρρόπουλου ( δασική αναδασωτέα περιοχή ),  όπου ο Μουεζίνης μας με την γλυκιά φωνή του θα παίρνει μέρος   στις πολιτιστικές εκδηλώσεις  και  στις συναυλίες  πτηνών και ζώων στην σφύζουσα από πολιτισμό περιοχή.   

Αυτονόητο τυγχάνει ότι  προκειμένου να αποφύγουμε αντιδράσεις ,σε συμφωνία μαζί σας,  δεσμευόμεθα ότι  θα ενεργήσουμε όπως υμείς, νύκτωρ , με χιονόπτωση, ανεμοθύελΛα και έντονα φυσικά φαινόμενα   ,τα δε μαχανήματα που θα σκάψουν – βιάσουν το περιβάλλον του Άλσους  δεν θα προκαλέσουν υπέρμετρο θόρυβο.

Τέλος, σχετικά με τα υπέρ του Δήμου  έσοδα από τις εισφορές των πιστών και τις μεταμεσονύκτιες τελετές στο σκοτεινό περιβάλλον της περιοχής, δεσμευόμαστε ότι με τις γνωστές δυνατότητές σας, θα έχετε λόγο στην εκλογή ενός Ιμάμη πρόθυμου για την <<ανάπτυξη>> της περιοχής και προσπόριση εσόδων  στο δυστυχές ταμείο του Δήμου.   

Με τις ευλογίες του προφήτη μας,

Γαλάτσι 22/7/21                        

Ένωση πιστών του Μωάμεθ    

 

 

ΤΟΥ  "ΙΚΑΡΟΥ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΥ"

 

     Γιατί δεν κατέβηκες στις Δημοτικές εκλογές;

     Αντίο....Βασίλη Αποστολίδη

 

 

 

 

Και αγώνας ποδοσφαίρου με κόουτς τον Ερντογάν                                                                 

Στις εκδηλώσεις του ψευδοκράτους  περιλαμβάνεται και ένας ποδοσφαιρικός αγώνας  στην  κατεχόμενη Λευκωσία  με την συμμετοχή διαφόρων διάσημων  αλλά και παλαίμαχων  τούρκων ποδοσφαιριστών  με τον τούρκο πρόεδρο  Ρετζεπ Ταγίπ  Ερντογάν  σε ρόλο προπονητή. Το εξωφρενικό με  τον ποδοσφαιρικό αυτόν αγώνα  που τον αποκάλυψε η εφημερίδα  << Sabah >>  είναι ότι τον προετοιμάζει  ο Ατζούν  Ιλιτζαλί ,ο γνωστός παραγωγός του ριάλιτυ επιβίωσης  << Survivor >>.                                                                                                                              

 Ο Ιλιτζαλί ποτέ δεν έκρυψε τον θαυμασμό  προς τον Ταγίπ Ερντογάν ,ενώ διατηρεί μία ιδιαίτερη σχέση με τα κατεχόμενα.

Όταν παιζόταν το Ελληνοτουρκικό << S
urvivor >>,προγραμμάτιζε να κάνει τον τελικό του παιχνιδιού στην κατεχόμενη Κερύνεια ,πλην όμως υπήρξε αντίδραση από την Αθήνα  και έτσι έκανε τον τελικό στο Γαλάτσι.                                                                                

Τώρα , όμως , σύμφωνα με τα  τούρκικα ΜΜΕ ,οργανώνει αυτόν τον αγώνα  στο στάδιο << Ατατούρκ >>  στην κατεχόμενη Λευκωσία  στο πλαίσιο, όπως λέει , του τριήμερου φεστιβάλ με τίτλο  << Διεθνές φεστιβάλ Αθλητισμού και Πολιτισμού  Βόρειας Κύπρου >> για τα 47 χρόνια  από την τουρκική εισβολή στην Μεγαλόνησο. Ο Ταγίπ Ερντογάν που  επιχειρεί μέσω του ποδοσφαίρου  να αυξήσει την  δημοφιλία του,  βοηθούντος  του
mr survivor, δεν πρόκειται να παίξει σε αυτόν τον αγώνα, αλλά θα κάνει τον προπονητή  και θα δώσει το εναρκτήριο λάκτισμα.                              

Στον αγώνα ωστόσο θα λάβει μέρος  ο τούρκος Υπουργός Εσωτερικών  Σουλειμάν Σοιλού  γνωστός μετά τις αποκαλύψεις που κάνει για την δράση του  ο τούρκος αρχιμαφιόζος Σεντάι Πεκέρ >>.

( κείμενο για πραγματική μελέτη ,συγκρίσεις, μεταφορές και... λύπη ή οργή  ή σιωπή !).

Δημοσιεύθηκε στις 18/7/21 στο  << ΒΗΜΑ >>,μιας από τις δύο  << ναυαρχίδες>>  της εγχώριας ελίτ.

 

 

"Του Ίκαρου Πετρόπουλου "

 

     Γιατί δεν κατέβηκες στις Δημοτικές εκλογές;

     Αντίο....Βασίλη Αποστολίδη

 

 

 

 

 

Είπα να φύγω για ένα-δυό μήνες από την αμαρτωλή πόλη -κάποτε και αρματωλή, όταν ο Λάμπρος Βέϊκος λιάνιζε τούρκους με γαλβανιζέ σπαθιά-, να φύγω μπάς και ησυχάσω από την επανάσταση που με κυκλώνει σε κάθε μου βήμα. Στην πόλη μας, αν καθίσεις να μετρήσεις πόσοι συμπολίτες μας είναι αριστεροί, θα τρομάξεις, μπορώ να πω χωρίς φόβο πως αποτελούν την πλειοψηφία σε πολύ μεγάλα μεγέθη. Καλά, ίσως αναρωτηθεί κάποιος αφελής, και τότε πως η πόλη αυτή έχει δεξιό Δήμαρχο; Μα η απάντηση είναι πολύ απλή, διότι όλοι οι αριστεροί ψηφίζουν δεξιό Δήμαρχο για ν’ αγανακτούν στη συνέχεια μαζί του και να βρίσκονται σε κουβέντες. Κάπως την ονομάζει η επιστήμη της ψυχιατρικής τούτη την τάση αλλά μου διαφεύγει, συμπαθάτε με.

Διασκορπισμένοι οι αγανακτισμένοι σε διάφορα στέκια ή και σε πλατείες, φωνασκούν, απειλούν, αναλύουν, μιλάνε ελεύθερα και κανείς φυσικά δεν ακούει κανέναν, ο καθένας ακούει μόνο τον νάρκισσο εαυτό του, του φτάνει και του περισσεύει η δική του γνώμη, τι να τις κάνει τις άλλες; Στο ίντερνετ οι γηραιοί αριστερόστροφοι έχουν για πρόεδρό έναν νεότερό τους που παλεύει πράγματι να κρατήσει τη ρότα της κουβέντας σε ανεκτά επίπεδα. Στην πλατεία της Πηγής, άλλη ομάδα, πιο σοφιστικέ τάχα μου, κάνει οικονομικές αναλύσεις. Από τότε που έκλεισε το Papagalino (επί της Βέϊκου), εκεί δηλαδή που στέναζε η Wall Street του Γαλατσίου, οι επιζώντες επενδυτές και αναλυτές, βρίσκουν παρηγοριά δίπλα στην ξερή πηγή του Μοστρού, αναπολώντας παλιά μεγαλεία.

Έτερη ομάδα συγκεντρώνεται στο 48, αυτή δε απαρτίζεται από το συντηρητικό στοιχείο της πόλης. Τα λιγοστά μέλη της όμως δεν αναλύουν, είναι κοντά στην εξουσία, πιότερο σχεδιάζουν, γράφουν ενίοτε και κάποιον ξύλινο λόγο, αλλά μέχρι εκεί, δεν έχουν την φαντασία των αριστερόστροφων του ίντερνετ. Τι καινούργιο να μάθει κανείς άραγε από συντηρητικούς σχεδιαστές;

 

Τα νέα, συγκλονιστικά μερικές φορές μάλιστα, λέγονται στο Gallo, στο καλύτερο καφέ της πόλης (μακράν καλύτερο). Όσο απολαμβάνουν τον καφέ τους επικρατεί ησυχία, μετά όμως την ζημιά την αρχίζει ένας φίλα προσκείμενος στον κομμουνισμό κάνοντας την κριτική του. Κριτική σκληρή, ανελέητη, δίκαιη, όπως αρμόζει άλλωστε σε έναν έν δυνάμει τέλειο άνθρωπο. Τον έν δυνάμει κομμουνιστή πλαισιώνουν φοβισμένοι (μερικές φορές) ένας δημοσιογράφος, ένας καθηγητής και ένας άλλος. Αργά κυλά ο χρόνος μέχρι να βγάλει τον βαθύ αναστεναγμό του ο έχων τις αντιρρήσεις του, και ακούει η πλατεία Κύπρου κάθε τόσο «άχ βρε Γιώργαρε».

 

Είπα να φύγω ένα-δυό μήνες, να πάω ψηλά στο βουνό να ηρεμήσω από την ανάλυση και τη σύγκρουση, τη βία που έχει μέσα του κάθε πολιτικός λόγος. Έφτασα χαρούμενος στην καλύβα ψηλά στο βουνό και το πρώτο πράγμα που αντίκρυσα, ήταν η χελιδονοφωλιά. Τα άτιμα τα χελιδόνια, καλά έκαναν και την έκτισαν με τρόπο περίτεχνο, χάθηκε μετά να σκουπίσουν τον τοίχο που λέρωσαν;

Ας ακούσω όμως ένα βουκολικό άσμα από τα μέρη μου μπάς και ηρεμήσω από τα συμβάντα της ζωής……


"ΤΟΥ ΠΕΖΟΠΟΡΟΥ"

 

 

 

 

ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟΥ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

 

- Καψούρες....

Οι αναλύσεις στο Καφέ Gallo

- Ντεϊσμός και Ύβρις  

 Λαχανόκηποι και κάνναβις  

- Στο κήπο της Παναγιάς της Ινδιάνας

-... Το Πανηγύρι 

--- 12 ο' clock

-Η Αίθουσα αναμονής στο Γαλάτσι

- Σφοδρή σύγκρουση του Δημάρχου με τον υιό του Δαιδάλου

 Αμπέλια και λαχανόκηποι στο Γαλάτσι

Είναι η κ. Έλενα Ζέρβα η αντανάκλαση της κ. Αυλωνίτου;

- Ξανθή και κόκκινη Παναγιά

- Το Γαλάτσι στην αρχαιότητα

- Η διανόηση του Γαλατσίου στην εξορία

- Τα ιερά της πόλης μας

Ίδιες ειδήσεις - ίδια προπαγάνδα - ίδιες μορφές

- Είδωλα ή άλλως αντανακλάσεις 

- Όλα είναι "Μήδεια"...

- Αφιέρωμα στον Έρωτα

Πανδημία και Φρόϋντ ή άλλως το καφενείον η Ελλάς - μέρος Β' 

Πανδημία και Φρόϋντ ή άλλως το καφενείον η Ελλάς  

-Πλατεία Ιάκωβου Καμπανέλη...στο Γαλάτσι

Διανόηση στο καφέ Ιντερνέτ ...

-Προς αφελείς ψηφοφόρους …

-Ο Διανοούμενος ...

 

 

-Λεωφόρος Βέϊκου

Το ραδιόφωνο -που δεν γνωρίζω τον σταθμό που ακούω- έχει πιάσει τα ρεμπέτικα. Πριν άκουγα τον Πρόδρομο Τσαουσάκη με το μπεγλέρι του (με τις 16 χάντρες του) πιο πριν «τούτοι οι μπάτσοι πού ‘ ρθαν τώρα», του Μπάτη νομίζω, μόλις τώρα άδει ο Ανέστης Δελιάς κι η παρέα του Πειραιά, αργότερα ποιος ξέρει τι θ’ ακούσω. Είναι ιεροσυλία νομίζω, ν’ ακούς τέτοια άσματα και άλλη στιγμή ν’ ακούς το κλάμα από τα σκυλοτράγουδα. Όσο και να κλαίνε όμως τα καψουροτράγουδα, τον πόνο του Καζαντζίδη δεν τον φτάνουν. Γιατί; Διότι τότε η μισή Ελλάδα ήτανε στις φάμπρικες της Γερμανίας και του Βελγίου, σκυφτή, μέσα στις καπνισμένες στοές και βίωνε την «αγία μετανάστευση» του άθλιου πολιτικού Κανελλόπουλου, που αργότερα έγινε κι αυτός ευπατρίδης. Για λόγους που αγνοώ, όλοι οι ελεεινοί πολιτικοί, όταν γεράσουν αποκτούν τίτλους που δεν τους αξίζουν, έτσι έγινε εθνάρχης ο Καραμανλής, κάπως έτσι παλιότερα κι ο Βενιζέλος, έτσι θα γίνουν αύριο και οι σημερινές πολιτικές μετριότητες, για τον Ανδρέα δε μιλάμε, ήταν ένας Όλυμπος μονάχος του! Μετά φάνηκαν κάτι βουτυρόπαιδα τύπου Alexis and Koulis – Phofi and Koutsoubas. Κουβέντα να γίνεται και να πάλλονται τα συναισθήματα.

 

Στην πολύβουη όμως πόλη μας, τα συναισθήματα φουντώνουν σαν ακούγεται το όνομα του Δημάρχου μας. Συναισθήματα φίλια και εχθρικά, υψώνονται και λαμβάνει καθημερινά τροφή ο Δήμαρχος μας, τροφή που τον συντηρεί και τον έχει στη πρώτη γραμμή της επικαιρότητας. Μέγιστη φυσικά συμβολή στο αλισβερίσι αυτό έχουν τα κοινωνικά μέσα. Κέφι να έχει κάποιος και περνά καλά μαθαίνοντας την πολιτική ζωή της πόλης μας. Παράλληλα με τα κοινωνικά μέσα, ρόλο σημαντικό παίζουν οι λειχοπίνακες, οι αιώνιοι αυτοί τσανακογλείφτες που τρώνε από τα αποφάγια της εκάστοτε εξουσίας. Από αδυναμία δεμένη στο άρμα της εξουσίας τούτη η ράτσα των λειχοπινάκων, συμβάλει στο καλό όνομα που έχει αποκτήσει ο Δήμαρχος μας. Πέρα όμως από λειχοπίνακες και κάθε καρυδιάς καρύδι, αληθές είναι ότι, ο Δήμαρχος αυτός, είναι ο καλύτερος που είχε ποτέ η πόλη μας. Πολύ μακράν εννοείται και από την δυναστεία Παπαδιονυσίου, τότε που ο σοσιαλισμός έψαχνε εναγωνίως τον τρίτο δρόμο αλλά τον έχασε, μπερδεύτηκε, πήρε τον κατήφορο και χάθηκε δια παντός, ευτυχώς δηλαδή.

 

 

Μπορεί να είναι μακράν ο καλύτερος Δήμαρχος που συνάντησε ποτέ η πόλη μας, αλλά και αυτός έχει αδυναμίες και θα κάνει και τις τανζανιές του, όπως το στήσιμο της κόκκινης Παναγιάς στο καταπράσινο ντεκόρ του Άλσους Βέϊκου. Δένει αλήθεια το κόκκινο με το πράσινο; Γιατί όχι; Εδώ έδεσε το βρώμικο ’89 ο φιλελευθερισμός με τον κομμουνισμό και την μαϊμού αριστερά (τους αναθεώρες) και συγκινήθηκε το πανελλήνιο. Η κόκκινη Παναγιά, δεν ξέρω αν συγκινεί τα χρηστά πλήθη της πόλης μας, αλλά όταν νομιμοποιηθεί (θα γίνει κάποτε κι αυτό) θα ξεχαστεί η τανζανιά του Δημάρχου μας και θα παραμείνει η συγκίνηση ώς η μόνη σταθερά.

Τώρα ακούω τον «Θερμαστή» του Μπάτη. Ώρα να βγώ έξω να πάρω καθαρό αέρα. Όχι άλλο κάρβουνο!


«ΠΕΖΟΠΟΡΟΣ» 

 

ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟΥ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

 

- Οι αναλύσεις στο Καφέ Galo
-
 Ντεϊσμός και Ύβρις  

 Λαχανόκηποι και κάνναβις  

- Στο κήπο της Παναγιάς της Ινδιάνας

-... Το Πανηγύρι 

--- 12 ο' clock

-Η Αίθουσα αναμονής στο Γαλάτσι

- Σφοδρή σύγκρουση του Δημάρχου με τον υιό του Δαιδάλου

 Αμπέλια και λαχανόκηποι στο Γαλάτσι

Είναι η κ. Έλενα Ζέρβα η αντανάκλαση της κ. Αυλωνίτου;

- Ξανθή και κόκκινη Παναγιά

- Το Γαλάτσι στην αρχαιότητα

- Η διανόηση του Γαλατσίου στην εξορία

- Τα ιερά της πόλης μας

Ίδιες ειδήσεις - ίδια προπαγάνδα - ίδιες μορφές

- Είδωλα ή άλλως αντανακλάσεις 

- Όλα είναι "Μήδεια"...

- Αφιέρωμα στον Έρωτα

Πανδημία και Φρόϋντ ή άλλως το καφενείον η Ελλάς - μέρος Β' 

Πανδημία και Φρόϋντ ή άλλως το καφενείον η Ελλάς  

-Πλατεία Ιάκωβου Καμπανέλη...στο Γαλάτσι

Διανόηση στο καφέ Ιντερνέτ ...

-Προς αφελείς ψηφοφόρους …

-Ο Διανοούμενος ...

 

 

-Λεωφόρος Βέϊκου



Μία εβδομάδα μακριά από την χαρούμενη πόλη μας, απομονωμένος με μια σκηνή δίπλα στη θάλασσα, με τους ήχους της να συμπληρώνουν την αρμονία της Φύσης, σαν τους μοναχούς κι εγώ -ένα πράγμα- θέλησα ν’ αγιάσω. Αλλά ευτυχώς, οι πειρασμοί δεν με άφησαν ν’ αγιάσω, με κύλησαν στη λάσπη της αμαρτίας και πέρασα καταπληκτικά. Σαν επέστρεψα πίσω στα «εγκόσμια», σκέφτηκα να βρω έναν «πνευματικό», να του εξομολογηθώ τις αμαρτίες μου, να μου δώσει χρήσιμες συμβουλές για το πως θα πρέπει να πορεύομαι στη ζωή μου. Αλλά και πάλι -ευτυχώς-, δεν βρήκα. Οι «πνευματικοί» είναι κλεισμένοι από το πλήθος των ανθρώπων -δουλειά με το τσουβάλι δηλαδή-, και που να προλάβουν να καθοδηγήσουν έναν ακόμα ασθενή, έναν πνευματικά ανάπηρο συνάνθρωπό τους. Απελπίστηκα, σκέφτηκα να βρώ έναν καλό ψυχολόγο, αλλά κι εκεί τα ίδια. Τοίχος απροσπέλαστος, και οι ψυχολόγοι κλεισμένοι είναι -κι αυτοί δουλειά με το τσουβάλι-, τόση αρρώστια που κυκλοφορεί που να προλάβουν να την θεραπεύσουν;

Μη έχοντας καθοδήγηση στη τρανή ζωή μου, πήρα τους γνώριμους δρόμους της πόλης, αφουγκράστηκα την εμπειρία τους, χάρηκα την καθαρότητά τους, γεύτηκα τους καφέδες από τα Καφέ που φράζουν τα πεζοδρόμια τους, ένιωσα την αγωνία τους καθώς γεμίζει τον αιθέρα με τ’ ανθρώπινα. Μιας όμως και μίλησα για καφέ, τον καλύτερο καφέ της πόλης δεν τον έχουν τα κεντρικά και φημισμένα Καφέ αλλά ένα περιφερειακό. Μερικές φορές, όταν οι πεζοπορίες μου το επιτρέπουν, κάθομαι στο Καφέ της πλατείας Κύπρου, στο Galo. Πράγματι, το μαγαζί αυτό έχει τον καλύτερο καφέ στη πόλη. Αλλά στο Galo, συμβαίνει και κάτι άλλο όπως έχω παρατηρήσει όσες φορές βρέθηκα εκεί να ξαποστάσω και ν’ απολαύσω τον καφέ μου, έχει πολιτικές αναλύσεις.

Κεντρικός αναλυτής φαίνεται να είναι ένας καλός συμπολίτης μας, αλλά έχει ένα ελάττωμα, νομίζει πως είναι κομμουνιστής! Όσες φορές έτυχε και κάθισα να πιώ καφέ και άθελά μου έγινα ωτακουστής των αναλύσεων του, άκουγα τη φράση: «εγώ είμαι κομμουνιστής». Καθώς αιωρούνταν στον αέρα οι λέξεις από την επαναλαμβανόμενη αυτή φράση, οι ομοτράπεζοί του σώπαιναν. Φοβισμένοι; Μήπως η επανάσταση ήταν στην αυλή τους και δεν το είχαν καταλάβει; Αλλά, μερικές φορές ο «κομμουνιστής» ξεχνιόταν και φώναζε: «ά ρε Γιώργαρε». Στο άκουσμα αυτό πάλι, ο νούς των ομοτράπεζων έτρεχε στην άλλη «επανάσταση» των πειναλέων στρατιωτικών. Καθώς έδειχναν τα πράγματα κάθε φορά που τύχαινε να γίνω μάρτυρας των αναλύσεων του συμπολίτη μας που ήταν «κομμουνιστής», στο κεφάλι του μέσα είχε ένα μεγάλο πλεκτό και κάθε φορά που πήγαινε να το ξεμπλέξει έπεφτε από την μία επανάσταση στην άλλη.

Ομολογουμένως, η ώρα του καφέ στο Galo, περνά ευχάριστα, και αν έχεις κέφι, ρουφάς γνώση σαν το φίδι καθώς μυρίζει το φρέσκο γάλα. Πολλά μαθαίνεις από τον συμπολίτη μας που ομολογώ με έχει εντυπωσιάσει, διότι γνωρίζει με ακρίβεια ό,τι κινείται στη πόλη μας φανερά ή κρυφά. Όπως δε έχω καταλάβει, συμμετέχει έκ του μακρόθεν και στις μαζώξεις της αριστεράς που λαμβάνουν χώρα κάθε Σάββατο μεσημέρι στο ιντερνέτ Καφέ. Εκεί όμως δεν συμμετέχει με αναλύσεις, εκεί υπάρχουν αναλυτές ικανότεροι.

Οι ομοτράπεζοι του «κομμουνιστή» συμπολίτη μας, όπως έχω αντιληφθεί, είναι ένας καθηγητής φυσικός, ένας άλλος μάλλον συγγραφέας και κάποιες φορές και ένας δημοσιογράφος. Ο τελευταίος -ο δημοσιογράφος-, τολμά μερικές φορές να διορθώσει τις αναλύσεις του συμπολίτη μας, αλλά η οργή που δέχεται είναι ανελέητη!

Ά ρε Γιώργαρε! 

 

"ΠΕΖΟΠΟΡΟΣ"

 

 

 

ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟΥ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

 

- Ντεϊσμός και Ύβρις  

 Λαχανόκηποι και κάνναβις  

- Στο κήπο της Παναγιάς της Ινδιάνας

-... Το Πανηγύρι 

--- 12 ο' clock


-Η Αίθουσα αναμονής στο Γαλάτσι

-
 Σφοδρή σύγκρουση του Δημάρχου με τον υιό του Δαιδάλου

- Αμπέλια και λαχανόκηποι στο Γαλάτσι

  Είναι η κ. Έλενα Ζέρβα η αντανάκλαση της κ. Αυλωνίτου;

- Το Γαλάτσι στην αρχαιότητα

- Η διανόηση του Γαλατσίου στην εξορία

- Τα ιερά της πόλης μας

Ίδιες ειδήσεις - ίδια προπαγάνδα - ίδιες μορφές

- Είδωλα ή άλλως αντανακλάσεις 

- Όλα είναι "Μήδεια"...

- Αφιέρωμα στον Έρωτα

Πανδημία και Φρόϋντ ή άλλως το καφενείον η Ελλάς - μέρος Β' 

Πανδημία και Φρόϋντ ή άλλως το καφενείον η Ελλάς  

-Πλατεία Ιάκωβου Καμπανέλη...στο Γαλάτσι

Διανόηση στο καφέ Ιντερνέτ ...

-Προς αφελείς ψηφοφόρους …

-Ο Διανοούμενος ...

 

 

-Λεωφόρος Βέϊκου

 

 

 

 

Οι περιορισμοί που έχουν  επιβληθεί λόγω της πανδημίας  χαλαρώνουν.                                         

Σειρά δραστηριοτήτων και εκδηλώσεων  αναγγέλονται και πραγματοποιούνται σε όλη τη χώρα..   
Άνοιξαν τα πανιά τους οι  Θερινοί κινηματογράφοι, το φεστιβάλ Αθηνών  και Επιδαύρου με  πληθώρα εκδηλώσεων, επίσης  το Μέγαρο μουσικής,  μουσικές συναυλίες σε Δήμους (στις 23/6 ο Νταλάρας θα είναι  στο Γαλάτσι) . Ο γειτονικός ο Δήμος  Αθήνας ,μέσα από το πρόγραμμα  4 ΧΩΡΟΙ  - 100 ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ   << διαθέτει δωρεάν  τις απαραίτητες υποδομές  σε καλλιτεχνικές ομάδες  για την διοργάνωση πολιτιστικών εκδηλώσεων  ..... ( Η ΔΡΑΣΗ  ανταποκρίθηκε  με εκδήλωση  στο ανοιχτό θέατρο της Γκράβας).
Ενώ αυτά συμβαίνουν στην Ελλάδα,  στον Δήμο Γαλατσίου ,σύμφωνα με τα τοπικά μέσα ,δεν θα πραγματοποιηθούν εκδηλώσεις το καλοκαίρι. Και το ερώτημα που ανακύπτει είναι, γιατί;   
Η απάντηση προφανώς θα είναι για την <<προστασία  των Δημοτών >>.Θα επικαλεστούν κάποια κρούσματα  θετικά στον κορονοιό και  ότι οι εμβολιασμένοι δεν είναι πολλοί....
Μα,  όλες οι εκδηλώσεις αναγγέλονται με την λήψη προστατευτικών μέτρων. 
Τι
είναι εκείνο που διαφοροποιεί τον Δήμο Γαλατσίου ;  
Είναι, άραγε,οι ίδιοι λόγοι που κράτησαν κλειστό το Άλσος ,όταν  τα άλση και οι κήποι της χώρας δέχονταν τον κόσμο;   
Μήπως ο Δήμος Γαλατσίου νοιώθει αδύναμος να εφαρμόσει τα προστατευτικά μέτρα που οι άλλοι Δήμοι μπορούν;
Κι αν αυτό
συμβαίνει γιατί δεν μπορεί;                                                                                  
Δεν έχει διαθέσιμο και προσφερόμενο  προσωπικό , όταν δεν διαθέτει προσωπικό για Δημοτική Αστυνομία, ούτε Πολεοδομία ; 
Δεν υπάρχουν στο Γαλάτσι εθελοντές προσφερόμενοι, όταν τόσα διαβάζουμε για την προσφορά τους ,την διαθεσιμότητά τους και την καλή σχέση τους με τον Δήμο;
Μήπως στον Δήμο των << πλεονασμάτων  >> με ανοιχτό το θέμα της υπεξαίρεσης, υπάρχει πρόβλημα χρημάτων ; 
Μήπως, τέλος, η απουσία πολιτιστικών εκδηλώσεων στο Γαλάτσι έχει σχέση  με μία Δημαρχιακή αντίληψη  που αρέσκεται να << ανοίγει>>  όλα τα δομικά θέματα της πόλης που η τυχόν ολοκλήρωσή τους θα χρειαστούν πενταετίες, και ταυτόχρονα ανέχεται  την εργολαβία στην  Λ. Βέϊκου  να σέρνεται με εξοργιστικά αργούς  ρυθμούς, ενώ η άλλη, η...<< ολοκληρωμένη >> πλευρά της λεωφόρου  να  παραμένει ημιτελής ( φωτισμός – πότισμα κ.λ.π. , ) οι δε  πρασιές να έχουν αφεθεί στην τύχη τους; 

Φαίνεται ότι όλη η δημοτική  ενέργεια εξαντλείται σε οράματα ,όπως η << υπογειοποίηση της Λ.Βέϊκου!!! >> ,η  νομιμοποίηση της παράνομης  εγκατάστασης στο Άλσος (Ναίδριο)   κ.λ.π.

Του Ίκαρου Πετρόπουλου 

     Γιατί δεν κατέβηκες στις Δημοτικές εκλογές;

     Αντίο....Βασίλη Αποστολίδη

 

 

 

 

 



Του  "Ίκαρου Πετρόπουλου "

Η αρχική σκέψη ήταν  να απευθύνω  επιστολή στους Γιωργο  Μαρκόπουλο, Μάνο Ελευθερίου  και λοιπούς, σχετικούς και άσχετους με τον πολιτισμό, αξιωματούχους του Δήμου Γαλατσίου. Γενικότερα στο Δημοτικό Συμβούλιο.
Προτίμησα  ένα άρθρο στο φιλόξενο
e-galatsi .Ίσως εδώ λάβω κάποια απάντηση.

Είναι δεδομένο ότι, ως εκ της θέσεώς τους, ο Δήμαρχος, ο πρόεδρος κ.λ.π.  παρακολουθούν και διαβάζουν  την ειδησεογραφία  σχετικά με την  σταδιακή επαναφορά  των πολιτιστικών εκδηλώσεων ,τόσο απαραίτητων  για την ανόρθωση του ηθικού των πολιτών  ,μετά την πολιτιστική άπνοια   δύο σχεδόν χρόνων, λόγω της πανδημίας. Ταυτόχρονα, επιτακτική έχει αναδειχτεί η ανάγκη στήριξης των καλλιτεχνών ( και των τοπικών  )που βιώνουν μεγάλα οικονομικά προβλήματα.                          

Το αρχικά προσεκτικό  άνοιγμα  παίρνει διαστάσεις βεντάλιας ποικίλων εκδηλώσεων  ανά την χώρα , ορισμένων με διεθνή μάλιστα ακτινοβολία ( π.χ.  Εκδηλώσεις σε ΗΡΩΔΕΙΟΝ με διεθνή αναφορά, φεστιβάλ Επιδαύρου, Μέγαρο Μουσικής, ‘Ίδρυμα Νιάρχου, διεθνές φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας , εκδηλώσεις μουσικές , θεατρικές   σε τεχνόπολη, καπνεργοστάσιο , συναυλίες ξένων συγκροτημάτων και καλλιτεχνών, θέaτρα Δήμου Αθηναίων, Δήμοτικό  Πειραιά ,Βεάκειο ,Πέτρας, θέατρο Βράχων ,κ.λ.π. .Παράλληλα; με τους  Δήμους και η Περιφέρεια Αττικής έχει αναγγείλει πλούσιο  πολιτιστικό πρόγραμμα.

Αντίθετα στο Γαλάτσι, σε συνέχεια άλλων αψυχολόγητων απoφάσεων( κλείσιμο Άλσους...) ανακοινώθηκε  άλλη μεγαλύτερης διάστασης  απόφαση ότι δεν θα πραγματοποιηθούν εκδηλώσεις το καλοκαίρι τούτο στον Δήμο Γαλατσίου  !!. Τούτο, την ώρα που στο θεατράκι του Άλσους  και στo ΠΑΛΑΙ  προγραμματίζονται και πραγματοποιούνται εκδηλώσεις από τρίτους  με την άδεια,  ακόμη και σε συνεργασία με τον Δήμο ( π.χ. τελικός Survivor -5ο veikoy trail...Garden Festival κ.λ.π)                                                                                                                            

Τι συμβαίνει κύριοι του Δήμου;

Εσείς είσαστε οι μοναδικοί στη χώρα που προστατεύετε τους Δημότες σας; 
Όλοι οι άλλοι  είναι αδιάφοροι για την υγεία των Δημοτών τους;

Μήπως συντρέχουν άλλοι λόγοι  που μπορεί να έχουν σχέση με το << ταμείο >> του Δήμου ,την κατάχρηση  και τον έλεγχο που διενεργείται και  δεν έχει ανακοινωθεί κάτι σχετικό;  

Μήπως σχετίζεται με τις διάφορες εργολαβίες που βρίσκονται σε εξοργιστική καθυστέρηση και ατέλεια ,όπως αυτής της λ. ΒέΊκου;

Μήπως της  << αποικιακής >> σύμβασης που πετύχατε για το ΠΑΛΑΙ, όπου ο ...γενναιόδωρος Δήμος μας επιζητά  την εγκατάσταση Δημόσιων υπηρεσιών( Εφορία, ΙΚΑ,ίσως)  χωρίς αντιπαροχές ,με ανοιχτό το πρόβλημα της συντήρησης της εγκατάστασης  που από   τώρα έχει αρχίσει να ζητά ( σκεπή )  και σε λίγο θα γίνει οξύτερο ;                 

Μήπως της σερνόμενης εργολαβίας με το κολυμβητήριο που  κι αυτή ακόμη η αναγγελθείσα ( πες τα στον Δήμαρχο  ) από τα χειλη του κ. Δήμαρχου << το κολυμβητήριο θα λειτουργήσει  στις 15/6/21>> ξεπεράστηκε ήδη;

Τι συμβαίνει κύριοι με την << πολιτική της ακινησίας>> που εφαρμόζετε;

Περιμένετε τον τελευταίο χρόνο της θητείας  σας για να  μας θαμπώσετε με << πολύ πολιτισμό >>, και να  ξεχαστούν οι τωρινές ακατανόητες και αψυχολόγητες  αποφάσεις.;

Ενδεικτικά, ως προς τα απαραίτητα προστατευτικά μέτρα, παραθέτω:

<< Συναυλία στο Καλλιμάρμαρο παναθηναϊκό στάδιο στις 10/7/21 ώρα 21.30 
Η προσέλευση του κοινού  θα ξεκινήσει στις 17,30.Δεν θα πραγματοποιηθεί διάλειμμα. Όλες οι θέσεις θα είναι αριθμημένες >>.
Τι απ αυτά δεν μπορεί το Γαλάτσι;

Τα πράγματα θα ήταν απλούστερα και σε τούτη τη πόλη, αν υπήρχε πολιτική συμμετοχής, πραγματικού διαλόγου  και αποκέντρωσης, όπως, άλλωστε,  είναι η αποστολή της Τ.Α. .

 

 

Του Ίκαρου Πετρόπουλου 

 

     Γιατί δεν κατέβηκες στις Δημοτικές εκλογές;

     Αντίο....Βασίλη Αποστολίδη

 

 

 



Κανένας συμβιβασμός με την απαξίωση της ζωής!

Οι καθημερινές ,επί ενάμιση χρόνο,  επίσημες ανακοινώσεις  θανάτων λόγω κορονοιού.
Οι συχνές  δολοφονίες, είτε στα σπίτια ( ληστείες μετά φόνου ),είτε στους δρόμους( ξεκαθάρισμα λογαριασμών) 
Οι θαλασσοπνιγμοί προσφύγων – μεταναστών  σε Αιγαίο – Μεσόγειο.
Τα θύματα των πολεμικών συγκρούσεων  (Παλαιστίνη – Ιράκ- Συρία—Κούρδοι, Λιβύη...),παλαιότερα στην Σερβία.....                                                               
Η πρόσφατη δολοφονία δημοσιογράφου ,.........     
                                                                                   
Κοντά  στα παραπάνω έρχονται  και σίριαλ  μεγάλης ακροαματικότητας  όπου,η αφαίρεση ζωής για  το συμφέρον ,παίζει με απαράδεκτη φυσικότητα.                                         
Ναι, δεκτή η μυθοπλασία για ξεκούραση – χαλάρωση, όχι όμως  και προπαγάνδιση του φονιά που ταυτόχρονα τον παρουσιάζουν με συμπαθητική ντομπροσύνη ( π.χ. Άγριες Μέλισσες ).

Όλα τα παραπάνω διαμορφώνουν  αντίληψη  απαξίωσης της ανθρώπινης ζωής. Ανθρώπινης ζωής, που μετά τις ασύλληπτες καταστροφές και  τα αμέτρητα θύματα του μεγάλου πολέμου, οι κοινωνίες μέσω της ΚΤΕ  και μετά ΟΗΕ,  θέσπισαν κανόνες προστασίας της.
Μέσα σε αυτό το κλίμα ,παράλληλα με την ανισότητα και την περιθωριοποίηση μεγάλων κοινωνικών  στρωμάτων,   αναδεικνύεται ο φόβος, που οδηγεί σε κλειστές κοινωνίες  και σε υποβάθμιση της ποιότητας ζωής.

Ο φόβος είναι το δηλητήριο που κάνει εύκολο το έργο αυτών που  ηγεμονεύουν  γιατί εξουδετερώνει τις αντιδράσεις των <<εξουσιαζόμενων >>. Άλλωστε, στο ζοφερό αυτό κλίμα ,οι κρατούντες  καταφέρνουν να καταγγέλλουν όσους αντιστέκονται  και επιμένουν να   προβάλλουν το αγαθό της ζωής  και να τους εξουδετερώνουν   με την σιωπηρή  συμφωνία - ανοχή των  φοβισμένων περίκλειστων !. 

 

 Του " Ίκαρου Πετρόπουλου"

 

 

     Γιατί δεν κατέβηκες στις Δημοτικές εκλογές;

     Αντίο....Βασίλη Αποστολίδη

 

 

 

 

Μετά τις καταγγελίες και την πίεση των ενεργών πολιτών και την αυτοψία  των αρμόδιων αρχών ( πολεοδομία, Δασική υπηρεσία ) ,ο συντονιστής της αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής  ,ως το  υπ αριθ. 47855/22.4.21 έγγραφό του. Αποφάσισε:                                                                                                                                                     
<< να κατεδαφιστούν – απομακρυνθούν η   τσιμεντένια βάση διαστάσεων (4μ.Χ3,70μ.) εμβαδού 14,8 τ.μ. . με συντεταγμένες ΕΓΣΑ 87  (1: 479207.73, 4208378.44), (2: 479211.70, 4208376.33), (3: 479209.45, 4208373.42) & (4: 479205.48, 4208375.53) και η επ’ αυτής λυόμενη μεταλλική κατασκευή (ναίσκος)  διαστάσεων 4μ.Χ3μ. εμβαδού 12 τ.μ. ....>>

Κατόπιν τούτου, οι  Δημοτικές κινήσεις που  στο Δημοτικό Συμβούλιο, αλλά  και με ανακοινώσεις,  έχουν καταδικάσει  την ομολογημένα παράνομη ενέργεια του Δήμαρχου, να  εγκαταστήσει Ναϊδριο  επάνω σε τσιμεντένια  εξέδρα στο Άλσος, οφείλουν να  ενημερώσουν τους κομματικούς φορείς με τους οποίους διατηρούν σχέσεις , ώστε  να αντιταχθούν σε τροπολογία σε νόμο, που θα περιλαμβάνει αντισυνταγματική διάταξη  νομιμοποίησης της παρανομίας .

Τούτο , με δεδομένο ότι το χρήμα και η νομική συνδρομή που θα απαιτηθούν για την ακύρωση μίας τέτοιας αντισυνταγματικής ( ούτως ή άλλως )  διάταξης νόμου,  δεν περισσεύουν στο τοπικό κίνημα.

 

"ΤΟΥ ΙΚΑΡΟΥ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΥ"

 

 

 

     Γιατί δεν κατέβηκες στις Δημοτικές εκλογές;

     Αντίο....Βασίλη Αποστολίδη

 

 

 

 

Κάπου διάβασα πρόσφατα, ότι, είναι αδύνατο, δεν γίνεται, να πιστεύεις στο Θεό αλλά να μην πιστεύεις σε καμία θρησκεία. Μάλιστα, όσοι σκέφτονται κατά τον απαράδεκτο αυτό τρόπο λέγονται ντεϊτιστές. Ο Ντεϊσμός δηλαδή είναι ένας πλαστός όρος που πιστεύει σε θεό έξω από κάθε θρησκεία. Και σαν «ισμός» πλέον, αφήνεται στους αναλυτές των πάντων που δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Πάντως, οι λέξεις «δεν γίνεται», «αδύνατο» είναι λέξεις άγνωστες στην Δημιουργία, που ο καθένας την ερμηνεύει όπως θέλει και όπως καταλαβαίνει. Όλοι όμως οι αναλυτές έχουν μία κοινή συνισταμένη, αναλύουν μέσα από τις θρησκευτικές τους πεποιθήσεις, συνεπώς, έχουν περιορισμένο τρόπο σκέψης και κατ’ επέκταση και ανάλυσης.

Κατά τον ίδιο τρόπο, αν στέκεσαι έξω από κόμματα και ιδεολογίες, είσαι όχι μόνο δακτυλοδεικτούμενος αλλά και τσιράκι της εκάστοτε εξουσίας. Πάση θυσία, για τους «ιδεολόγους» και τους οπαδούς των κομμάτων, πρέπει να ανήκεις κάπου. Αυτό το «πρέπει» είναι κανόνας για την κοινωνία, την κοινή γνώμη, την αγελαία μάζα δηλαδή των ανθρώπων που δεν μπορούν να καταλάβουν ότι υπάρχουν και άλλα πράγματα πέρα από την περιορισμένη πολιτική και θρησκευτική σκέψη τους.

Στην εποχή μας, επειδή έχει καταργηθεί η ιερά εξέταση και η πυρά, οι κρεμάλες της πίστης και τα μαστιγώματα του δήμιου, υπάρχουν πιο εκλεπτυσμένοι τρόποι για να δείξει η «κοινωνία» τη δύναμή της, σε βάζει στο περιθώριο, σε θεωρεί άσωτο υιό, σε καταγγέλλει. Πάση θυσία λοιπόν, πρέπει να συγκρούεσαι για τις θρησκείες και τις ιδεολογίες, για πράγματα ψεύτικα δηλαδή εφόσον είναι και τα δύο ανθρώπινα δημιουργήματα και όχι προερχόμενα από μία ας την πούμε ανώτερη δύναμη.

Αν πάρεις τις θρησκείες, η μία θέλει να καβαλήσει την άλλη στο όνομα του Θεού! Λές και ο Θεός, αν υπάρχει, είπε, πρόσταξε τις μάζες, να χτίζουν ναούς στο όνομά του, να συναθροίζονται σε αυτούς και να τον ανταμώνουν, ή ακόμα να πολεμούν για χάρη του. Αστεία πράγματα, αλλά με αυτά τα αστεία προχωρά ο σύγχρονος άνθρωπος, διαρκώς φοβισμένος, αναζητώντας την ασφάλεια μέσα από ομάδες, κόμματα, θρησκείες, αδυνατώντας ν’ αντιληφθεί πως όλα αυτά τον κρατάνε δέσμιο, δεν τον ελευθερώνουν. Από τη φύση τους, η θρησκεία (η όποια) και η πολιτική, δεν απελευθερώνουν παρά μόνο σκλαβώνουν.

 

Και στις δυό εξουσίες -πολιτική και θρησκευτική-, υπάρχουν και οι φιγούρες εκείνες που δοξάστηκαν ή άγιασαν. Όσο πιο πολύ αίμα χύνεις, όσους περισσότερους ανθρώπους σφάζεις, τόσο πιο σπουδαίους γίνεσαι, πιο μεγάλος. Μέγας Αλέξανδρος, Μέγας Κωνσταντίνος, Καίσαρας, Καρλομάγνος, είναι μερικά κλασικά δείγματα ανδρών επιφανών, ιερά ονόματα, θεμελιωτές ενός κόσμου κυριολεκτικά πνιγμένου στο αίμα. Εδώ άγιασε ακόμα και ο πατριάρχης Γρηγόριος Ε’ που σε τρείς πατριαρχικές θητείες αφόρισε τρείς φορές τους Έλληνες που χάλαγαν τη μόστρα του Σουλτάνου. Στο τέλος, κατέβηκε το άγιο πνεύμα και είπε στους δεσποτάδες να τον αγιάσουν. Πόση ύβρις! Κατέβηκε το άγιο πνεύμα στους υλιστές και αυτοί έπραξαν τα δέοντα.

Είναι αλήθεια, ο κόσμος, ο αγνός και άδολος κόσμος, δεν μπορεί να ζήσει δίχως τα παραμύθια που του σερβίρουν. Και αν δεν έχει παραμύθια, φτιάχνει και μόνος τους, με αυτά πορεύεται. Αλήθεια βέβαια είναι, ότι δεν υπάρχει Αλήθεια.


"Ο ΠΕΖΟΠΟΡΟΣ"

 

 

 

 

 

ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟΥ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

 

- Λαχανόκηποι και κάνναβις  

- Στο κήπο της Παναγιάς της Ινδιάνας

-... Το Πανηγύρι 

--- 12 ο' clock


-Η Αίθουσα αναμονής στο Γαλάτσι

-
 Σφοδρή σύγκρουση του Δημάρχου με τον υιό του Δαιδάλου

- Αμπέλια και λαχανόκηποι στο Γαλάτσι

  Είναι η κ. Έλενα Ζέρβα η αντανάκλαση της κ. Αυλωνίτου;

- Το Γαλάτσι στην αρχαιότητα

- Η διανόηση του Γαλατσίου στην εξορία

- Τα ιερά της πόλης μας

Ίδιες ειδήσεις - ίδια προπαγάνδα - ίδιες μορφές

- Είδωλα ή άλλως αντανακλάσεις 

- Όλα είναι "Μήδεια"...

- Αφιέρωμα στον Έρωτα

Πανδημία και Φρόϋντ ή άλλως το καφενείον η Ελλάς - μέρος Β' 

Πανδημία και Φρόϋντ ή άλλως το καφενείον η Ελλάς  

-Πλατεία Ιάκωβου Καμπανέλη...στο Γαλάτσι

Διανόηση στο καφέ Ιντερνέτ ...

-Προς αφελείς ψηφοφόρους …

-Ο Διανοούμενος ...

 

 

-Λεωφόρος Βέϊκου