e-Galatsi

σερφάροντας στο Γαλάτσι

Δεν βρέθηκε χώρος για Ελληνικά ακούσματα!    

Δεν είναι απαραίτητο να είναι κάποιος  "Ελληναράς"` - ξιπασμένος προγονολάτρης. Αρκεί να είναι Έλληνας  πολίτης που νοιώθει καλά  με την εθνικότητά μου, με τις παραδόσεις της χώρας μου , τα τραγούδια της, τους ρυθμούς της , τη μουσική της και βέβαια με τους Έλληνες δημιουργούς πολιτισμο.
Τούτο, ουδόλως σημαίνει ότι πιστεύει σε κλειστά σύνορα, αναφορικά με την τέχνη. Αντίθετα θεωρεί ευεργετική την όσμωση και αλληλεπίδραση  (όχι επιβολή ) των πολιτισμών. Δεν θεωρεί ,όμως,  ευεργετική την αντιγραφή δυτικών προτύπων.                                        
Ο Έλληνας πολίτης, αυτός ο πατριώτης και διεθνιστής,  μπορεί να διαθέτει   το κριτήριο του μέσου  (όχι άσχετου – αδιάφορου ) πολίτη – ακροατή, χωρίς να είναι απαραίτητο , να διαθέτει ειδική γνώση γύρω από την μουσική και να μην δύναται να εκφραστεί  με μουσικούς όρους, ούτε να   "χάνεται"  αναζητώντας  την αφετηρία – πηγή  κάθε ακούσματος….                                                                                                                                
Γιατί αυτός ο Έλληνας , που έζησε στο Γαλάτσι ,όλη την γιορταστική περίοδο, έπρεπε να συμβιβαστεί  με τα  μουσικά ακούσματα στη λεωφόρο Βέικου, στα πλαίσια των Δημοτικών εορταστικών εκδηλώσεων ;                                                                                                                                
Γιατί έπρεπε να νοιώσει ότι βρίσκονταν σε δυτικές πρωτεύουσες  του Βορρά ,( π.χ.  Βιέννη –Κοπεγχάγη), ίσως Ν. Υόρκη….;
Μήπως δικαιολογείται η απορία -  λύπη του , γιατί οι μουσικές  παραδόσεις  της χώρας του, δεν είχαν  τον απαιτούμενο χώρο στις χριστουγεννιάτικες  γιορτές στη πόλη του;
Μήπως δικαιολογείται η απαίτησή του να μην έχουμε και του χρόνου τα ίδια;
Μήπως ,έστω αργά ,πρέπει να ανοίξει η "περί πολιτισμού"  κουβέντα και στη πόλη μας;  

Toυ Ίκαρου Πετρόπουλου

 

Διαβάστε περισσότερα του ιδίου 

 

Διαλέξτε-επιλέξτε από την μοναδική βεντάλια αποχρώσεων. Εμπνευστείτε από ένα χρώμα της συλλογής μας από στόκο σπατουλαρίσματος έως χρωματικό μέικ απ απάνθρωπης υποκρισίας.

Άριστη καλυπτικότητα όλων των ψευτοϊδεολογικών πολιτικών συνδυασμών. Απέξω κούκλα και μέσα πανούκλα. Απέξω "Ευρώπη των Λαών" των αφελών και μέσα "Deutschland ueber alles" των βαρβάρων ή "Γερμανική Ευρώπη" που οδηγεί σε συντριβή ολόκληρους λαούς.

Οι Γερμαναράδες με σερβιτόρα την συνημμένη πολύχρωμη πολιτική μαριονέτα, προσφέρουν τα δηλητηριώδη "ζαχαρωτά" ως δήθεν υγιεινά "πακέτα στήριξης" (διάβαζε αεριτζίδικους λογιστικούς αριθμούς από το τίποτα) και τα συνοδεύουν με εξευτελιστικές περικοπές (μνημόνια), υπεξαίρεση των αποταμιεύσων (capital control, psi, deposits haircut, bail in), δημοσιονομική επικυριαρχία, (αύξηση φόρων, μείωση παροχών)στραγγαλισμό της οικονομικής πολιτικής (μηδενισμός δανειοδότησης, "αποξήρανση" ρευστότητας, πλαστικό χρήμα) σφετερισμό της εθνικής κυριαρχίας (εξωτερική διακυβέρνηση, γκαουλάιτερς), μαφιόζική αρπαγή της ελληνικής δημόσιας και ιδιωτικής περιουσίας.

Η κορυφαία μόδα στο χρώμα έρχεται κατευθείαν από την ναζιστική Γερμανία και πλασσάρεται στην Ελλάδα μέσω του δικτύου των ελληνόφωνων κοινοβουλευτικών μεταπρατών. Εξερευνήστε τις σύγχρονες αποχρώσεις του γερμανικού εντομοκτονικού χαμαιλεοντισμού στο κατάστημα της γερμανικής αντιπροσωπείας στην "ελληνόφωνη βολή των βολονταριστών", στην οποία έχουν επιλεγεί/διοριστεί, εν πολλοίς, πολιτικά, συμπλεγματικά, ανθελληνικά, αντικοινωνικά ανθρωπάκια, που πωλούν όχι μόνο ιδεολογικά χρώματα, αλλά και την ίδια τους την μάνα, για να τα κονομήσουν και να αναδείξουν την ποταπότητά τους. Ανάλγητο σλόγκαν τους είναι "Να πεθάνει η Ελλάδα και να ζήσουμε εμείς" και αδελφίστικο σύνθημα "Ό,τι φάμε, ό,τι πιούμε κι ό,τι αρπάξει ο πισινός μας".

Κοντά σ αυτούς και οι λοιπές ραδιοτηλεοπτικές και δημοσιογραφικές ορντινάντσες, που έχουν προσληφθεί από την γερμανική Πρεσβεία και τις μασονικές στοές της νέας τάξης πραγμάτων, για να προπαγανδίζουν στους καλοκάγαθους την ηθική του ρακένδυτου ραγιά-τεμπέλη-καραγκιόζη, του αιώνιου οφειλέτη, του χαζοχαρούμενου κοσμοπολίτη, του βλάκα οικοδεσπότη εκατομμυρίων λαθρομεταναστών από όλα τα μήκη και πλάτη της γης.

• Τώρα ξέρεις Έλληνα και Ελληνίδα: Κάθε φορά που δίνεις αξία στα γερμανικό πολιτικό χρωματολόγιο της αδίστακτης υπηρέτριας Μέρκελ και του πολιτικά χαμερπούς Σόιμπλε. Κάθε φορά που εκτιμάς ή ανέχεσαι τους ελληνόφωνους κοινοβουλευτικούς μεταπράτες. Κάθε φορά που ανοίγεις το χαζοκούτι ή ξεφυλλίζεις μια φυλλάδα του ξενοκίνητου δημοσιογραφικού τύπου.

• Ναι, τώρα ξέρεις Έλληνα και Ελληνίδα: Οι Γερμαναράδες ξανάρθαν, όχι με πάνσερ, στούκας και αλεξίπτωτα, αλλά με πολύχρωμα "συνολάκια", φανταχτερά καθρεφτάκια (οικονομική "βοήθεια", ΔΝΤ, ESM)) και νέα σιωπηλά όπλα μαζικής φασιστικής καταστροφής. Μολύνεσαι με καρκινικά κύτταρα και αργοπεθαίνεις συμπατριώτη, όταν έρχεσαι σε επαφή με τέτοια υλικά και χρώματα. Χάνεις τη δουλειά σου, το βιος σου, την υγεία σου. Χάνεις τα παιδιά σου, την πατρίδα σου, την αξιοπρέπειά σου. Γίνεσαι παριάς, δουλοπάροικος, γύφτος, ναρκομανής και χανουμάκι!

• Τώρα λοιπόν ξέρεις Έλληνα και Ελληνίδα τι πρέπει να κάνεις, ποιο είναι το modus operandi: "Περιφρόνησε / Μίσησε / Απαξίωσε τα πολιτικά ανδράποδα. Σταμάτα να κάνεις like στους θύτες σου. Κοινωνικοποιήσου, συλλογικοποιήσου. Πέρασε κατά το δυνατόν σε πολιτική ανυπακοή. Γίνε ενεργός πολίτης. Δείξε απροκάλυπτα ότι προβληματίζεσαι, ότι υποφέρεις. Διαμαρτυρήσου προς πάσα κατεύθυνση στην ενδοχώρα και στο εξωτερικό. Πέρασε μέσα από τις συλλογικότητες και γενικά μέσα από την καθημερινή συμπεριφορά σου την δική σου πολιτική ιδεολογία, το προσωπικό σου πρόταγμα. Turn off tv"!

• Σήμερα Έλληνα και Ελληνίδα ξέρεις και μπορείς ακόμα να αντιδράσεις, να αντισταθείς! Αύριο τα παιδιά σου, τα εγγόνια σου και οι επόμενες γενιές Ελλήνων (όσο θα υπάρχουν), δεν θα ξέρουν και δεν θα μπορούν!

Του Αθανάσιου Καρανάσιου

 

Πολιτικού Μηχανικού - Επιμελητή

ΠΡΟΣ : κ .Γ .Καμίνη ,Δήμαρχο Αθήνας                                                                                                                

κ .Ν. Τόσκα,  Αν. Υπουργό προστασίας του πολίτη

Κ. Δήμαρχε , κ. Υπουργέ

Άκουσα ``στις ειδήσεις " ότι ένα βράδυ, πριν τα χριστούγεννα ,  στη Πατησίων , στην οδό Στουρνάρη ,δίπλα  στο Πολυτεχνείο, έκαψαν τρία τρόλεi  και ότι οι οδηγοί αρνούνται να οδηγήσουν τα οχήματα στη περιοχή ,φοβούμενοι την σωματική τους ακεραιότητα.

Άκουσα, επίσης , ότι οι  δράστες είναι "αναρχικά στοιχεία", "Μπαχαλάκηδες" , "Eξάρχεια" ,"ακροαριστεροί`…….

Διάβασα, στη συνέχεια στις εφημερίδες  ότι, ο κ. Δήμαρχος ``τα έβαλε`` με τον Υπουργό  κ. Ν. Τόσκα, εγκαλώντας τον για πλημμελή αστυνόμευση της πόλης και ότι η  Ν.Δ. ζήτησε  την παραίτησή του

Βλέπω ,έκτοτε , περαστικός, 2-3 ημέρες εβδομαδιαίως, ότι στο χώρο επικρατεί πλήρης ηρεμία και διακριτή παρουσία της αστυνομίας κι ότι δίπλα στο πολυτεχνείο, εδώ και καιρό ,στην οδό Τοσίτσα, προβάλλει εκνευριστικά ο σκελετός ενός κατακαμμένου περίπτερου με τα αποκαΐδια, άλλα να κρέμονται  και άλλα να έχουν προκλητικά αφεθεί, μέσα αλλά σε μικρή ακτίνα από τον αποκρουστικό σκελετό του παλαι – ποτέ περιπτέρου

Διερωτώμαι,

Ποιό σκοπό υπηρετεί η άφεση αυτής της πρόκλησης σε ένα τόσο κεντρικό σημείο  που προκαλεί και την αισθητική κάθε περαστικού Έλληνα, αλλά και τουρίστα επισκέπτη του  δίπλα Μουσείου;                                                                                                                                                  

Μήπως για να προκαλεί την αγανάκτηση  των "νοικοκυραίων" που απαιτούν τον "νόμο και την τάξη" ,χωρίς να δίνουν δεκάρα για τα αίτια της παραβατικότητας των νέων;                                                                                                      
Μήπως για να προβάλλει το… ανεξέλεγκτο των  "Εξαρχείων"  και να ωθεί σε συντηρητικότερη κατεύθυνση την κοινή γνώμη; ;                                                                                                                            
Μήπως, τέλος , πρόκειται για πλημμελή λειτουργία του Δήμου και του Υπουργείου, την ευθύνη των οποίων έχετε; 

Με τιμή ,                                                                            
Ίκαρος Πετρόπουλος, πολίτης

Γαλάτσι, 5.1.17            

 

Διαβάστε περισσότερα του ιδίου 

                                                                  

 

Δέκα έξι ολόκληρα χρόνια το παλεύαμε για  "κυψέλη αθλητισμού – πολιτισμού ".   Θα ήταν   μία ελάχιστη ένδειξη ενδιαφέροντος της πόλης και της  πολιτείας προς την στενάζουσα νεολαία της πόλης – περιοχής  ( όχι μόνο στα  λίγα παιδιά δύο Συλλόγων κι αυτά κατά περίπτωση ) που την έχουμε καθηλωμένη μπροστά σε τοίχο – αδιέξοδο, (επαγγελματικό – οικονομικό και κυρίως  ψυχοσωματικό.)                                                                                                                               
Ήρθε η σημερινή Δημοτική αρχή και, έτσι απλά ,το κατάφερε! Πέτυχε δύο ταυτόχρονα στόχους, τόσο συμβατούς με τις τρέχουσες νεοφιλελεύθερες αντιλήψεις που έχουν οδηγήσει τον κόσμο ,τη χώρα και τη πόλη σε…ευτυχία:
Λεφτά και πολιτισμό, δηλαδή,  "κουλτούρα ρε μάνα ". 
Γιά το πρώτο, τα  λεφτά, δεν γνωρίζουμε πολλά. Ξέρουν προφανώς ο κ. Δήμαρχος ,ο κ.Τερζάκης  και ίσως κι  άλλοι τινές.
Γιά το δεύτερο ,όμως ,τον πολιτισμό , όποιος αμφιβάλλει ότι ο πολιτισμός εισέβαλε στο Γαλάτσι, μέσω του ΠΑΛΑΙ,  δεν έχει παρά να …απολαύσει το video και τα … εμπρόσθια του Ροδίτη πρωταθλητή bodybuilder στην κατηγορία συν 100 κιλά ( overall ) κ. Γ.Μάγκου .Τα αποκαλύπτει με περισσή…σεμνότητα ! 

Για όσους δεν έχουν καταλάβει "περί τίνος πρόκειται"  τους παραπέμπουμε στη στήλη  "τοπικά νέα " στο e-galatsi, στη σημερινή δημοσίευση :

" Γροθιές και ύβρεις στους αγώνες bodybuilding στο ΠΑΛΑΙ Γαλατσίου "   

Tου Ίκαρου Πετρόπουλου

27.11.16  

 

Διαβάστε περισσότερα του ιδίου 

 

                                                                                                                                                                         

 

Λένε ότι η ηλικία σε σχέση με την νεότητα είναι μειονέκτημα.  Κι όμως ,μερικές φορές ,όχι μόνο φιλοσοφικά, η  ωριμότητα σου προσδίδει πλεονεκτήματα .Τούτο συνέβη  στις 2.11.16 στο `` ΚΑΜΙΝΙ `` στην εκδήλωση του ΚΚΕ :  " Για τα 70 χρόνια από την ίδρυση του Δημοκρατικού στρατού Ελλάδας".                                                                                                      
Έχοντας  "εισπράξει ", στο χωριό μου , το τρομακτικό κλίμα σε βάρος , όχι μόνον των αγωνιστών του ΕΑΜ/ΕΛΑΣ που, μετά τα Δεκεμβριανά ( 1944 ) ,  αναζητούσαν μία ήρεμη και αξιοπρεπή ζωή , αλλά και γενικότερα κάθε έντιμου πολίτη που δεν συμβιβάστηκε με τη ξένη κατοχή και το φασισμό  (λευκή τρομοκρατία )  και δεν συντασσόταν με την "έννομη τάξη" που διαμόρφωναν τα   αποκρουστικά καθάρματα –αλήτες, δοσίλογοι συνεργάτες των κατακτητών   ( βρέθηκαν τιμητές αντί παραδειγματικής τιμωρίας ) χάρηκα, από καρδιάς , ακούγοντας την κύρια εισήγηση.                                                                                                                      

Λίγες φορές έχω παρακολουθήσει  τόσο τεκμηριωμένη και, κυρίως, αντικειμενική παρουσίαση των γεγονότων μίας πολυτάραχης περιόδου, ιδιαίτερα μετά την απελευθέρωση και την αποχώρηση των Γερμανών και τον σχηματισμό της πρώτης εθνικής κυβέρνησης υπό τον Γ. Παπανδρέου  ( Συμφωνία Γκαζέρτας, συμφωνία Βάρκιζας, η ευθύνη του Ζαχαριάδη, οι λαθεμένες εκτιμήσεις της ηγεσίας , ο ρόλος της ΕΣΣΔ, η ζωή στις απελευθερωμένες περιοχές , η συμμετοχή και η αποχώρηση από την κυβέρνηση `` εθνικής σωτηρίας `` , η αποχή  από τις εκλογές to 1946…).  Ήταν τόσο κοντά σε εκείνα που εγώ  "φέρω" σαν παιδάκι της κατοχής  και στα όποια, όχι μονόπλευρα, διαβάσματά μου.                                                                                                                                    

Στέκομαι στην αναφορά του ομιλητή  σχετικά με τις μετακινήσεις  μελών του κόμματος σε άλλα κόμματα .Δεν άκουσα συνηθισμένους χαρακτηρισμούς  αλλά ερμηνεία:  "πίστεψαν ότι η χώρα θα βρεθεί σε τροχιά σοσιαλισμού με τις μεταρρυθμίσεις " .                

Τούτο σε αντίθεση με την βασική θέση του ΚΚΕ ότι  ο  πόλεμος Κεφαλαίου  και εργατικής τάξης είναι αδυσώπητος, είναι συνεχής , δεν χωρούν φτιασιδώματα ούτε συμβιβασμοί και κάτω από οιασδήποτε συνθήκες ( ακόμη και πολέμου ) προέχει ο ταξικός αγώνας . Κοντολογίς, ο άνθρωπος (δεν συγκράτησα το όνομά του ) τίμησε  τη δυνατότητα   να συζητούν  οι άνθρωποι  μεταξύ τους ( ακόμη  και οι κομμουνιστές – αριστεροί ) .                                   

Κι αν καταφέρουν αυτό, για μία γεμάτη συγκλονιστικά γεγονότα ιστορική  περίοδο ( 1940 – 1944 και  1945 – 1949 ),επόμενο θα είναι να  ανοίξουν και να συνεχίσουν τη συζήτηση για την επίσης ιστορική – συμπυκνωμένη  σημερινή περίοδο που ξεκινάει από   το 2008- 2010 και κανείς δεν μπορεί να προβλέψει το τέλος της  και τις καταλυτικές ( ; ) συνέπειες επάνω στο λαό.  Ένα λαό που με βάση το μάθημα της τότε `` αυτοάμυνας ``.των λαθών  και της τιμημένης ήττας  , θα πρέπει  να αναζητήσει το δρόμο της αποτελεσματικής άμυνας στην καταιγιστική επίθεση που σήμερα  δέχεται .Και τούτο επείγει.

 

Του Ίκαρου Πετρόπουλου

6.11.2016

 

Διαβάστε περισσότερα του ιδίου 

Μπορεί μια δικαστική απόφαση να ρίξει την κυβέρνηση; Η αναμενόμενη απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ) για τις τηλεοπτικές άδειες έχει προκαλέσει θύελλα στο πολιτικό σύστημα. Ο υπουργός Επικρατείας Νίκος Παππάς δήλωσε χαρακτηριστικά σε συνέντευξή του στο ΣΚΑΪ (19/10/2016): “Αν ακυρωθεί ο διαγωνισμός για τις τηλεοπτικές άδειες από το ΣτΕ, ο Θεός ξέρει τι θα γίνει...”. Ο ίδιος ο Τσίπρας στην ομιλία του στην Κεντρική Επιτροπή του ΣΥΡΙΖΑ (23/10/2016) ξεκαθάρισε ότι “αυτή δεν είναι μια μάχη ενός υπουργού, αλλά μάχη όλης της κυβέρνησης, όλης της παράταξης”. Ποιός ο λόγος για όλη αυτή την ένταση;

Για να καταλάβουμε το διακύβευμα της μάχης για τις τηλεοπτικές άδειες, πρέπει να γυρίσουμε πίσω στη συνθηκολόγηση του ΣΥΡΙΖΑ το καλοκαίρι του 2015. Η ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ έπρεπε να παρουσιάσει την υπογραφή του νέου Μνημονίου ως έναν “αναγκαστικό συμβιβασμό” και ο Τσίπρας υποσχέθηκε ένα “παράλληλο πρόγραμμα” που θα λειαίνει τις συνέπειες του Μνημονίου και θα αναγκάζει τους ισχυρούς του πλούτου να “πληρώσουν το μερίδιο που τους αναλογεί”.

Μια από τις πιο εμβληματικές όψεις αυτού του “παράλληλου προγράμματος” είναι και η έκδοση νέων τηλεοπτικών αδειών. Η “μάχη ενάντια στα συμφέροντα” είναι σήμερα η βασική νομιμοποιητική αφήγηση για την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, που τη διαφοροποιεί από τη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ, έστω κι αν μαζί ψηφίζουν στη Βουλή τις ιδιωτικοποιήσεις και τα μνημονιακά νομοσχέδια. Αν μάλιστα σκεφτεί κανείς ότι για πρώτη φορά οι καναλάρχες (σημερινοί ή επίδοξοι) αναγκάζονται να πληρώσουν 255 εκατομμύρια ευρώ για τις τέσσερις δημοπρατηθείσες άδειες – πρώτη φορά στα 27 χρόνια της ιδιωτικής τηλεόρασης – καταλαβαίνει την πολιτική υπεραξία στην οποία στοχεύει η κυβέρνηση. 

Όπως αναμενόταν, οι καναλάρχες και το πολιτικό τους προσωπικό βγήκαν στα κάγκελα ενάντια στο διαγωνισμό, εξού και η προσφυγή στο ΣτΕ.

Υποτίθεται ότι το ΣτΕ θα κληθεί να αποφασίσει επί της συνταγματικότητας του νόμου Παππά (το δικαστήριο αποφάσισε με ψήφους 16 υπέρ και 9 κατά να υπεισέλθει στην ουσία της υπόθεσης). Το Σύνταγμα ορίζει ρητά ότι τον διαγωνισμό για τις άδειες τον προκηρύσσει το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης και όχι το Υπουργείο Επικρατείας, όπως έγινε: αυτό είναι το σημαντικότερο επιχείρημα για την αντισυνταγματικότητα του νόμου. Η κυβέρνηση απαντά ότι, λόγω μποϋκοτάζ της Νέας Δημοκρατίας (ο νόμιμος ορισμός των μελών του ΕΣΡ απαιτεί αυξημένη πλειοψηφία 4/5 στη διάσκεψη προέδρων της Βουλής), το ΕΣΡ δεν υφίσταται και άρα έπρεπε για λόγους “έκτακτης ανάγκης”, “συνέχειας της Διοίκησης” και “αποκατάστασης της νομιμότητας” να προχωρήσει ο διαγωνισμός με ευθύνη του Υπουργείου. 

Πολιτική

Ωστόσο, η απόφαση του ΣτΕ θα είναι ξεκάθαρα πολιτική. Πολλές φορές στο παρελθόν το ΣτΕ έχει κάνει τα στραβά μάτια σε καταφανώς αντισυνταγματικά νομοθετήματα με αιτιολογία “λόγους δημοσίου συμφέροντος” ή καταστάσεις “έκτακτης ανάγκης” - το κλείσιμο της ΕΡΤ είναι μόνο μια τέτοια περίπτωση. Το ερώτημα στο οποίο καλούνται να απαντήσουν οι ανώτατοι δικαστές είναι απλό: θα επιτρέψουν στον ΣΥΡΙΖΑ να κυβερνήσει με τον ίδιο τρόπο που το έκαναν για τα προηγούμενα κόμματα; Ή θα θέσουν την κυβέρνηση υπό δικαστική επιτροπεία, τσαλακώνοντας ένα κομβικό για την ίδια νομοθέτημα; 

Γύρω από την απόφαση του ΣτΕ έχει στηθεί ένα ολόκληρο γαϊτανάκι υπόγειων πιέσεων και εκβιασμών. Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει επιχειρήσει να αξιοποιήσει τις διαμάχες μέσα στην ανώτατη δικαστική ιεραρχία με τη βοήθεια “καραμανλικών” στελεχών όπως ο υφυπουργός Δικαιοσύνης Δημήτρης Παπαγγελόπουλος. Πρόκειται για επικίνδυνη επιλογή γιατί βάζει μια κυβέρνηση που ισχυρίζεται ότι διαθέτει το “ηθικό πλεονέκτημα της Αριστεράς” στον βούρκο των εκβιασμών – χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η πειθαρχική έρευνα κατά δικαστή του ΣτΕ που φημολογείται ότι θα ψηφίσει υπέρ της αντισυνταγματικότητας, κατόπιν δημοσιευμάτων της “Ζούγκλας”, του γνωστού δηλαδή Τριανταφυλλόπουλου. Ο ΣΥΡΙΖΑ έχοντας αποκλείσει κάθε ενδεχόμενο μιας ριζοσπαστικής πολιτικής έχει αντικαταστήσει την ταξική πάλη (παλιομοδίτικα τσιτάτα που χρησιμοποιούνται μόνο στο “αριστεροχώρι” και όχι στα “εθνικά ακροατήρια”), με τη “σύγκρουση μέσα στους θεσμούς”: το σχήμα ήταν αρχικά Πουλαντζιανό, αλλά η εκτέλεσή του μοιάζει με κατάδυση σε υπόνομο.

Το αν το ΣτΕ θα αποφασίσει τελικά να ρίξει ένα πολιτικό χαστούκι στην κυβέρνηση Τσίπρα δεν είναι ακόμα γνωστό. Δεν θα είναι η πρώτη φορά που μια ανεξέλεγκτη και δημοκρατικά μη νομιμοποιημένη ιεραρχία θα προστατεύσει τα συμφέροντα των οικονομικά ισχυρών: αυτός εξάλλου είναι ο πραγματικός ρόλος της “Δικαιοσύνης”, όπως συνήθως αποκαλείται η δικαστική εξουσία. Το σίγουρο είναι ότι η αντικατάσταση του σκισίματος των Μνημονίων με την “αντιδιαπλοκή” και της ταξικής πάλης με τη “σύγκρουση μέσα στους θεσμούς” αποδεικνύεται αδιέξοδη. Ας τα σκεφτούν αυτά όσοι την επόμενη φορά θα μας προτείνουν παρόμοια “μεγαλοφυή” σύνθετα σχήματα στρατηγικής “απ' τα πάνω κι απ' τα κάτω”,  και λοιπά τοιαύτα. Οι αγώνες των εργαζόμενων και η ανάδειξη της αντικαπιταλιστικής στρατηγικής απέναντι στη συνθηκολόγηση του ΣΥΡΙΖΑ είναι σήμερα η μόνη ρεαλιστική προοπτική για τους από κάτω.

 

Θανάσης Καμπαγιάννης

Δικηγόρος

Πηγή:Eργατική Αλληλεγγύη

Η συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου της 3.10.16 ήταν αποκαλυπτική. Δεν  ήταν από τις καλύτερες για τη πόλη και τη  τύχη του ΠΑΛΑΙ .

Για πρώτη φορά, μετά από πολλά χρόνια,  τρεις ( από τις πέντε ) Δημοτικές κινήσεις της αντιπολίτευσης) ανακάλυψαν ότι είναι …επιτυχία του Δήμαρχου η " παραχώρηση χρήσης από την ΕΤΑΔ στο Δήμο Γαλατσίου  της αρένας, των υπαίθριων χώρων  που την περιβάλλουν ,καθώς και το νότιο βοηθητικό γήπεδο  κατά τα διαστήματα  που θα επιτρέπει τη χρήση του η ΕΤΑΔ".                                                    

Πρόκειται για παραχώρηση  με όρους εμπορικής συναλλαγής  ( ενοίκιο, ρήτρες,  έξοδα συντήρησης, δικαίωμα υπαναχώρησης  ΕΤΑΔ…).                                                                                                                                                                  

Καμία αναφορά ( τσιμουδιά ) από τον Δήμαρχο και τις συμπλεύσασες  Δημοτικές κινήσεις   στην εγκατάσταση ιδιωτών ( σκάι, σταρ…) στους περιούσιους χώρους  της εγκατάστασης.                        

Καμία αναφορά στις ομόφωνες αποφάσεις τους ,  στα περί "κυψέλης αθλητισμού – πολιτισμού", για το πόνο τους για  την ασφυκτιούσα νεολαία μας . Συρρίκνωσαν το ενδιαφέρον τους στην άθληση, υπό όρους, ορισμένων παιδιών γραμμένων σε δύο Συλλόγους της πόλης που ,άλλωστε, ομολόγησαν στο Δημοτικό Συμβούλιο  ότι… πλακώνονται μεταξύ τους . Υποκρίνονται ότι δεν αντιλαμβάνονται ότι έτσι νομιμοποιούν την ιδιωτικοποίηση της εγκατάστασης.                                                                                                                                                  

Άλλωστε, το έγγραφο Νο 6342/26.9.16 της  ΕΤΑΔ βάσει του οποίου  άλλαξαν στάση οι Δημοτικές κινήσεις είναι πολύ  πιο επιβαρυντικό,  από το προηγούμενο 5523/16.8.16 που είχαν καταψηφίσει ,εκτός από την διεύρυνση του εξαμήνου σε 3,5 χρόνια.Από την πλευρά μας συγχαρήκαμε τον Δήμαρχο γιατί … κατάφερε  όπως το  μεγάλο φάσμα της αντιπολίτευσης( το μη αριστερό )  συντάχθηκε – δικαίωσε τη προσωπική πολιτική του επάνω στο τεράστιο για τη πόλη θέμα .Τους θυμίσαμε, όμως, πως η ιστορία διδάσκει ότι, σε μεγάλες αλλά και μικρές εξουσίες, όπου η πολιτική εκπορεύεται και ασκείται από ένα άτομο στην κορυφή, τότε τα πράγματα μόνο θετικά δεν καταλήγουν.                                                                                                    

Οι  λόγοι αλλαγής στάσης των Δημοτικών κινήσεων, ίσως, πρέπει να αναζητηθούν στο κλίμα επιβράβευσης στον Δήμαρχο ( από την  …ανύποπτη βάση) και στους διαδικτυακούς αλαλαγμούς  που προκάλεσε ο ίδιος ο Δήμαρχος, με ψευδεπίγραφα δελτία τύπου και πολυάριθμα like.                                                                                                                                            

Φοβήθηκαν ,προφανώς,  οι άνθρωποι ότι θα μείνουν έξω από  το … ρεύμα θριάμβου (!) που καρπούται ο  Μαρκόπουλος !!. Λες και το ΩΣΑΝΆ από το ΣΤΑΥΡΩΣΟΝ απέχει πολύ. Και επειδή πρέπει να μιλάμε με ονόματα ,πρέπει να αναφερθούν οι Δημοτικοί σύμβουλοι που καταψήφισαν το έγγραφο και την πρόταση .Είναι οι Σπύρος Παναγιώτου, Άρης Παπαδοκωστόπουλος, Γρηγόρης Χαραλαμπίδης ,Χ. Βουρδουμπάς, που έμειναν στο δρόμο της συνέπειας  . Άξια επισήμανσης τυγχάνει η περίπτωση Δημοτικού συμβούλου που ενώ ψήφισε Μαρκόπουλο (!) δήλωσε ότι "δεν σας εμπιστεύομαι κ.Δήμαρχε!" .Του αφιερώνω περικοπή από το έγγραφο που υπερψήφισε : "Η ΕΤΑΔ δικαιούται να εκμεταλλεύεται η ίδια  μέρος η το σύνολο των παραχωρούμενων χώρων …"                                                                                                                                                  

Οφείλω να αναφερθώ στη πολιτική που υποστήριξε ο Δήμαρχος, της μεταφοράς δηλαδή  στους χώρους του ΠΑΛΑΙ  υπηρεσιών του Δήμου (αθλητικός- πολιτιστικός οργανισμός, στέκια, ΚΑΠΗ; Γυμναστήριο γυναικών; …) αλλά  και Συλλόγων κ.λ.π.  χωρίς να προκύπτουν τέτοιοι χώροι από το έγγραφο της ΕΤΑΔ. Υποστήριξε δηλαδή θέση που σημαίνει παν γαλατσιώτικο ξεσήκωμα ,κάτι που είναι αντιστρόφως ανάλογο με προσωπικές – παραγοντίστικες πολιτικές. Άλλωστε οι "βελούδινες " Γαλατσιώτικες καταλήψεις και το ταπεινωτικό τέλος τους, διδάσκει. Εκτός και ο Δήμαρχος  πιστεύει πράγματι  ότι τα πράγματα θα κινούνται στο πνεύμα της " αρμονικής συνύπαρξης", που του υπόσχεται  ένας  διορισμένος  παράγοντας της ΕΤΑΔ  που σκοπός του είναι  να  "αυξηθούν τα έσοδα" και ενός αιρετού Δήμαρχου ενός Δήμου που χρόνια αγωνίζεται να δώσει κίνητρο στη νεολαία να μετακινηθεί από την καφετέρια-διαδίκτυο σε χώρους άθλησης αλλά και πολιτισμού.  Πολιτισμού  που τόσο υποφέρει σε αυτή τη πόλη.                                                                                          

Τέλος, οφείλω να πω στον κ. Γ. Μαρκόπουλο να μην βιάζεται να καταλογίζει ως   "ψέματα " τις  αλήθειες που δεν τον συμφέρουν. Γιατί είναι αλήθεια ότι η πρόσβαση στο ΠΑΛΑΙ δεν είναι ελεύθερη, τουλάχιστον μέχρι τώρα. Συνεπώς, αν κάποιος έλεγε ψέματα, στο Δημοτικό Συμβούλιο,  δεν ήμουν εγώ. Ήταν άλλος.                                                

Του Ίκαρου Πετρόπουλου

4.10.16.

 

Διαβάστε περισσότερα του ιδίου 

                                                                                               

 

 

 

 

 

Στο χθεσινοβραδινό Δημοτικό Συμβούλιο ( 19.10.16 ), μεταξύ πολλών σοβαρών, αλλά και …τερπνών, από την "Ενότητα για την ανατροπή", (Σπ. Παναγιώτου –Αρ. Παπαδοκωστόπουλος )  καταγγέλθηκε παράνομη απόθεση μπαζών στο χώρο της ΛΑΤΩ από τον εργολάβο που έχει αναλάβει τα έργα στο γήπεδο ποδοσφαίρου στο Άλσος Βέικου. Η καταγγελία ήταν συγκεκριμένη και τεκμηριωμένη ( φωτογραφίες , ώρες απόθεσης κ.λ.π. ) και  ξεκίνησε από ενεργούς πολίτες της περιοχής

.          

 Κατά τη διαδικασία, κουβέντα μεγάλη άναψε για  το Δημοτικό  κλειδί της περιφραγμένης  ΛΑΤΩ που δόθηκε στον εργολάβο (Ποιος το έδωσε ; γιατί το έδωσε;….).       Ακόμη και τα σοβαρά θέματα έχουν την εύθυμη πλευρά τους . Μέσα στη χαλαρότητα, μια φωνή ακούστηκε στα …βορεινά της αίθουσας  :  "Εδώ είναι το κλειδί, εκεί είναι το κλειδί, που είναι το κλειδί;"                                                                        

Ήταν  ο δημοσιογραφών, φίλος Γιατρός- πνευματολόγος Θανάσης Μπούρας,που  αμόλησε την ατάκα του στρεφόμενος στο …λαό ( πίσω καθίσματα) . Το έργο του γηπέδου χρηματοδοτείται από την Περιφέρεια Αττικής ( κ. Δούρου ) και πραγματοποιείται βάσει σύμβασης που έχει συνάψει ο Δήμαρχος ( τεχνικές υπηρεσίες )με τον εργολάβο και προβλέπει, πέραν άλλων , 42.000 ευρώ για την νόμιμη (κι όχι ανεξέλεγκτη) μεταφορά μπαζών. Και γνωστό είναι ότι η νόμιμη απόθεση μπαζών κοστίζει, ενώ η ανεξέλεγκτη απόρριψη μπαζών ωφελεί.

Η παρακολούθηση της συζήτησης  έφερε αναλαμπές της περιόδου 2003 – 2004 όταν κατασκευάζονταν  το ΠΑΛΑΙ που… συνέπεσε με τον νόμο Λαλιώτη για την  "αποκατάσταση του ανάγλυφου των λατομείων Αττικής"  και έδωσε την δυνατότητα, όχι μόνο στον εργολάβο του ΠΑΛΑΙ, αλλά  και στους εργολάβους της Αθήνας, να πετάξουν, με το …αζημίωτο , στο λατομείο Βιαρρόπουλου κάθε είδους Μπάζα –άχρηστα υλικά ( στρώματα, Λάστιχα,έπιπλα …), παρ' ότι η σχετική μελέτη προέβλεπε συγκεκριμένα ενεργά υλικά και διασφαλίσεις. Τότε με Β. Παπαδιονυσίου απερχόμενο και Θ. Τούντα επερχόμενο, το Γαλάτσι και η Ν.Ιωνία ανέχθηκε ένα πολύχρονο καθημερινό "μελισσολόι" φορτηγών αυτοκινήτων ( το ένα πίσω από το άλλο ) από τη Βέικου μέχρι τη κορυφή του λατομείου να μεταφέρουν κάθε είδους μπάζα. Ήταν όμως τέτοια η υστερία των ολυμπιακών αγώνων που όλα γίνονταν ανεκτά.  Επρόκειτο για μία χυδαία κερδοσκοπία σε βάρος του περιβάλλοντος ,του δημόσιου ήθους και του Δημόσιου ταμείου. Ανάλογη συμπεριφορά για το ανάγλυφο του λατομείου Λεβεντάκη απετράπη, γιατί η ΔΡΑΣΗ ``ήταν εδώ ``.  

Στο Δημοτικό συμβούλιο δόθηκαν απαντήσεις που μπορεί να γίνουν ανεκτές. Θεσμικά όμως πάσχουν. Όμως το πρόβλημα λιγότερο αφορά στον Δήμαρχο, όσο στις αριστερές κυρίες,  στη κορυφή της Περιφέρειας ( Δούρου – Κυπριανίδου ) που έχουν έρθει στα πράγματα με συγκεκριμένες αναφορές στην αριστερά , στην κοινωνία των πολιτών, στα κινήματα, στους πολίτες και βέβαια  στην  διαφάνεια, στην δημόσια διαβούλευση….

Όταν δίνουν δημόσιο χρήμα και  υπογράφουν συμβάσεις με Δήμαρχους για γήπεδα για ασφαλτοστρώσεις, για σχολεία, γιά πεζογέφυρες ,ιδιαίτερα μετά την ανακολουθία τους για το ΠΑΛΑΙ , δεν θα έπρεπε να νοιώθουν την ανάγκη της δημόσιας διαβούλευσης πρώτα; Θα διασφαλίζετο η ακεραιότητα των δημόσιων προσώπων και δεν  θα έμεναν ερωτηματικά.                                    

 

Του Ίκαρου Πετρόπουλου

20.10.2016

 

Διαβάστε περισσότερα του ιδίου 

                                                                                                                                                         

                                                                                                             

Μία επιστολή του Ίκαρου Πετρόπουλου προς  φίλες και φίλους της Τ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ  

Θέμα :

  • Α. Η δημόσια διαβούλευση προυπόθεση διαφάνειας – αξιοπιστίας   \
  • Β. Σχέδιο επιστολής της ``Κίνησης φορέων και πολιτών…`

Αγαπητοί φίλες και φίλοι,                                                                Γαλάτσι 12.9.16/22.9.16

Διαχρονικά, έχουμε συμπορευθεί σε αγώνες στα σχολεία και στην κοινωνία , για το ΠΑΛΑΙ, τον πολιτισμό ,την  υγεία, την ποιότητα ζωής, τη δασική – αναδασωτέα, το Λεβεντάκη, το Βιαρρόπουλο , τις κεραίες…

Kάτοικοι της ίδιας πόλης ,έχουμε αναπτύξει ειλικρινή – φιλική σχέση. Άλλωστε, αρκετά μέλη της οργάνωσής  σας είναι και  μέλη του κοινού φορέα μας, της ΔΡΑΣΗΣ.      

Έχετε, πράγματι, πάρει μέρος σε όλες τις ενέργειες  και αποφάσεις του τοπικού κινήματος και έχετε ενεργά συμμετάσχει και  στηρίξει τις πρωτοβουλίες  της  "Κίνησης φορέων και πολιτών για τη διάσωση του ΠΑΛΑΙ".Ακόμη,  η οργάνωσή σας  δεν δίστασε να κυκλοφορήσει  ανακοινώσεις για το ΠΑΛΑΙ .                                                

Δυστυχώς , αυτά μοιάζουν λίγα για μία οργάνωση αριστερού κόμματος και για  πολίτες που έχουν σπουδαία αγωνιστική διαδρομή στη πόλη – περιοχή.                      

Τα σχετικά  πρόσφατα παραδείγματα  οργανώσεων του Ελληνικού, της Νέας Σμύρνης, της Θεσσαλονίκης ,του Αγίου Δημητρίου, , του Κερατσινίου -  Δραπετσώνας, της Καισαριανής    δείχνουν ένα διαφορετικό δρόμο.  Δεν είναι επιτρεπτό να αφήνονται στην ησυχία τους Δήμαρχοι και  Περιφέρεια Αττικής  που, ως εξουσίες,   έχουν τον τρόπο να εξουδετερώνουν τα χωρίς συνέχεια `` χαρτιά ``( ανακοινώσεις) και να τις  μετατρέπουν   σε απαραίτητο  "άλλοθι". Τούτο είναι άδικο στην προσωπική σας ιστορία  και στην συνεισφορά σας στα συλλογικά πράγματα της περιοχής.  

Συμπληρώνω ότι παραμένει η άκρως υποτιμητική, του τοπικού κινήματος, συμπεριφορά των διορισμένων στελεχών  του ΤΑΙΠΕΔ που ακύρωσαν προγραμματισμένη συνάντηση και στην συνέχεια αρνήθηκαν την πραγματοποίησή της. Την αιτία αυτής της συμπεριφοράς ,πέραν της αδυναμίας του κινήματος, ίσως θα πρέπει να την αναζητήσουμε στις αρνητικές  εξελίξεις  γύρω από το ΠΑΛΑΙ, που είναι απόρροια  συναντήσεων και κοινής στάσης των  δύο Δήμαρχων και  ``συνεργασίας`` τους με  ΤΑΙΠΕΔ – ΕΤΑΔ και  με την Περιφέρεια Αττικής.  Η προσπάθεια επανεκκίνησης  ενός νέου ( ; )  " κινήματος" δεν μπορεί να αγνοήσει την "εκκρεμότητα"  αυτή.  

Μήπως θα πρέπει και η τοπική οργάνωση του ΣΥΡΙΖΑ, τώρα πριν ολοκληρωθεί το ξεπούλημα του ΠΑΛΑΙ και αφού γίνει γνωστό ( αποκαλυφθεί ) το  "τι συμβαίνει σήμερα στο ΠΑΛΑΙ ;"` να υψώσει  την μέχρι τώρα φωνή της,  τόσο δυνατά,  ώστε να φθάσει ενοχλητικά  στα αυτιά της κυβέρνησης και οπωσδήποτε στις κυρίες Δούρου και Κυπριανίδου ;.                                                                                                                                                                

Ταυτόχρονα , μήπως πρέπει να… "μιλήσετε",   κατά πως πρέπει ,στον Μαρκόπουλο και στον Γκότση , μέλος της πολιτικής επιτροπής της Νέας Δημοκρατίας ο πρώτος, επώνυμο στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ ο δεύτερος ,που στο όνομα της συνεργασίας των δύο Δήμων που χρόνια μοχθούσαμε  προωθώντας την , κατάφεραν  να `` χρησιμοποιήσουν `` το τοπικό κίνημα με αστείες καταλήψεις και "διαπαραταξιακές"  και στην συνέχεια   "άλλα να αποφασίζουν και άλλα να κάνουν…`` ;                      

Είναι ανάγκη να τα…  ακούσουν όπως αρμόζει, ιδιαίτερα  η Δούρου και  η Κυπριανίδου για την  συμπόρευση κορυφής  με το "καθεστώς"  των δύο Δήμαρχων ,για αγνόηση της δημόσιας διαβούλευσης  επάνω σε σειρά ζητήματα   με κορυφαίο αυτό του ΠΑΛΑΙ ,χωρίς να αφεθεί απέξω η χρηματοδότηση  από την περιφέρεια έργων στο Γαλάτσι, όπως γήπεδο ποδοσφαίρου , ασφαλτοστρώσεις, σχολεία ,αλλά και στην Ν.Ιωνία ( κατασκευή πεζογέφυρας σε κομβικό σημείο  ..).                                    

Μοναδική εγγύηση  για την υπεύθυνη  διάθεση δημόσιου χρήματος αποτελεί ο κοινωνικός έλεγχος, προϋποθέτει δημόσια διαβούλευση κι όχι συμφωνίες( με τις απαραίτητες  φωτογραφίες ) Περιφερειάρχου – Δήμαρχου.προϋποθέτει δημόσια διαβούλευση κι όχι συμφωνίες( με τις απαραίτητες  φωτογραφίες ) Περιφερειάρχου – Δήμαρχου. Ούτε αρκεί , τυχόν τυπική απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου που, γενικά, συνεδριάζει ερήμην της τοπικής κοινωνίας.                                                                                                                       

Άλλωστε με την δημόσια διαβούλευση  προφυλάσσεται το κύρος και η ακεραιότητα όσων διαχειρίζονται δημόσιο χρήμα, ανεξάρτητα της προέλευσής του ( ΕΣΠΑ –πόροι περιφέρειας –Δημόσιο ταμείο ).                                                                                                                                                

Φρονώ ότι είναι χρέος της τοπικής οργάνωσής σας,  η απαίτηση έναντι της Περιφέρειας Αττικής,  να αποφασίζει και να ενεργεί με την κοινωνία ενεργό και συμμέτοχο, τουλάχιστον όπου τούτο είναι απόλυτα εφικτό.

Τέλος, ακολουθεί για σχολιασμό σας σχέδιο επιστολής προς την αντιπεριφερειάρχη κ.Ερμίνα Κυπριανίδου

    

ΚΙΝΗΣΗ ΦΟΡΕΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΩΝ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ ΚΑΙ Ε΄ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙ                    Πληροφορίες – συνεννόηση:Ίκαρος Πετρόπουλος 6977268371, Σπύρος Παναγιώτου 6977226683, Δημήτρης Σκούντζος 6936856346

Γαλάτσι 12.9.2016

 

ΠΡΟΣ : ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ                                                                                                                            

ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ  κ. ΕΡΜΙΝΑ ΚΥΠΡΙΑΝΙΔΟΥ

 

Κυρία Αντιπεριφερειάρχη ,

Επανερχόμαστε στο αναπάντητο από 17.6.16 έγγραφό μας, όπως παρακάτω :                                                                                                                              

"Σε συνέχεια της κοινής συνεδρίασης  των Δημοτικών Συμβουλίων των Δήμων Γαλατσίου και Νέας Ιωνίας στις 15.6.16 ,όπου δηλώσατε  την απόφασή σας να φέρετε το θέμα της Ολυμπιακής εγκατάστασης Γαλατσίου – ΠΑΛΑΙ-   στο Περιφερειακό Συμβούλιο, παρακαλούμε να μας γνωρίσετε την  συνεδρίαση  κατά την οποία θα εισαχθεί ως θέμα και την δυνατότητα παρέμβασής μας.                                                                                                                            

Κατόπιν τούτου παρακαλούμε και πάλιν  να μας γνωρίσετε το χρόνο που προγραμματίζετε να θέσετε το θέμα του ΠΑΛΑΙ στο Περιφερειακό Συμβούλιο

Με εκτίμηση ,                                                                      

Η Γραμματεία `

                                                                                                                                   

Τού Ίκαρου Πετρόπουλου

 

Διαβάστε περισσότερα του ιδίου 

                                                                                               

 

Όπου κι αν στρέψω το βλέμμα μου βλέπω μια χώρα, καταρημαγμένη, λεηλατημένη. Όλα είναι όχι μόνο υπό την κατοχή, αλλά την ιδιοκτησία πλέον των ξένων κατακτητών, έστω και με τη ψευδεπίγραφη λεοντή της ελληνικής ονοματολογίας, όπως ΕΤΕ, ΟΤΕ, BMW Hellas κ.λπ. Δείτε και ακούστε στο διαδίκτυο με τι ωμούς χαρακτηρισμούς «στολίζουν» τους τωρινούς εξουσιομανείς κυβερνήτες οι πρώην συνοδοιπόροι τους Αλαβάνος και Κωνσταντοπούλου (κάτι περισσότερο θα γνωρίζουν για το ποιόν τους)…

Σύμφωνα με τη διαμαρτυρία της Εταιρείας Ελλήνων Φιλολόγων (που αποσιωπήθηκε κι αυτή από τα κατευθυνόμενα μμε) –πέραν του ζητήματος των θρησκευτικών- έχει φθάσει στα σχολεία ήδη από 20/09/2016 εγκύκλιος του Υπουργείου Παιδείας, με την οποίαν «επιβάλλεται να διδάσκονται συνοπτικά και να μην εξετάζονται στο Λύκειο τα ακόλουθα κεφάλαια της αρχαίας ιστορίας: Κυκλαδικός Πολιτισμός, Μινωικός Πολιτισμός, Μυκηναϊκός Πολιτισμός. Η σημασία των Περσικών Πολέμων . Ο Πελοποννησιακός Πόλεμος. Ο Φίλιππος ο Β’ και το Οικουμενικό Κράτος του Μ. Αλεξάνδρου»!!!

Είναι γνωστόν πως στα σχολεία της μέσης (αλλά και ανωτάτης) εκπαίδευσης ό,τι δεν εξετάζεται, δεν μαθαίνεται. Έτσι, αντί το Υπουργείο να καταργήσει τα ανωτέρω, έρχεται στα μουλωχτά και ύπουλα, με τον τρόπο του Φίλη, του Λιάκου, δηλαδή της Ρεπούση, του Τσίπρα, του Καμμένου, του Θεοδωράκη, της Γεννηματά, του Λεβέντη κ.ά., να εκθεμελιώσει τα κλασσικά γράμματα, τις ανθρωπιστικές σπουδές, την ίδια την ιστορία μας από την εκπαίδευση. Πριν κατάργησαν επίσης τον «Επιτάφιο του Περικλέους», που είναι το Σύμβολο της Πίστεως της Δημοκρατίας, είναι η δήλωση του λαού, ότι μπορεί να αποφασίζει για τα κοινά, να είναι αυτός που χτίζει Παρθενώνες.

Πρέπει κανείς να είναι ημιμαθής ή σε σύγχυση, για να μην κατανοεί πλέον, ότι εφαρμόζεται μέσω των τιποτένιων πολιτικών ανδρεικέλων, μια γιγαντιαίων διαστάσεων επιχείρηση κατά του Ελληνισμού. Εφαρμόζεται κατά γράμμα το δόγμα του εβραίου Henry Kissinger, ο οποίος ήδη από τη δεκαετία του 1970, μεταξύ άλλων ανοσιουργημάτων του, όπως η διχοτόμηση της Κύπρου, πρότεινε και τα εξής «… Οι Έλληνες είναι Λαός, που δεν δαμάζεται εύκολα. Μόνο αν του καταστρέψουμε την Παιδεία και την Πολιτιστική του Παράδοση θα γονατίσει…»

Γιατί όμως τόσο μένος κατά του Ελληνισμού; Γιατί, οι Έλληνες απελευθερώθηκαν από τα δεσμά κάθε μορφής Δεσποτείας του Σκοταδισμού. Οι Έλληνες αισθάνθηκαν πάθος για τον Άνθρωπο, όπως τον περιέγραψε και ο Σοφοκλής «ως το πιο θαυμαστό δημιούργημα της φύσης».

Γιατί, οι Έλληνες επινόησαν την πόλη, την κοινωνία των πολιτών, όπου στον ανθρωποκεντρικό χώρο της δεν κυβερνά η καταπιεστική καθυπόταξη στους μονάρχες, την ολιγαρχία, τους τυράννους και τους δυναστικούς θεούς, αλλά η ελευθερία των ανθρώπων. Δηλαδή η ικανότητά τους να σκέφτονται ανεξάρτητα, να συνδιαλέγονται ισόνομα, να αγορεύουν δικαιωματικά (τις βούλεται αγορεύειν;), να επιλέγουν και να αναγορεύουν κυβερνήτες, με τον πέλεκυ τη λογοδοσία και τον απολογισμό. Γιατί, οι Έλληνες επινόησαν την εγκόσμια ευτυχία, την χαρά της επίγειας ζωής. Γιατί οι Έλληνες εφεύραν την πραγματική Δημοκρατία...

Γιατί, οι Έλληνες ζουν, από άποψη Κλιματολογική, Βιολογική, Γεωπολιτική και Γεωστρατηγική στην ζωτικότερη περιοχή του κόσμου, την Ανατολική Μεσόγειο, το Αιγαίο, που ο Σκώτος γεωγράφος Mackinder στο έργο του «Democratic Ideals and Reality» ονόμασε «Καρδιά της Γης».

Γιατί, η νέα τάξη πραγμάτων της παγκοσμιοποίησης έχει μια και μόνη ιδεολογία, την Αντιγνώση (βλ. Λιλή Ζωγράφου: Αντιγνώση – Τα δεκανίκια του καπιταλισμού, 18η έκδοση!). Γιατί η Αντιγνώση είναι η ιδεολογία κατοχύρωσης των συμφερόντων μιας ασήμαντης και βάρβαρης μειοψηφίας, να επιβληθεί σε εκατομμύρια πολιτισμένους ανθρώπους. Γιατί, επιβάλλοντας την αστυνομοκρατία και τη χειραγώγηση του πνεύματος, με την αμορφωσιά και τις αμόρφωτες μάζες ξεκομμένες από τις ρίζες της ιστορίας και τις εθνικές της καταβολές, διασφαλίζονται οι βάρβαροι κατακτητές - αποικιοκράτες - εκμεταλλευτές από τον κίνδυνο, που αποτελεί γι αυτούς η Ελληνική Παιδεία.

Γι αυτό, κηρύχτηκε ο «ακήρυκτος» πόλεμος εξόντωσης του Ελληνισμού. Γι αυτό οι καρχαρίες της παγκόσμιας οικονομικής ολιγαρχίας και του σιωνισμού αποφάσισαν με τον υποσιτισμό, την υλική και πνευματική στέρηση και την κατάθλιψη, να ρίξουν στο θάνατο το 1/3 του πληθυσμού της Ελλάδος, να εκπατρίσουν την Ελληνική Νεολαία και να καταστήσουν τους υπόλοιπους Έλληνες εξουθενουμένους παρίες, άκληρους και ανέστιους δούλους στις ΕΟΖ (Ειδικές Οικονομικές Ζώνες δούλων).

Κι όλα αυτά «νομιμοποιούνται» στο «ελληνικό» κοινοβούλιο, μέσα από χιλιάδες σελίδες νόμων, που έχουν επεξεργαστεί και τυπωθεί στα εγκληματικά κέντρα της παγκόσμιας ολιγαρχίας και ψηφίζονται εδώ από την εγκάθετη κοινοβουλευτική χούντα, που εν πολλοίς είναι απογυμνωμένη από οποιαδήποτε ηθική και αισθητική.

Ενάντια στον κοινωνικό - εθνικό Αρμαγεδώνα, οι περισσότεροι από εμάς δεν παύουμε να αμυνόμαστε. Οι περισσότεροι από εμάς έχουμε διαδηλώσει δεκάδες φορές. Πολλοί από εμάς έχουμε υπογράψει δεκάδες ανοιχτές επιστολές διαμαρτυρίας. Οι πλειονότητα από εμάς έχουμε συμμετάσχει σε συνδικαλιστικές ή δημοτικές παρατάξεις, κοινωνικά κινήματα και πολιτικά κόμματα, για να αναχαιτίσουμε τις εχθρικές επιθέσεις. Κι όσοι δεν είμαστε τυχοδιώκτες για αποκλειστικά ίδιον όφελος συνειδητοποιήσαμε, ότι όλα αυτά ήταν κάτι σαν προσευχές προς τους ισχυρούς, σαν νομιμοποίηση της κατεστημένης αταξίας πραγμάτων, σαν αναγνώριση ήττας από το κατεστημένο σύστημα της βάρβαρης εκμετάλλευσης ανθρώπου από άνθρωπο.

Παρ όλα αυτά, δεν χάσαμε τον πόλεμο! Παρ όλα αυτά θέλουμε να νικήσουμε. Και πρέπει να νικήσουμε. Και θα νικήσουμε. Γιατί πάντα νικάμε στο τέλος. Μας στέρησαν την Ιστορία μας. Όμως, πρέπει να γνωρίσουμε την Ιστορία μας. Πρέπει να ανακτήσουμε τη μνήμη μας. Να γίνουμε υπερήφανοι Έλληνες, γι αυτά που ήμασταν, γι αυτά που δημιουργήσαμε, γι αυτά που πρέπει να είμαστε!

Πρώτιστο μέλημά μας ας γίνει -κατά την κοινωνιολογική θεωρία- η υποκειμενική συνειδητοποίηση της αναγκαιότητας της πολιτικής ανυπακοής και του ψυχολογικού πολέμου από τη μεγάλη πλειοψηφία του πληθυσμού ενάντια στα πειθήνια όργανα της ν.τ.π. Η αντικειμενική προϋπόθεση της αφύπνισης – πολιτικής δράσης - επανάστασης υπάρχει... τη βιώνουμε ήδη τα αιματηρά αυτά χρόνια της λιτότητας, της μνημονιακής χολέρας, της λεηλασίας κάθε δημόσιας και ιδιωτικής περιουσίας, της απώλειας της Εθνικής Κυριαρχίας, της κατάργησης κάθε ίχνους εργασιακού δικαιώματος.

Κι όπως γράφει ο δάσκαλος των στυγνών εκμεταλλευτών, των εξουσιομανών δικτατόρων και των τιποτένιων υπηρετών τους, ο Μακιαβέλι, «η κάθε ηγεσία φοβάται δύο κινδύνους, το μίσος και την περιφρόνηση».

Μισήστε τους – Περιφρονήστε τους - Σπάστε τους το ηθικό!!!

 

Του Αθανάσιου Καρανάσιου

Πολιτικού Μηχανικού

 

Διαβάστε προηγούμενα του ιδίου

 

     Παραχωρούν πατρίδα - Παραδίνουν το λιμάνι του Πειραιά στους αποικιοκράτες

     Οι Γάλλοι διαδηλώνουν πεισματικά με σύνθημα "Εμείς δεν είμαστε Έλληνες"!

     Τις κυβερνήσεις δεν τις βγάζουν αυτοί που ψηφίζουν!

    Το ευρώ, η πιο μεγάλη και πιο απλή απάτη, δεν είναι αξιόγραφο, είναι χρεόγραφο!

     Αντί για έτος σφαγής του Λαού το 2016, να γίνει έτος Αφανισμού των Υπευθύνων.

 

 

 

 

 (Ξεχασμένο   σημείωμα καλοκαιριού)

Είμαι αρκετά μεγάλος για να θυμάμαι τον κόσμο  πριν τον νεοφιλελευθερισμό που κυριαρχεί στις μέρες μας. Ήταν κόσμος διαφορετικός. Τότε το βιοτικό επίπεδο ήταν χαμηλό. Όμως  υπήρχαν κοινωνικές σχέσεις, ντομπροσύνη, φιλότιμο .Οι άνθρωποι αντιδρούσαν.Δεν είχαν συμβιβαστεί με την ανέχειά τους. Υπήρχαν και ορισμένα όργανα – θεσμοί που ο κόσμος εμπιστευόταν.                                                                                                                                                                           Ένα μεγάλο μέρος αυτού του κόσμου τέλειωσε. Κυριαρχεί ο  ατομισμός και  η υποκρισία των " νοικοκυραίων"`, αυτών  που ενάντια στην ανθρώπινη αποστολή, πιστεύουν ότι θα  ``σώσουν`` εαυτούς και θα προστατεύσουν τα παιδιά τους  αποστασιοποιούμενοι από την κοινωνία  , περιοριζόμενοι στο καβούκι τους. Είναι οι άνθρωποι που τα αναθέτουν στο κράτος του "νόμου και της τάξης "                                                                                                                            

Το καλοκαίρι στη Θεσσαλονίκη  ,ο πρύτανης  του Α.Π.Θ., η  Μητρόπολη Θεσ/κης , ο Δήμαρχος Μπουτάρης  κι όλο το κατεστημένο του ``ΝΑΙ`` εξώθησαν τον υπουργό Τόσκα να επιβάλλει την έξωση αλληλέγγυων από χώρους από χρόνια εγκαταλειμμένους .                                                                    

Οι χώροι αυτοί,  με πρωτοβουλία αλληλέγγυων,  φιλοξενούσαν πρόσφυγες  περιπλανούμενους στην πόλη  στο έλεος των καιρικών συνθηκών, αλλά κι ανέστιους Έλληνες,  δηλαδή ανθρώπους εκτοπισμένους από τον κοινωνικό ιστό , χωρίς δυνατότητα καθημερινότητας.                  

Ο αρμόδιος Υπουργός Τόσκας δικαιολόγησε, δηλώνοντας :

"Το κράτος έχει δομές με τις οποίες  εξυπηρετεί τις διάφορες ανάγκες "`

Τι να πεις! …Το κράτος "κρυφο - αποικία " ( Μάικλ Χέρτσφελντ ) έχει δομές !Ιδιαίτερα σήμερα!.                                                                                                                                                      

Υπερτόνισαν βέβαια την ανοίκεια συμπεριφορά ορισμένων αλληλέγγυων βρίσκοντας έτσι  έδαφος στα συντηρητικά ανακλαστικά των  "νοικοκυραίων"                                                                             

Αποτελεί, άραγε , άλλοθι  για τους οχυρωμένους στους κανόνες τους  νοικοκυραίους  που κι αυτοί μιλάνε υποκριτικά  για αλληλεγγύη, εννοούν όμως την επιδεικτική ελεημοσύνη;

10.9.16                                                                                       

Τού Ίκαρου Πετρόπουλου

 

Διαβάστε περισσότερα του ιδίου