Με εγκύκλιο του το Υπ. Εσωτερικών με ΑΔΑ Ψ6Μ246ΜΤΛ6-ΜΕΦ και με θέμα: «Μέτρα και ρυθμίσεις στο πλαίσιο της ανάγκης περιορισμού της διασποράς του κορωνοϊού» και σε συνέχεια της εγκυκλίου αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/124/15984/17.8.2020 (ΑΔΑ: 9ΠΙ946ΜΤΛ6-ΝΟΒ) ενημερώνει ότι βάσει της διαμορφωθείσας μέχρι στιγμής κατάστασης, οι οδηγίες που παρασχέθηκαν με την ως άνω σχετική εγκύκλιο συνεχίζουν να ισχύουν και από 1ης/9/2020. Για την άρση ή την τροποποίηση των οδηγιών θα ακολουθήσει νεώτερη εγκύκλιος, μέχρι την έκδοση της οποίας θα συνεχίσουν να ισχύουν οι οδηγίες που δόθηκαν.
Υπενθυμίζεται ότι δημόσιες υπηρεσίες τελούν σε πλήρη λειτουργία και η εξυπηρέτηση του κοινού γίνεται κατά προτίμηση, αλλά όχι αποκλειστικά, κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού. Με ευθύνη του οικείου Προϊσταμένου τηρείται ελάχιστη απόσταση ενάμιση (1,5) μέτρου μεταξύ των υπαλλήλων και των πολιτών.
Κατά τον καταμερισμό προσέλευσης του προσωπικού σε τρεις διακριτές βάρδιες (7.μ. 8 π.μ. και 9.π.μ.) θα πρέπει να λαμβάνεται υπόψη και το γεγονός της πλήρους λειτουργίας των δημοσίων υπηρεσιών, ώστε να εξασφαλίζεται ταυτόχρονα και η απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των πολιτών.
Η άδεια ειδικού σκοπού εξακολουθεί να χορηγείται στους υπαλλήλους του Δημοσίου που είναι δικαιούχοι αυτής, των οποίων τα τέκνα δεν προσέρχονται στους βρεφικούς, βρεφονηπιακούς και παιδικούς σταθμούς κατόπιν υποβολής υπεύθυνης δήλωσης, είτε ότι το τέκνο ανήκει σε ομάδα αυξημένου κινδύνου, είτε ότι έρχεται σε στενή επαφή με άτομο του οικογενειακού του περιβάλλοντος που ανήκει στην παραπάνω ομάδα αυξημένου κινδύνου ή ήδη νοσεί.
Οι αρμόδιες Διευθύνσεις Προσωπικού θα πρέπει να διερευνήσουν ότι ο γονέας που αιτείται την άδεια ειδικού σκοπού είναι ο μοναδικός γονέας που πρέπει να παραμείνει στο σπίτι για τη φύλαξη του τέκνου ή ότι δεν έχει χορηγηθεί η ειδική άδεια απουσίας στον έτερο γονέα.
Υπενθυμίζεται η υποχρέωση των Υπηρεσιών για ενημέρωση του σχετικής εφαρμογής του Παρουσιολογίου για τον COVID 19 στην ιστοσελίδα της απογραφής.
Ειδικότερα σε ό,τι αφορά τους υπαλλήλους και τις υπηρεσίες των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης, οι ενδιαφερόμενοι θα απευθύνονται αποκλειστικά στις Αποκεντρωμένες Διοικήσεις και στην Δ/νση Προσωπικού Τοπικής Αυτοδιοίκησης του Υπουργείου Εσωτερικών στους σχετικούς τηλεφωνικούς αριθμούς που αναγράφονται στις πληροφορίες της εγκυκλίου.
Σύμφωνα με πληροφορίες επήλθε συμφωνία μεταξύ του Δήμου Γαλατσίου και της Εταιρείας Ακινήτων Δημοσίου (ΕΤΑΔ),για 10ετή παραχώρηση του Ολυμπιακού Γυμναστηρίου Γαλατσίου(ΠΑΛΑΙ) στον Δήμο και πολύ σύντομα το θέμα θα πάει προς ψήφιση στο Δημοτικό Συμβούλιο.
Η 4ετής σύμβαση παραχώρησης χρήσης του ΠΑΛΑΙ στον Δήμο Γαλατσίου από την Εταιρεία Ακινήτων Δημοσίου (ΕΤΑΔ) έληξε στις 7 Ιανουαρίου 2020 και σύμφωνα με πληροφορίες πολύ σύντομα αναμένεται μια νέα παραχώρηση με διαφορετικούς όρους.
Η προηγούμενη σύμβαση ,έδινε προς χρήση την κύρια-μεγάλη αίθουσα, τους υπαίθριους χρόνους,καθώς ,κατά διαστήματα, και τον έναν εκ των δύο προπονητικών χώρων.Ο Δήμος είχε την δυνατότητα υπομίσθωσης των χώρων αυτών, αποδίδοντας όμως στην ΕΤΑΔ το 40% των εσόδων.
Η ΕΤΑΔ βέβαια είχε και αυτή την δυνατότητα να χρησιμοποιεί όποτε ήθελε την κύρια αίθουσα(βγάζοντας έξω τις ομάδες που προπονούνταν) και να διοργανώνει εκδηλώσεις (Christmas Theater) , χωρίς να αποδίδει το 60% των εσόδων στον Δήμο.
Όπως ακούγεται, με την νέα 10χρονη(;) σύμβαση, ο Δήμος θα γίνει ο αποκλειστικός διαχειριστής του Ολυμπιακού Γυμναστηρίου, διατηρώντας το δικαίωμα υπομίσθωσης των χώρων,αποδίδοντας στην ΕΤΑΔ το 30% των εσόδων(από 40% που ίσχυε τα προηγούμενα χρόνια).Αυτό σημαίνει ότι τον επόμενο χρόνο τυχόν παραχώρηση της κεντρικής αίθουσας για το Christmas Theater θα γίνει από τον Δήμο και το 70% των εσόδων θα πάει στον Δήμο και το 30% στην ΕΤΑΔ.
Το ίδιο(σχετικά με τα έσοδα) θα συμβεί και για Garden Festival.που θα φιλοξενηθεί στον αύλειο χώρο του ΠΑΛΑΙ από τις 11-30 Σεπτεμβρίου.
Μεγάλο ενδιαφέρον έχει και η είδηση, ότι στον χώρο του ΠΑΛΑΙ ,θα φιλοξενηθούν όλες οι εφορίες που σήμερα στεγάζονται στο κτίριο της ΔΟΥ ΙΓ' Αθηνών επί των οδών (Λευκάδας 47 & Ευελπίδων).Μεταξύ αυτών και η ΔΟΥ Γαλατσίου , η οποία 1 μήνα πριν και εν μέσω πολλών αντιδράσεων , είχε μεταφερθεί στο παραπάνω κτίριο μαζί με την ΙΔ ' Αθηνών.
Ο Δήμος Γαλατσίου ανακοινώνει την πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, συνολικά, σαράντα οκτώ (48) ατόμων, για την καθαριότητα σχολικών μονάδων .Συγκεκριμένα, οι 10 θέσεις αφορούν προσωπικό μόνιμης απασχόλησης και οι 38 προσωπικό μερικής απασχόλησης
ΠΙΝΑΚΑΣ Α: ΘΕΣΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ | ||||||
Υπηρεσία | Έδρα υπηρεσίας | Ειδικότητα | Αριθμόςατόμων | Χρόνος απασχόλησης | ||
Δήμος Γαλατσίου | Γαλάτσι | ΥΕ Καθαριστές-στριες σχολικών μονάδων | Μερικής απασχόλησης(Τριών(3) ωρών ημερησίως) | Πλήρους απασχόλησης | Διδακτικό έτος 2020-2021 | |
38 | 10 | |||||
ΕΜΠΕΙΡΙΑ | ||||||
Ως βαθμολογούμενη εμπειρία λαμβάνεται υπόψη η απασχόληση σε αντίστοιχη θέση του Δήμου Γαλατσίου που έχει διανυθεί με συμβάσεις εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου ή με συμβάσεις μίσθωσης έργου μέσω των σχολικών επιτροπών για όσο διάστημα παρείχαν υπηρεσία, ανεξαρτήτως του χρόνου κτήσης του τίτλου σπουδών. |
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ
Η σειρά κατάταξης των υποψηφίων καθορίζεται μεταξύ τους με τα ακόλουθα κριτήρια:
Μήνες | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | … |
Μονάδες | 17 | 34 | 51 | 68 | 85 | 102 | 119 | 136 | 153 | 170 | … |
Αριθμός τέκνων | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | … |
Μονάδες | 30 | 40 | 50 | 60 | 70 | 80 | 90 | … |
Αριθμός τέκνων | 3 |
Μονάδες | 15 |
υποψήφιος που είναι ταυτόχρονα τρίτεκνος και τέκνο τρίτεκνης οικογένειας, δικαιούται να κάνει χρήση της προσφορότερης βαθμολογικά από τις δύο ιδιότητες. Αποκλείεται η αθροιστική βαθμολόγηση των παραπάνω κριτηρίων
αριθμός τέκνων | 1 | 2 | 3 |
μονάδες | 5 | 10 | 20 |
αριθμός τέκνων | 1 | 2 | 3 |
μονάδες | 10 | 20 | 30 |
Ποσοστό αναπηρίας | 50%-59% | 60%-66% | 67%-69% | 70% και άνω |
μονάδες | 10 | 12 | 15 | 17 |
Ηλικία | Έως και 50 ετών | Άνω των 50 ετών |
μονάδες | 10 | 20 |
Ολόκληρη η ανακοίνωση αναρτάται στο κατάστημα της υπηρεσίας μας και στο χώρο των ανακοινώσεων του δημοτικού καταστήματος του Δήμου καθώς και στον διαδικτυακό τόπο του Δήμου Γαλατσίου: www.galatsi.gov.gr
Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να συμπληρώσουν μόνο την συνημμένη αίτηση με αριθμό πρωτοκόλλου ανακοίνωσης: 17193/21.08.2020 και να την υποβάλουν ηλεκτρονικά στην ακόλουθη διεύθυνση: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Η αίτηση συμμετοχής, που θα υποβληθεί ηλεκτρονικά, πρέπει απαραιτήτως να εμφανίζεται υπογεγραμμένη, με φυσική υπογραφή. Ανυπόγραφες αιτήσεις δεν θα γίνονται δεκτές.
Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων είναι τρείς (3) εργάσιμες ημέρες και αρχίζει από την επόμενη ημέρα της ανάρτησης της ανακοίνωσης στο χώρο ανακοινώσεων του δημοτικού καταστήματος Γαλατσίου, ήτοι από 22/08/2020 έως και την Τετάρτη 26/08/2020.
Η ανωτέρω προθεσμία λήγει µε την παρέλευση ολόκληρης της τελευταίας ημέρας και εάν αυτή είναι κατά το νόμο εξαιρετέα (δημόσια αργία ή μη εργάσιμη) τότε η λήξη της προθεσμίας μετατίθεται την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΡΙΤΟ: Κατάταξη υποψηφίων
Αφού η υπηρεσία μας επεξεργαστεί τις αιτήσεις των υποψηφίων, σύμφωνα με τα βαθμολογούμενα κριτήρια που επικαλείται κάθε υποψήφιος, τους κατατάσσει βάσει των κριτηρίων. Η κατάταξη των υποψηφίων, βάσει της οποίας θα γίνει η τελική επιλογή για την πρόσληψη με σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου, πραγματοποιείται ως εξής:
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΕΤΑΡΤΟ: Ανάρτηση πινάκων και υποβολή αντιρρήσεων
Μετά την κατάρτιση των πινάκων, η υπηρεσία μας θα αναρτήσει, το αργότερο μέσα σε τρείς (3) ημέρες από τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων συμμετοχής, τους πίνακες κατάταξης των υποψηφίων στο κατάστημα των γραφείων μας, ενώ θα συνταχθεί και σχετικό πρακτικό ανάρτησης το οποίο θα υπογραφεί από δύο (2) υπαλλήλους της υπηρεσίας.
Κατά των πινάκων αυτών επιτρέπεται στους ενδιαφερόμενους η άσκηση αντίρρησης ατελώς μόνο για εσφαλμένο υπολογισμό της μοριοδότησης μέσα σε αποκλειστική προθεσμία δύο (2) εργασίμων ημερών η οποία αρχίζει από την επόμενη ημέρα της ανάρτησής τους. Η αντίρρηση υποβάλλεται ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Μετά την εξέταση των αντιρρήσεων ανακοινώνεται ο τελικός πίνακας επιτυχόντων – προσληπτέων. Οι τελικοί πίνακες αναρτώνται στον πίνακα ανακοινώσεων του δημοτικού καταστήματος Γαλατσίου και στην ιστοσελίδα του Δήμου Γαλατσίου( www.galatsi.gov.gr ).
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΕΜΠΤΟ: Πρόσληψη
Το προσωπικό προσλαμβάνεται με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου αμέσως μετά την κατάρτιση των τελικών πινάκων κατάταξης των υποψηφίων με απόφαση του αρμόδιου προς διορισμό οργάνου.
Κατά την πρόσληψή τους οι επιτυχόντες οφείλουν τα προσκομίσουν τα στοιχεία που απαιτούνται για την απόδειξη των απαιτούμενων προσόντων, των λοιπών ιδιοτήτων τους και της εμπειρίας τους ηλεκτρονικά στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. εντός αποκλειστικής προθεσμίας 10 ημερών μετά την πρόσληψή τους
Τυχόν αναµόρφωση των πινάκων μετά τον έλεγχο των δικαιολογητικών των προσληπτέων που συνεπάγεται ανακατάταξη των υποψηφίων, εκτελείται υποχρεωτικά από το φορέα, ενώ καταγγέλλεται η σύμβαση όσων υποψηφίων δεν δικαιούνται πρόσληψης βάσει της νέας κατάταξης. Οι υποψήφιοι των οποίων καταγγέλθηκε η σύμβαση λαμβάνουν τις αποδοχές που προβλέπονται για την απασχόλησή τους έως την ημέρα της καταγγελίας της σύμβασης, χωρίς οποιαδήποτε αποζημίωση από την αιτία αυτή.
Προσληφθέντες που αποχωρούν πριν από την λήξη της σύμβασής τους, αντικαθίστανται με άλλους από τους εγγεγραμμένους και διαθέσιμους στον πίνακα της οικείας ειδικότητας, κατά τη σειρά εγγραφής τους σε αυτόν.
Σε κάθε περίπτωση, οι υποψήφιοι που προσλαμβάνονται λόγω αντικατάστασης αποχωρούντων υποψηφίων, απασχολούνται για το υπολειπόμενο, κατά περίπτωση, χρονικό διάστημα και μέχρι συμπληρώσεως της εγκεκριμένης διάρκειας της σύμβασης εργασίας ορισμένου χρόνου.
ΑΝΑΠΟΣΠΑΣΤΟ ΤΜΗΜΑ της παρούσας ανακοίνωσης αποτελούν:
α. Το έντυπο «ΑΙΤΗΣΗ – ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ» που συμπληρώνουν και υποβάλλουν ηλεκτρονικά οι υποψήφιοι και
β. το «ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ για την πρόσληψη καθαριστών – καθαριστριών στις σχολικές μονάδες των Δήμων», το οποίο περιλαμβάνει: i) οδηγίες για τη συμπλήρωση της αίτησης – υπεύθυνης δήλωσης με πρωτόκολλο ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗΣ 17193/21.08.2020 σε συνδυασμό με επισημάνσεις σχετικά με τα προσόντα και τα βαθμολογούμενα κριτήρια κατάταξης των υποψηφίων και ii) τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για την έγκυρη συμμετοχή τους στη διαδικασία επιλογής.
- ΑΙΤΗΣΗ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΩΝ
- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΩΝ
- ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ