e-Galatsi

σερφάροντας στο Γαλάτσι

 

Το πάθαμε κι αυτό.Ένα τόσο σημαντικό γεγονός στο Δημαρχείο  κι εμείς,πάλι στην απέξω. Δεν το πήραμε χαμπάρι.Δεν το ζήσαμε
Ξέραμε ότι η αριστερή  κυρία Ρένα αρέσκεται στα εγκαίνια  στο Γαλάτσι.Τις άλλες όμως,επίσης αριστερές  κυρίες, την Θεανώ και την Ερμίνα, είχαμε καιρό να τις δούμε. Την πρώτη από τις εκλογές ( ομιλία στην Λυσίου), την δεύτερη από τότε που ,σε κοινό Δημοτικό Συμβούλιο Μαρκόπουλου – Γκότση ,στο ΠΑΛΑΙ ,  έλυσε με αριστερό τρόπο, το θέμα και πέτυχε  κοινωνική ειρήνη στο Γαλάτσι  με τον Αλαφούζο και τον Μαρκόπουλο ικανοποιημένους και με το  "Κίνημα Φορέων και Πολιτών " υπονομευμένο.  Αριστερές είναι, ξέρουν…..

Το γεγονός το μάθαμε,κατόπιν εορτής,από φωτογραφίες και από το δελτίο τύπου του Δήμου Γαλατσίου και από τον ΠΑΛΜΟ βεβαίως,βεβαίως.Οι τρεις αριστερές αξιωματούχες ήρθαν στην πόλη μας στις 5/9/18 για να εγκαινιάσουν  το    "Κέντρο Κοινότητας Δήμου Γαλατσίου``.
Φαντάζομαι την ταλαιπωρία που υφίστανται γιατί  έχουν,ήδη,εγκαινιάσει άλλα 55 κέντρα στην Αττική.  Δεν είναι εύκολο να κόβεις,συνεχώς, κορδέλες. 
Η  πικρία της αποχής μας από το σημαντικό γεγονός υποχώρησε ,όταν διαβάσαμε  ότι,επί τέλους, στο Γαλάτσι λειτουργεί  "ένα ισχυρό και καλά οργανωμένο κοινωνικό δίκτυο  `` (Μαρκόπουλος ) αλλά και ,ότι  " οι αιρετοί πρέπει να είναι εργάτες" , και ότι  "ο Δήμαρχος Γαλατσίου `είναι ένας Δήμαρχος που τον χρειάζεται η πατρίδα μας"  (Δούρου). Καημένη Ράνια……

Μέσα από τις φωτογραφίες,θέλησα να εντοπίσω γνωστούς Γαλατσιώτες γιά να ενημερωθώ πληρέστερα.  Εκτός από ελάχιστους Δημοτικούς αξιωματούχους κι εθελοντές δεν διέκρινα κανέναν.  Κι όμως η αίθουσα έδειχνε γεμάτη.Το δελτίο τύπου μου έλυσε την απορία. Καταμέτρησα μία κουστωδία 32 τουλάχιστον ανθρώπων,  υπαλλήλων –στελεχών Υπουργείων και πολυποίκιλων  -δυσερμήνευτων οργανισμών  ( Υπ.Εργασίας,Περιφέρειας Αττικής, ,ΕΣΠΑ, ΕΥΣΕΚΤ, ΕΥΔΕΠ, ΚΠΑ Πατησίων,ΟΠΕΚΑ και εκπροσώπων εννέα Δήμων .Μαζί με συνοδούς , οδηγούς,ασφάλειες κ.λ.π. πάλι καλά που χώρεσαν στην αίθουσα.
Ποιος εξέθεσε ποιόν μ αυτό το δελτίο;

Τέλος,διάβασα  ότι η τελετή έγινε πρωί.Προφανώς  επειδή τις πρωινές ώρες είναι έντονη η αίσθηση της αύρας.Όχι της  ανύπαρκτης αύρας  της αριστεράς ,αλλά της εξουσίας που ξέρει να προφυλάσσει τα νώτα της. 

 

Του Ίκαρου Πετρόπουλου

Διαβάστε περισσότερα του ιδίου

 

 

 

Το προηγούμενο άρθρο " Μάτι και Ραφήνα δείχνουν Παλαί και η προτροπή κατάθεσης, υπέρ των πυρόπληκτων,σε λογαριασμό στην Τράπεζα της Ελλάδος, προκάλεσε
αντιδράσεις,προφορικές κυρίως. Πιο αντιπροσωπευτική, θεωρώ ,την παρακάτω αντίδραση (μήνυμα) από την… Θεσσαλονίκη: 
       
     `` Ίκαρε,απορώ. Δεν έτυχε να πληροφορηθείς, πως αυτές οι δωρεές δεν φτάνουν ποτέ στους πληγέντας, αλλά στους Δήμους για έργα βιτρίνας! Μπορείς ακόμη και εμπιστεύεσαι τους επικίνδυνους που μας κυβερνούν με εντολές εξωτερικού;"

Έτσι αντέδρασε φίλος, συνάδελφος ,με τον οποίο,εδώ και…50 χρόνια συμπίπτουμε σε κοινωνικές και μαζικές διεκδικήσεις ,τον οποίο η φιλία μας δεν θα εμπόδιζε να εκφραστεί ,όπως ό ίδιος εκτιμά.
Του ανταπάντησα με το παρακάτω μήνυμα ( αυτό λέγεται διάλογος ) :

``Αγαπητέ Γιάννη,πέραν από... απορίες αλλά και  ενδοιασμούς - επιφυλάξεις,  το σημαντικό είναι ,η συμμετοχή του μεμονωμένου πολίτη, με  το μόνο δυνατό  τρόπο που,σήμερα, έχει στην διάθεσή του,δηλαδή ,  της κατάθεσης ενός μικροποσού  σ ένα λογαριασμό.
Η αξιοπιστία και η  ηθική στο δημόσιο βίο   δεν εξαντλείται σε καμία σημερινή ή αυριανή κυβέρνηση, αντίθετα αναφορά έχει στην  ίδια την κοινωνία,δηλαδή τον πολίτη που πρέπει με την στάση  του,την συμμετοχή του ,αλλά και τον ασκούμενο έλεγχο να αποδεικνύει ότι είναι ΠΟΛΙΤΗΣ..Και να μην περιορίζεται σε μία ψήφο κάθε τετραετία.Είναι άστοχο να ταυτίζεται μία πρόταση με... εμπιστοσύνες και συμπάθειες σε κυβερνήσεις. Σε φιλώ.Ίκαρος`
`
H ίδια απάντηση αρμόζει και στους ,όχι ελάχιστους φίλους, στο Γαλάτσι που ενώ,οι περισσότεροι ,λειτουργούν ως πολίτες (συμμετοχή σε αναδασώσεις ,σε πράξεις
αλληλεγγύης, στο κίνημα για την διάσωση του ΠΑΛΑΙ…),το αντι ΣΥΡΙΖΑ μένος τους, τους ώθησε να διαμαρτυρηθούν γιατί  "δεν καταδικάζω ανοιχτά την κυβέρνηση,συνεπώς είμαι  " κρυφοσυριζαίος"!!!.
Λες και θα μου ήταν δύσκολο να ταυτιστώ με τον ΣΥΡΙΖΑ ,αν έτσι πίστευα.
|
Συμπληρώνω ,για τους αντιΣΥΡΙΖΑ πολίτες:
Αν, απ αυτή την ανείπωτη τραγωδία,το μόνο που θα προκύψει είναι η εναλλαγή κυβέρνησης,τότε πράγματι, ο κύκλος της παρακμής της χώρας μας θα είναι οδυνηρά
μακρύς. Για τους Έλληνες, αυτή η τραγωδία,πρέπει να αποτελέσει αφετηρία ΑΛΛΑΓΗΣ.Αλλαγής παντού.Η συντελεσθείσα μετατροπή της υπερχρεωμένης χώρας
μας σε αποικία χρέους (απόλυτη εξάρτηση από ξένους – δανειστές) και το γκρίζο αύριο των παιδιών της απαιτεί πραγματική Αλλαγή.|

Από το "ΜΑΤΙ " να ξεκινήσει ένα κίνημα διαμαρτυρίας και ριζοσπαστικών αλλαγών στην εκπαίδευση,στην υγεια,στην διοίκηση ,κόντρα στα ρουσφέτια,στον ημετερισμό-
νεποτισμό,στην ευτέλεια και τον λαικισμό, στις χρηματιζόμενες πολεοδομίες,στα τζάκια,στους παράγοντες ,στους γόνους, στην υποκρισία των εχόντων…..
Δεν είναι μόνον τα δεινά της τελευταίας 10/ετίας..Είναι και μία σειρά γεγονότων που σχετίζονται με τον πλανήτη μας ( η κλιματική αλλαγή και η αδυναμία του υπόλογου
καπιταλισμού να την αντιμετωπίσει,η τεχνητή νοημοσύνη και ρομποτική που τείνουν να ανατρέψουν τις συνηθισμένες μορφές της οικονομίας.

Είναι κρίμα η Ελλάδα να σέρνεται, μοχθούσα να μπει στον τελευταίο κύκλο μιας παρακμάζουσας παγκόσμιας οικονομίας που εξαντλεί τις δυνατότητές της..Η
τραγωδία σε ΜΑΤΙ-ΡΑΦΗΝΑ και το σόκ που προκάλεσε να σημάνει : ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΑΣ``.

Ο Θεσσαλονικιός φίλος τις απόψεις αυτές τις απέδωσε σε Ρομαντισμό,εθελοντισμό ,σε κοινωνική συμπαράσταση. Κι όμως,τα γεγονότα μιλάνε.Και η αλλαγή δεν μπορεί να γίνει ,ούτε με κατακλυσμιαίο τρόπο,ούτε χωρίς τη συμμετοχή του πολίτη.
Ας αρχίσουμε από τα μικρά της γειτονιάς μας,του Δήμου μας,ας πάρουμε μαζικά μέρος  "στα της πόλης μας " ,ας τα προβάλλουμε, κι ας τα διεκδικήσουμε με την ευκαιρία των δημοτικών εκλογών,αξιοποιώντας την απλή αναλογική .

Είναι αστείο, να ζητάς εκκένωση του πληθυσμού μπροστά σε ακραίο γεγονός ,είναι αφελές να εγκαλείς για πραγματικές ολιγωρίες ,όταν έχεις συμβιβαστεί και αποδεχθεί
το μοντέλο του κυβερνήτη και της αυλής του, ή του Δήμαρχου –παράγοντα που όλα τα κάνει μόνος του,`` με τους ανθρώπους του`` και με τον πολίτη θεατή.
Η χαραυγή , μόνο με τον πολίτη συμμέτοχο και κριτή μπορεί να προβάλλει . Γιατί το παλιό της παρακμής δεν θα φύγει από τους  "από πάνω" . Αυτοί ακόμη και καλές προθέσεις αν έχουν, το "σύστημα" έχει την δυνατότητα να τους εγκλωβίζει

Του Ίκαρου Πετρόπουλου

Διαβάστε περισσότερα του ιδίου

 

 

Στον απόηχο της συγκλονιστικής τραγωδίας                                       
                                

Η συγκλονιστική τραγωδία στην ανατολική Αττική ( Μάτι , Ραφήνα…) ανάδειξε οδυνηρές, (ενοχλητικές για πολλούς) πλευρές του τρόπου που χτίστηκε η χώρα μας  (άναρχη αυθαίρετη, ωφελιμίστικη, ρουσφετολογική δόμηση, μέσα στα δάση…)

Γύρω από την πύρινη καταστροφή,τις ώρες τούτες, δεν στέκεται κανένας  τόσο στις διαχρονικές ευθύνες της  πολιτείας και των φορέων της,όσο στην απαράμιλλη ανθρωπιά και αλληλεγγύη  που επέδειξαν,οι συμπολίτες μας  που υπηρετούν σε δομές του Δημόσιου τομέα ( πυροσβέστες,αστυνομικοί,λιμενικοί, φαντάροι, αλλά και εθελοντές  και απλοί πολίτες,ψαράδες κ.λ.π.).

Κάτι τέτοιες τραγωδίες που αναδεικνύουν τον μεγαλείο – ψυχισμό  του Έλληνα, μπορεί να σημάνουν την Εθνική αναγέννηση,εάν φορείς και πολίτες εκφράσουν ανάλογα τον πόνο τους και  την, προς το παρόν, σιωπή τους.

Σκεφτόμαστε, όμως,αν στο  " Μάτι"  είχε προβλεφθεί   ένας μεγάλος δημόσιος χώρος  στο κέντρο της περιοχής ( π.χ. γήπεδο με διεξόδους και περίγυρο  ), η έκταση της καταστροφής θα ήταν μικρότερη.  Για κάτι τέτοιο θα έπρεπε ο, τότε, Δήμαρχος να ζητούσε και η πολιτεία να αποφάσιζε,πέραν άλλων,και   αναγκαστικές απαλλοτριώσεις,αν δεν υπήρχε δημόσια έκταση,όπως στο Γαλάτσι ).

Αυτή η απόφαση θα ήταν αντιδημοφιλής ,η δε  υλοποίησή της θα προκαλούσε αντιδράσεις και …απώλεια ψήφων, γιατί θα έθιγε συμφέροντα- περιουσίες.  Εδώ ,  όμως,, κρίνεται ο ρόλος και η αποστολή των αιρετών.Να προβλέπουν και να γίνονται αντιδημοφιλείς. Γιά να μην πληρώνουν ,με τραγωδία,οι επόμενοι αιρετοί και κυρίως ο τόπος και οι άνθρωποι , την ψηφοθηρική αμέλειά τους.

Επειδή, το "Μάτι "  παραδειγματίζει ( πρέπει ), ας μεταφερθούμε στη πόλη μας, στο Γαλάτσι ( όπως είναι χτισμένο),  κι ας αναλογιστούμε,  τι θα συμβεί σε περίπτωση ενός σεισμού που θα ξεσπιτώσει λίγους ή περισσότερους Γαλατσιώτες.

Ποιος δημόσιος χώρος  υπάρχει για την πρόχειρη υποδοχή των ανέστιων συμπολιτών μας,αλλά  και γιά  την λειτουργία των απαραίτητων  υπηρεσιών παροχής αρωγής ( πρώτες βοήθειες, φαγητό, φάρμακα…);  Μα μόνον το ΠΑΛΑΙ  και ο περιβάλλων υπαίθριος χώρος.
Πρέπει να συμβεί κάποιο δυσάρεστο φυσικό γεγονός για να αντιληφθούμε ,κατόπιν τραγωδίας ,τι έπρεπε να πράξουμε με το ΠΑΛΑΙ. όταν έπρεπε,δηλαδή χθες ,άντε σήμερα;
Στο σημείο αυτό εντοπίζεται και η αναγωγή στο Γαλάτσι της συμφοράς στο `` Μάτι``
Πρώτα:  Ο μιμητισμός μίας στείρας διαχείρισης που προκαλεί,ακόμη και …περισσεύματα, αντί της   αντιδημοφιλούς πρόβλεψης και πρόνοιας για τους επόμενους ,και  μετά:    "Γιατί να προβλέπουμε  δυσάρεστα; Σιγά μη γίνει σεισμός! .Εδώ έχουμε( προέχει ) την καθημερινότητα" .
Λες και είπε κανένας να κρατήσουμε το ΠΑΛΑΙ μόνον για τους σεισμούς!

Γι αυτό,αλλά  και για μία σειρά άλλων σπουδαίων λόγων,το "Κίνημα Φορέων και Πολιτών"  και η "ΔΡΑΣΗ" , έχουν αναδείξει το ΠΑΛΑΙ  ως το κορυφαίο δομικό πρόβλημα της πόλης – περιοχής. Κάποιοι,όμως,μαζί και η πλειοψηφία του Δημοτικού φάσματος στο Δήμο του SURVIVOR, με συνευθύνη της Περιφέρειας Αττικής,  προτίμησαν την…ωφελιμότητα μίας ακόμη 4/ετίας.
Ο δημότης θα ψηφίσει με βάση αυτό που βλέπει,όπως ο Αθηναίος κάτοικος στο "Μάτι " ψήφιζε με βάση το δικό του πράσινο και τα δικά του πολλά τετραγωνικά ,εν πολλοίς, παράνομα, αδιαφορώντας για την επικινδυνότητα του συνόλου της περιοχής του !

Σημείωση : Ο σταθμός του SURVIVOR( Σκάι ), που πολιτιστικά,κοινωνικά ,πολιτικά εκθειάζει  το πρότυπο της  "εξουσίας διαχείρισης - βιτρίνας " και τώρα  κραυγάζει        γιατί δεν  "διατάχτηκε η άμεση εκκένωση" , προτιμά να αγνοεί ότι με τον πολίτη – ψηφοφόρο,δηλαδή αμέτοχο,μη ενημερωμένο,μη οργανωμένο δημοκρατικά σε ένα Δήμο, τούτο μοιάζει ανέφικτο,ακόμη και με την πιο σύγχρονη τεχνολογία.
Χρειαζόμαστε άλλα πρότυπα εξουσίας,άλλες συμπεριφορές,ριζοσπαστική σύγκρουση με μικροσυμφέοοντα,  με ριζοσπαστικές αντιδημοφιλείς αποφάσεις για να φτιάξουμε  "κράτος υπηρέτη του πολίτη ".

Του Ίκαρου Πετρόπουλου

 

Διαβάστε περισσότερα του ιδίου 

 

 

 

 

Δεν ήταν απλά ένα τρισάγιο υπέρ των πεσόντων στον ΕλληνοΙταλικό πόλεμο  του 1940 –1941.Ο στρατηγός της ΔΡΑΣΗΣ, Γιάννης Μυτιληναίος, μας είχε προετοιμάσει με τα αντικειμενικά στοιχεία του Αλβανικού έπους.Πως δηλαδή οι Έλληνες απέκρουσαν και στη συνέχεια πήραν φαλάγκι  τις σιδηρόφρακτες μεραρχίες του Μουσολίνι απελευθερώνοντας την Β.Ήπειρο.
Το μικρό εκκλησάκι της περιοχής,οι δύο ελληνοπρεπείς παπάδες,η κατάθεση στεφανιού στο λιτό μνημείο των πεσόντων και τα λόγια της ΔΡΑΣΗΣ : 
<< Η ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ,καταθέτει το στεφάνι αυτό σε ένδειξη τιμής και αιώνιας ευνωμοσύνης στα αδέλφια μας που έπεσαν στα χώματα αυτά υπερασπιζσμενοι την πατρίδα ,την δημοκρατία και τις αξίες της ζωής, κόντρα στον φασισμό>> 
ανέβασαν κατακόρυφα το φρόνημα 50 ανθρώπων.Το φρόνημα εκτινάχτηκε στα ουράνια όταν παπάδες και πολίτες ψάλαμε  << τη υπερμάχω στρατηγω τα νικητήρια…>> και στη συνέχεια < από τα κόκκαλα βγαλμένη… >> .
Στιγμές ανεπανάληπτες ..Εκείνοι ανέβαιναν και κατελάμβαναν  βουνά,έτοιμοι να θυσιαστούν << για την πατρίδα >>, αψηφώντας τον θάνατο, εμείς, σήμερα,  βουτηγμένοι στη πεζότητα μίας νεοφιλελεύθερης ζωής, θεοποιώντας την ύλη.
Σε συνθήκες ειλικρίνειας ,Ο δημοκρατικός πατριωτισμός και τα άσματά  του δένουν αρμονικά με τον Ελληνισμό κι αυτός δεν εκχωρείται ασυγχώρητα στους φασίστες

Ένας Ιερωμένος κατ' εικόνα και καθ' ομοίωσιν του θεού

Η ΔΡΑΣΗ προσφώνησε τον Μακαριότατο αρχιεπίσκοπο Αναστάσιο, στη συνάντηση μαζί του, στις 3/6/18,στα Τύρανα, με τα παρακάτω λόγια: 

 << Μακαριότατε,
Είμαστε ένας φορέας ,ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ >>, που δραστηριοποιείται στο Γαλάτσι,στην ευρύτερη περιοχή των πατησίων και στην Κυψέλη. Πρόκειται για περιοχή με σοβαρά προβλήματα. Προσερχόμαστε στην αρχιεπισκοπή σας με πλήρη σεβασμό στο κοινωνικό, πολιτιστικό και πνευματικό έργο που παράγετε και διαθέτετε στους πολίτες της γειτονικής χώρας ,κι όχι μόνον. Με ακόμη μεγαλύτερο σεβασμό στεκόμαστε στο σοφό λόγο σας που, παρά τα βαθειά νοήματά του και την πνευματικότητά του, εκφέρεται με τέτοια πραότητα  που γίνεται αντιληπτός – κατανοητός από τον απλό πολίτη. Σας ευχαριστούμε που μας δεχθήκατε,σας ευχαριστούμε που υπάρχετε και αποτελείτε σημείο αναφοράς που γαληνεύει τις καρδιές μας>>.

Η συνάντηση μίας και πλέον ώρας  με τον αρχιεπίσκοπο ήταν συγκλονιστική.
Ο άνθρωπος επιβεβαίωσε  την εικόνα του μοναδικού ιερωμένου στον χώρο της ορθοδοξίας.Σκεπτόμαστε ότι η προσφώνησή μας ήταν φτωχή ,μπροστά στο μεγαλείο που αναδίδει η φυσιογνωμία αυτού  του ανθρώπου.Γιά το περιεχόμενο και την αξία αυτής της συνάντησης θα οργανώσουμε ειδική εκδήλωση.Θα τον αδικούσα αν το επιχειρούσα σ ένα σημείωμα.

(Από την τετραήμερη εκδρομή( 1 – 4 /6/18) στην Αλβανία που πραγματοποίησε  η ΔΡΑΣΗ ) 

YΓ.Οι φωτογραφίες του Κυριάκου Μπούρα     

Του Ίκαρου Πετρόπουλου                           

 

Ατέλειωτες τετραετίες παρακολουθούμε την Τοπική Αυτοδιοίκηση ( πάλαι ποτέ  "κύτταρο Δημοκρατίας "), να έχει μετατραπεί σε κακέκτυπο της κεντρικής πολιτικής σκηνής,να έχει αντιγράψει τα στραβά και τα ανάποδα της (αυθαιρεσίες   πελατοκρατία….)
Χρειάζεται,άραγε ,ιδιαίτερη μελέτη για την επιβεβαίωση συτής της παρατήρησης;

Αρκεί  να θυμηθεί κανένας, τους τελευταίους  Δημάρχους Αθήνας,  Κακλαμάνη, Αβραμόπουλο,Μπακογιάνη, σε τι δεσμεύθηκαν, και τι τελικά άφησαν πίσω τους. Να θυμηθούμε και τους Δήμαρχους Γαλατσίου , Παπαδιονυσίου, Τούντας,Τσίρος…  Ακόμη , να μην ξεχάσουμε τον παράγοντα Πατούλη, που σήμερα μεσουρανεί και δίνει γραμμή καταψήφισης στους Δημάρχους της χώρας ! .
Όλοι αυτοί ,με την απόλυτη και ανεξέλεγκτη εξουσία τους, τι άφησαν πίσω τους ;

Πόσοι  Δήμοι,σήμερα, συγκεντρώνουν το ενδιαφέρον των Δημοτών τους;  Δεν έχει κανένας, παρά να παρακολουθήσει ένα Δημοτικό Συμβούλιο. Θα …καταλάβει. Φταίει γι αυτή τη κατάσταση το ισχύον  Δημαρχοκεντρικό σύστημα που δίνει στον Δήμαρχο και στην πλειοψηφία του  υπέρμετρη εξουσία; Φταίει,αλλά όχι μόνον αυτό.Το ίδιο ισχύει και για την απλή αναλογική του Κλεισθένη.Η απλή αναλογική, από μόνη της, δεν πρόκειται να αλλάξει ριζικά την κακοδαιμονία των Δήμων.
Μπορεί ,όμως , να  κεντρίσει το ενδιαφέρον ικανών και αξιοπρεπών πολιτών, να ασχοληθούν με τα κοινά της πόλης τους και  να δώσουν κάποια ώθηση προς τα εμπρός των τοπικών κοινωνιών που τώρα διάγουν περίοδο αφασίας.

Με την απλή αναλογική δεν θα μπορεί , ένα άτομο ,με τον χειρισμό της εξουσίας του ( αμοιβόμενοι  αντιδήμαρχοι,πρόεδροι Ν.Προσώπων κ.λ.π. ) να κυβερνάει,  με απούσα μία ολόκληρη πόλη.
Όσον αφορά την ακυβερνησία που …φοβούνται  οι πανίσχυροι,σήμερα, Δήμαρχοι, ακόμη και του 23% - 25 % του α΄γύρου (!), ας μην ανησυχούν. Η εξουσία ποτέ δεν έμεινε ορφανή.Η συμμαχία ΣΥΡΙΖΑ –ΑΝΕΛ  είναι αποστομωτική.

Πήρα στα χέρια μου το σχέδιο νόμου του ΚΛΕΙΣΘΕΝΗ που έχει τεθεί σε διαβούλευση. 324 σελίδες !. Περιλαμβάνει και σειρά διατάξεων νεοφιλελεύθερης κατεύθυνσης. Όμως,μετά τα μνημόνια και την ξεδιάντροπα ομολογούμενη πλέον εξάρτηση της χώρας μας από ξένους δανειστές (  θεσμοί …), και την θεσμοθετημένη ενεχυρίαση της εθνικής  περιουσίας,το να στέκεται κανένας , στα αρνητικά του Κλεισθένη μοιάζει αφελές.

Το μόνο που προέχει σήμερα είναι να κουνηθεί η κοινωνία και η απλή αναλογική προσφέρει μία δυνατότητα. Ας δηλώσει παρουσία, ας δυναμώσει ο λαϊκός παράγοντας για να αντιπαλέψει,όχι μόνον  τις αρνητικές προβλέψεις του ΚΛΕΙΣΘΕΝΗ, αλλά την υποδούλωση της χώρας. Μία άρνηση ψήφου στην βουλή, μεταξύ αυτών και της απλής αναλογικής, δεν είναι δα επαναστατική πράξη. 

Του Ίκαρου Πετρόπουλου 

 

Διαβάστε περισσότερα του ιδίου 

 

Την Κυριακή 29/4/18, στο πλαίσιο της πανελλαδικής εκστρατείας  Let's do it Greece, από τον Δήμο Γαλατσίου οργανώθηκε   " εθελοντικός καθαρισμός του Λ.Κόκκου" .
Η ΔΡΑΣΗ συμμετείχε  στην προσπάθεια με την παρουσία αρκετών μελών της.Όμως, ο αριθμός των Γαλατσιωτών που πήραν μέρος σ αυτή την προσπάθεια ήταν απογοητευτικός. Απογοητευτική ήταν και η παρουσία των αξιωματούχων της πλειοψηφίας που διοικεί τον Δήμο: ΚΑΝΕΝΑΣ, εκτός από τον οργανωτή αντιδήμαρχο καθαριότητας κ. Κ.Μπάστα. Τέτοια η συνοχή της πλειοψηφίας!.

Παρουσία είχαν και ορισμένοι πρόεδροι Συλλόγων και ελάχιστοι πολίτες – εθελοντές. Η προσπάθεια επικεντρώθηκε γύρω από την οδό Δρυόπιδος.
Στις σημερινές συνθήκες της απομάκρυνσης του πολίτη από τα κοινά ,δεν ξέρω τι νόημα θα είχε να μιλούσαμε για πρόχειρη οργάνωση ,κάτι που θα αδικούσε τον συμπαθή αντιδήμαρχο.Ούτε, βέβαια, για την απουσία Δημοτικής πολιτικής σκουπιδιών που αφορά την γενικότερη Δημοτική πολιτική που περιορίζεται στην αποκομιδή τους με τον γνωστό κλασσικό  και δαπανηρό τρόπο.

Το πρόβλημα  της μη συμμετοχής είναι γενικότερο  και δεν  έχει σχέση με τους επώνυμους της πόλης  που,σε ανάλογα γεγονότα,( δενδροφυτεύσεις κ.λ.π.), οι περισσότεροι δεν  προσέρχονται ,οι δε προσερχόμενοι δεν αποφεύγουν τον πειρασμό της… φωτογραφίας. Οι φωτογραφίες  και η προβολή στα έντυπα , στο  facebook, όπως και οι μη ουσιαστικές συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου και κάποιες εκδηλώσεις – γιορτές, είναι τα μόνα  …γεγονότα στο φτωχό Γαλάτσι .
Ορισμένοι από την  ΔΡΑΣΗ,προτίμησαν να αποκοπούν  από την Δρυόπιδος και να προβούν στην καθαριότητα του χώρου ,αριστερά ανεβαίνοντας προς το Δημοτικό Γκαράζ, όπου η πρόκληση των σκουπιδιών ήταν εμφανής.

Κάποια συμπεράσματα βγήκαν  που θα άξιζε τον κόπο να τα συζητήσουμε.
Ποιος ,όμως,στο Γαλάτσι,είναι διατεθειμένος α ανοίξει συζήτηση που αναδεικνύει αμέλεια και ευθύνες;

Γιατί,έπρεπε οι εθελοντές να καθαρίσουν τον χώρο κατά μήκος της Δρυόπιδος, πέραν από τα σχολεία και όχι οι δημιουργοί των σκουπιδιών, κάτοικοι των απέναντι πολυκατοικιών  και ιδιοκτήτες  αυτοκινήτων ( πάρκιν) ; Ο δρόμος δεν έχει μεγάλη κίνηση για να "φορτωθούν"  τα σκουπίδια στους περαστικούς.

Την ίδια ημέρα,από το πρωί, η ΔΡΑΣΗ ,ο Δ.Μπουλούτης με το χορτοκοπτικό του φορέα μας  έκοβε χόρτα, ασφαλίζοντας τον χώρο από πυρκαγιές και ταυτόχρονα,  ετοίμαζε τον χώρο να υποδεχθεί τους επισκέπτες  στην καθιερωμένη ,πλέον, γιορτή στα υιοθετημένα της  "Δράσης " την Κυριακή 6/5/18 από τις 11 π.μ. και μετά, ο δε επικεφαλής της "Ομάδας Περιβάλλοντος"  Στέλιος Μπακάλης,μπόρεσε και ήταν παντού. 
Γαλάτσι δεν είναι μόνο οι δύσκολες γειτονιές του. Γαλάτσι είναι και το δάσος του, η περιούσια δασική – αναδασωτέα περιοχή που έχει ανάγκη προστασίας.
Κάποια στιγμή οι Γαλατσιώτες θα πρέπει να γνωρίσουν αυτό τον χώρο.
Ας ξεκινήσουν από την επόμενη Κυριακή 6/5/18.Θα τους καλωσορίσουμε στα υιοθετημένα .Την κατεύθυνση θα την βρουν στην αφίσα που δημοσιεύεται...

 

  

 

Toυ Ίκαρου  Πετρόπουλου

 

 Διαβάστε περισσότερα του ιδίου 

 

 

 

 

 

Έσπευσαν πολλοί να καταδικάσουν τον ΣΥΡΙΖΑ ότι είναι εναντίον των κινημάτων. 
Τον κατηγόρησαν,επίσης, ότι ως, συστημικό κόμμα εξουσίας, δεν έχει χιούμορ.
Όμως την Τετάρτη 31/1/18, το απόγευμα, τους απέδειξε ότι διαθέτει και από τα δύο.
Παρατηρώντας ,με άπειρη θλίψη, ότι στο Γαλάτσι  "δεν κουνιέται φύλλο"  ,ο τοπικός ΣΥΡΙΖΑ που διαθέτει και βουλευτίνα, μεθόδευσε διαδικασία  "αναζωογόνησης του κινήματος".

Ανάγγειλε  "ομιλία Αχτσιόγλου" και σφυγομετρούσε αντιδράσεις. Με δευτεροκλασσάτα στελέχη του ( για να μην εντοπιστεί) παρακολουθούσε και κατέγραφε τις αντιδράσεις των κορυφαίων του τοπικού κινήματος ( Πίκουλα,Κελεπούρη κ.λ.π.).

Σταθερή ήταν η θέση της οργάνωσης ότι η ομιλία θα γίνει μόνον εάν οι αντιφρονούντες, δηλαδή το κίνημα,  θα  υπερέβαιναν τις  τέσσερις ντουζίνες.
Ο  "αντιπρόεδρος " μετέφερε στη  "Λέσβου " αντιφατικές πληροφορίες για το εύρος των αντιδράσεων που θα προκαλούσε η ομιλία Αχτσιόγλου. Γιατί  δεν νοείται κοτζάμ Υπουργίνα να μην ξεσηκώσει τουλάχιστον μία κατοστάρα κινηματικούς και μάλιστα κινηματικούς με ταυτότητα κι όχι απ αυτούς  που κρύβονται στα  "πανό "  μεγάλης οργάνωσης.

Δεν νοείται το τόσο χοντρό θέμα  "Δίκαιη ανάπτυξη – αξιοπρεπής εργασία"  στη χώρα των μνημονίων, να μην συνεγείρει εκατοντάδες νομιμόφρονες αλλά και πολλούς αντιφρονούντες. Οι τελευταίοι, ας καταλάβαιναν ότι η  ομιλία ήταν  "πάσα "  της αριστερής εξουσίας στα κινήματα. Ας καταλάβαιναν ότι η ομιλία  ήταν ζύμωση εν όψει της εισόδου της χώρας στο σοσιαλισμό!

                                                           

             Μόνο ένα  "Πανό " για μία Υπουργό;

Το μεσημέρι της ίδιας ημέρας, όταν διαπιστώθηκε  ότι μόνο ένα  "πανό "  και μερικοί που θα το κράταγαν  θα ήταν η μόνη  "υποδοχή`` σε μία Υπουργό, αποφασίστηκε  η αναβολή –ματαίωση .Διέρρευσε ότι θα έρθει όταν  οι αντιδράσεις γίνουν πιο μαζικές. Έτσι,όμως,καθυστερεί και η έλευση του… σοσιαλισμού( δίκαιη ανάπτυξη-αξιοπρεπής εργασία ).

ΥΓ. Ορισμένοι διαδίδουν ότι η "ομιλία Αχτσιόγλου "ήταν ένα τέχνασμα με το οποίο  ΣΥΡΙΖΑ  δούλεψε"  τους, ζωηρούς στα λόγια, κινηματικούς στο Γαλάτσι και τους έστειλε καμαρωτούς με το `` Πανό `` τους να διαμαρτυρηθούν σε κενή αίθουσα στο ΚΑΜΙΝΙ, ενώ τα στελέχη του γέλαγαν κάτω από τα μουστάκια τους. 

                                                                  

 

Toυ Ίκαρου  Πετρόπουλου

 

 

Διαβάστε περισσότερα του ιδίου 

                                                                                                         

 


Γνωστό είναι ότι,στο όχημα της αριστεράς , επιβαίνουν άνδρες αλλά και γυναίκες,συχνά ως λαθρεπιβάτες. 

Γνωστό , επίσης, είναι ότι οι πραγματικά  αριστεροί, ανεξαρτήτως φύλου ,διακρίνονται,όχι τόσο από το κόμμα που έχουν ενταχθεί,  όσο  για την  πραότητα του χαρακτήρα τους, ,την αλληλέγγυα στάση τους ,τον  ήπιο – διδακτικό  τρόπο που ξετυλίγουν  τις σκέψεις τους, το χιούμορ τους,την αυτοσυγκράτηση,την ανοχή ακόμη και στην άδικη κριτική…. Όταν, όμως, συμβαίνει και μέσα στο χώρο της αριστεράς,όπου το ανδρικό φύλο υπερτερεί κατά πολύ του θηλυκού,   κάποια γυναίκα  ξεχωρίζει ,ε! τότε αυτή,δεν είναι απλά αριστερή,αλλά υπεραριστερή !

Ποια μπορεί να είναι τα στοιχεία  μίας υπεραριστερής; Τα διαβάσαμε πρόσφατα:
"Να είναι ωραία, να είναι πολύ μορφωμένη, να έχει πολιτικό λόγο, να έχει άριστο διδακτορικό , που είναι στην  βιβλιοθήκη του Washington d.c.και κομμάτι του έχει χρησιμοποιηθεί από την NASA"

Και το ερώτημα : Σήμερα,που η αριστερά, σε ρόλο δεξιάς,δοκιμάζεται ανελέητα στην πράξη και στην πολιτική, αυτές τις δυσεύρετες προσωπικότητες πως  θα τις διακρίνουμε  για να τις ανεβάσουμε ακόμη  ψηλότερα; Η απάντηση είναι απλή :

Δεν χρειάζεται να ψάξουμε εμείς.Μας το λένε οι ίδιες : Αρκεί να ανακαλύψουμε πρώτα  μερικούς κομπλεξικούς ,κι αυτοί θα μας οδηγήσουν στην υπεραριστερή που τους σκοτώνει με τα προσόντα της.
Κι εγώ που φανταζόμουνα την,επίσης,ξανθιά  κυρία Πατούλη ως απρόσεκτη αστή !                                                                                                                                     

Α!, ρε Λαζόπουλε, τι προβλήματα δημιουργείς στις σχέσεις μας με τους παλιούς φίλους μας ! 



 

Toυ Ίκαρου  Πετρόπουλου

 

 Διαβάστε περισσότερα του ιδίου 

 

 

 

 

 

Επειδή, λόγω των ημερών, πολλοί από εμάς επικεντρώνουν την κοινωνία μονοσήμαντα και πρωταρχικά στην σημασία της ΑΓΑΠΗΣ, μεταφέρω εδώ το δικό μου συμπληρωματικό «Χριστουγεννιάτικο Μήνυμα»: 

«Χρόνια Πολλά» από καρδιάς, σε όλες τις φίλες, τους φίλους, τις γνωστές, τους γνωστούς, σε όλους γενικά τους δοκιμαζόμενους ευφυείς ή ευκολόπιστους, μυημένους ή άσχετους, προβληματισμένους ή αδιάφορους, ενεργούς ή αραχτούς συμπατριώτες. Ας συνειδητοποιήσουμε χωρίς ψευδαισθήσεις, ότι αποτελούμε όλοι μας πλέον, μία σταδιακά ομογενοποιημένη ΠΡΟΛΕΤΑΡΙΑΚΗ ΤΑΞΗ υπό διωγμόν και άτεγκτη εκμετάλλευση, σε μια χώρα, που βρίσκεται υπό κατοχή σε ξένα και ντόπια συμφέροντα. Υπήκοοι, υποτελείς και εξανδραποδισμένοι σε αλλοτριωμένους υπανθρώπους που μεταβλήθηκαν σε αιμοδιψείς «βρυκόλακες» -βάρβαρο θέαμα σε λάκκο λεόντων! 

 

Ας γίνουμε, από συνονθύλευμα άκριτων χειραγωγημένων αδρανών ατόμων, ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΝΕΡΓΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ. Ας ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ, πρώτα εμείς οι ίδιοι, τρόπο πρωτίστως ανιδιοτελούς ΣΚΕΨΗΣ, ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ και ΔΡΑΣΗΣ, με στόχο, να ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ, μετά και άμεσα, την κατεστημένη κοινωνικο-πολιτικο-οικονομική αταξία. Να ανατρέψουμε-αναθεωρήσουμε κάποιους βασικούς ΘΕΣΜΟΥΣ ή την λειτουργία τους (δεν θα τους απαριθμήσω εδώ), που θεσπίστηκαν ή οικοιοποιήθηκαν από την άρχουσα τάξη για το συμφέρον της. Γιατί, ό,τι απάνθρωπο, εχθρικό και αναξιοπρεπές συντελείται γύρω μας, δεν είναι έργο μόνο των κακών (πού πάντα συνυπάρχουν ως ανθρωπόμορφα δίποδα γύρω μας), αλλά πολύ χειρότερα, αποτελεί την νομοτέλεια της νοοτροπίας μας να συμπλέουμε μαζί της και να ανεχόμαστε παθητικοποιημένοι σε κατάσταση σοκ και δέους την ειδεχθή αταξία πραγμάτων σε βάρος μας.

 

Ό,τι συντηρεί (θεσμοί ή απατεώνες παραχαράκτες) την πολιτική ΚΟΜΜΑΤΟΚΡΑΤΙΑ, ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΑΠΛΗΣΤΙΑ και εχθρική ΜΗΝΤΙΟΚΡΑΤΙΑ, πρέπει να υπονομεύεται και να καταπολεμάται από όλους εμάς τα θύματα! Ό,τι ευνοεί την ΧΕΙΡΑΦΕΤΗΣΗ μας σαν κοινωνία, σαν Λαός, σαν άτομα να αναδεικνύεται. Εμπρός λοιπόν, για μια ΥΓΙΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ του Έριχ Φρόμ! Εμπρός λοιπόν, να ενεργήσουμε σαν έξυπνοι άνθρωποι για τον δικό μας ΛΑΟ, την δική μας ΑΥΤΟΣΥΝΤΗΡΗΣΗ, το δικό μας ΣΥΜΦΕΡΟΝ!

 

Όμως, πριν μάθουμε, να ΜΙΣΗΣΟΥΜΕ και να ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΜΕ τους απανθρωποποιημένους θύτες μας, πρέπει, να ΜΑΘΟΥΜΕ πρωταρχικά να ΑΓΑΠΗΣΟΥΜΕ τους Καλούς, Ευγενείς, Ανώτερους Ανθρώπους, τους ΥπερΑνθρώπους του Νίτσε ή τους ΑυτοΑνθρώπους του Αριστοτέλη, με στόχο την επίτευξη της Αριστοτελικής πολιτικής, κοινωνικής και ατομικής Ευδαιμονίας, που ευφυώς ΕΦΕΥΡΕΘΗΚΕ, διδάχτηκε και εφαρμόστηκε από τους Αρχαίους Αθηναίους! Υπάρχουν τέτοιοι ποιοτικοί Άνθρωποι; ΝΑΙ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ, κατά εκατοντάδες γύρω μας, που διεξάγουν φιλότιμα, όμως ανοργάνωτα, ανένταχτα, και ίσως πολλάκις σε σύγχυση, έναν εν πολλοίς μοναχικό κοινωνικό αγώνα. Ανακαλύψτε τους! 

 

Παράλληλα, ΝΑ ΣΥΓΚΕΡΑΣΟΥΜΕ όσο το δυνατόν περισσότερες πατριωτικές κοινωνικές, πολιτικές, κομματικές, κινηματικές δυνάμεις και ανεξάρτητους μονομάχους διανοητές, επιστήμονες και ενεργούς πολίτες στην ΕΛΛΑΔΑ και ΦΙΛΕΛΛΗΝΕΣ στο Εξωτερικό και ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΟΥΜΕ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ & ΛΥΣΕΙΣ, με στόχο την επεξεργασία ενός ευέλικτου προγράμματος δράσης για την ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΓΕΝΟΥΣ ΤΟΜΕΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ (προς εξασφάλιση της διατροφής του πληθυσμού), την ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ (απεξάρτηση κατά το δυνατόν από τις εισαγωγές) και την κατά τόπους κοινωνική ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗ-ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ-ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ, με προοπτική μια ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΚΗ ΕΥΡΩΠΗ, σε ειλικρινή ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ με τα «εξαδέλφια» μας στην ΡΩΣΙΑ, με σεβασμό (σύμφωνα με τα ψηφίσματα του ΟΗΕ) της Εθνικής Ανεξαρτησίας, της Ιστορίας και της Θρησκείας των Αυτόχθονων Λαών.

 

Τα προαναφερόμενα, δεν αποτελούν ρομαντικές σκέψεις ενός αιθεροβάμονα θεωρητικού, αλλά το ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΟΡΙΣΜΑ-ΠΡΟΤΑΓΜΑ-ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ μιας πολύχρονης και επίπονης διατριβής μου με τα κοινά (σε θεωρητικό και πρακτικό επίπεδο), ως ενεργός πολίτης , πολυσχιδής επιστήμονας και δημιουργικός παραγωγός, που θεωρώ ως την μόνη εφικτή ρεαλιστική ΛΥΣΗ, με γνώμονα τα σύγχρονα ΔΕΔΟΜΕΝΑ, τους διεθνείς συσχετισμούς και την ακράδαντη ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ, ότι η Ιστορία των Λαών, της Ανθρωπότητας γενικότερα, γράφονταν πάντοτε από μια μειονότητα «τρελών ή γραφικών ή δονκιχωτικών» Ανθρώπων (διάβαζε τον περίφημο μύθο του σπηλαίου του Πλάτωνα), που συμμετείχαν στις συνελεύσεις και τις διαβουλεύσεις, όπου λαμβάνονταν σημαντικές αποφάσεις για την μοίρα της κοινωνίας τους! Αρχικά, όλες οι επιτυχημένες ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΕΙΣ (*) του ευρω-αμερικανικού κόσμου ξεκινούσαν από έναν εκπληκτικά μικρό αριθμό ευαισθητοποιημένων και ανήσυχων πολιτών, τους οποίους μετά συνεπικουρούσαν κάποιοι προβληματισμένοι παριστάμενοι, οι οποίοι, αν τα πράγματα έδειχναν, ότι η ΕΞΕΓΕΡΣΗ (*) είχε ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ, ενώνονταν με το πρώτο κύμα, και, μόνον όταν φαίνονταν να ΕΧΕΙ ΠΕΤΥΧΕΙ η ΕΞΕΓΕΡΣΗ, ακολουθούσαν τα λιγότερο πολιτικοποιημένα κύματα των ευρύτερων λαϊκών μαζών! . 

 

Φίλες και φίλοι, κατέθεσα την δική μου πολιτική άποψη, σε πνεύμα ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΥΘΥΝΗΣ, ΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟΥ & ΑΓΑΠΗΣ. Καλά Χριστούγεννα, Χρόνια σας πολλά σε Προσωπικό, Οικογενειακό και Εθνικό Επίπεδο, με Υγεία, Χαρά και Εθνική Ομοψυχία!

Αθήνα, 24/12/2017

 

(*) Με τον όρο Επανάσταση-Εξέγερση, δεν νοείται εδώ, να πάρουμε τα κουμπούρια και τα φισέκια και να ανεβούμε στα βουνά ή να ξεκοιλιάζει ο ένας τον άλλον σε αντάρτικα πόλεων. Σήμερα, οι επαναστάσεις γίνονται από τους πάνω (μέσω των ΜΜΕ, των θεσμών και του Διαδικτύου), εν πολλοίς αναίμακτα, σιωπηλά αλλά περισσότερο ανθρωποκτονικά και ολέθρια. Καιρός είναι να γίνει και από τους κάτω ως ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ-ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ-ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ, χρησιμοποιώντας κατά το μέγιστο δυνατόν, τα ίδια όπλα των μπλοκ εξουσίας (ΜΜΕ-θεσμούς-Διαδίκτυο) και επιπρόσθετα τον Δυναμικό Ελευθεριακό Κοινοτισμό μας! Ας τολμήσουμε…

 

Αθανάσιος Καρανάσιος

Πολιτικός Μηχανικός

 

Επιμελητής Πολυτεχνείου Βερολίνου

 

Αρκετοί φίλοι – γνωστοί με ρωτάνε :
Γιατί τα βάζεις με τον Δήμαρχο; Γιατί τον κυνηγάς;
Τελευταία αφορμή υπήρξε το τετρασέλιδο κείμενο –- καταγγελία της ΔΡΑΣΗΣ προς την αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής με θέμα :
"Ανεπίτρεπτη  απόθεση ασφαλτικών υλικών στην δασική – αναδασωτέα περιοχή  του Μητροπολιτικού Πάρκου Τουρκοβουνίων ( περιοχή Γαλατσίου) ."

Κατ αρχήν η καταγγελία δεν είναι προσωπική,έγινε με απόφαση του Δ.Σ. της ΔΡΑΣΗΣ.Όμως το θέμα είναι μεγάλο ,έχει  συζητηθεί  στις άγονες συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου,έχει γράψει και  ο "ΠΑΛΜΟΣ ".
Με τους  πολίτες που ενδιαφέρονται για τα κοινά της πόλης και για την συγκεκριμένη καταγγελία,  ευχαρίστως να ανοίξουμε κουβέντα. Για την ουσία του θέματος κι όχι για τις εντυπώσεις.Εδώ είναι οι τοπικές εφημερίδες,τα τοπικά έντυπα και  sites, Εδώ και το www.e-galatsi.gr.  Ας μην θεωρούν ορισμένοι ότι ο διάλογος και η επικοινωνία ολοκληρώνονται στις  γενικά ανιαρές συζητήσεις στο Δημοτικό Συμβούλιο .

Πάντως, η καταγγελία    δεν αφορούσε στο πρόσωπο του Γ.Μαρκόπουλου, αλλά στο Δήμο Γαλατσίου για  ανεπίτρεπτη πράξη σε βάρος της δασικής – αναδασωτέας περιοχής  μας , που εξασφαλίζει το οξυγόνο, όχι μόνο στο Γαλάτσι, αλλά στην Αττική γενικότερα ( υπερτοπικός πόλος δασικής αναψυχής…..). 

Μπορεί  η φροντίδα γι αυτή τη περιοχή να μοιάζει θέμα  απόμακρο και να μην συγκινεί  τον Γαλατσιώτη, την Γαλατσιώτισα  μπροστά στις συνέπειες των μνημονίων,όμως το θέμα  είναι σημαντικό. Γιατί και σήμερα ,όπως και χθες,κάποιοι πρέπει να κάνουν την δουλειά.    Την δουλειά  που δεν έχει σχέση με περιουσίες αξιώματα και εξουσίες,αλλά   με το γενικότερο συμφέρον. Και αυτή η δουλειά  σε φέρνει κόντρα με τις εξουσίες μικρές η μεγάλες και φευ,μετά τον Βασίλη Ζαφειράκη  μείνανε λίγοι, όσοι είναι διατεθειμένοι να επισημάνουν, να προβάλλουν,να διεκδικήσουν και όταν απαιτείται να  ελέγξουν - καταγγείλουν.Και αυτοί οι λίγοι που γίνονται δυσάρεστοι ,πληρώνουν κόστος μεγάλο ,όταν μάλιστα δεν έχουν πίσω τους κόμμα. Όλοι θα επιθυμούσαμε τα πράγματα να βαίνουν καλώς και να μην χρειάζονταν να χαλάμε τις καρδιές μας.

Και κάτι προσωπικό :

Με τον Γ.Μαρκόπουλο,η ιστορία επαναλαμβάνεται  ,όπως με τους Δήμαρχους Παπαδιονυσίου,Τούντα,Τσίρο. Αλήθεια είναι ότι, από τους τρεις, εγώ και ότι εκπροσωπούσα (Συλλόγους γονέων, Ένωση Συλλόγων Γονέων, Συντονιστική επιτροπή ,Κίνημα φορέων,ΔΡΑΣΗ ) χαρακτηριζόμουν  από ενοχλητικός μέχρι εχθρικός.
Η αλήθεια είναι ότι ,ως Δήμαρχοι, δεν μπόρεσαν  να με περάσουν  στη πόλη ως γραφικό.  Αντίθετα και με τους τρεις ,απέκτησα φιλικές σχέσεις  ( με τον πρώτο πολύ φιλικές
Πότε; Όταν έπαψαν να είναι Δήμαρχοι!!  

 

Toυ Ίκαρου  Πετρόπουλου

 

 Διαβάστε περισσότερα του ιδίου 

                                                                                                         

 

 

Με αφορμή την εργασία  "Κοινοκτημονικές προσεγγίσεις "  του καθηγητή Μανώλη Χατζάκη ( 21ο Λύκειο Γκράβας) , ο φορέας ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ , προκάλεσε ανοιχτή – ελεύθερη συζήτηση,στο Γαλάτσι, την Τρίτη 28/11/17 με τις παρακάτω θέσεις- ερωτήματα : 
- Από τις ουτοπικές κοινωνίες στην παγκοσμιοποίηση
- Για μία κοινωνία πέραν του καπιταλισμού. 
- Για ένα νέο όραμα-για μία ηθική γλώσσα .                   
- Ποια, επί τέλους,η πρόταση εξόδου; 
- Τι μπορεί να συνεγείρει- αφυπνίσει το λαό;     
- Πως θα σώσουμε τον πλανήτη και τον άνθρωπο;                                                                                                                         

 

Στην εκδήλωση παράλληλα με τους εισηγητές Βασίλη Ξυδιά,Τάσο Παππά και Μανώλη Χατζάκη,παρουσίαστηκε  και η απόφαση του διοργανωτή φορέα (ΔΡΑΣΗΣ):
"Θα δώσουμε,με επιμονή,  συνέχεια στην  συζήτηση που ξεκινάμε απόψε ,γιατί πιστεύουμε ότι πρέπει πρώτα να ψάξουμε,να κατανοήσουμε τον κόσμο τούτο,ξεκινώντας από την γειτονιά μας , τη συνοικία μας, τον Δήμο μας, τη χώρα μας ,τον κόσμο όλο"                                                                                                                                                                                 
Στην ευρύτατη συζήτηση που ακολούθησε, διαμορφώθηκαν οι παρακάτω παραδοχές :
--- Κουβέντες σαν την αποψινή,δεν είναι περιττές κουβέντες ,αλλά προσπάθεια να καλλιεργήσουμε το  κατάλληλο έδαφος για να φανεί το  `` καινούργιο`` που σήμερα ,σαν Έλληνες ,σαν κόσμος,σαν πλανήτης, έχουμε ανάγκη .  Γιατί,πράγματι , το παλιό πεθαίνει αλλά το καινούργιο δεν μπορεί ακόμη να γεννηθεί .Και γιατί, ΄0ταν όλα τρέχουν,αλλάζουν ,πρέπει να μπεις ,να συζητήσεις ,να στοχαστείς ,να προσαρμοστείς. 

--- Ο καπιταλισμός μπορεί να φαντάζει ανίκητος (TINA),όμως,δεν είναι.Ούτε  ταιριάζει στην ανθρώπινη φύση. Πάντοτε υπήρχαν ανησυχίες. Όμως,τώρα ,κάτι άλλο,διαφορετικό ,υπόκωφο,συμβαίνει.Ο κόσμος το διαισθάνεται, δεν είναι,όμως, ερμηνεύσιμο. Οι πολλοί μένουν σιωπηλοί. Ούτε εκείνοι που είναι ταγμένοι να διαμορφώνουν συνειδήσεις( αριστεροί διανοούμενοι) αρθρώνουν κάτι πιο συγκεκριμένο . Όμως ,η περίοδος  δεν δείχνει επαναστατική,Δεν προβάλλονται  αιτήματα ανατροπής,συνεπώς ,δεν προβλέπεται άμεσα το ξεκίνημα παλλαϊκών αγώνων που θα σημάνουν την έναρξη μίας επαναστατικής περιόδου ανατροπής.

--- Ταυτόχρονα, όμως, μέσα στα σπλάχνα του ίδιου του συστήματος  προβάλλονται αγωνίες για την τύχη του αδιέξοδου του,όχι μόνο του συστήματος αλλά και του πλανήτη. Το αδηφάγο μεταπολεμικό σύστημα ανάπτυξης δείχνει να έχει εξαντλήσει τα όρια ανάπτυξής του. Πολλοί είναι εκείνοι που θεωρούν σίγουρο ότι ο κόσμος θα αλλάξει τα επόμενα χρόνια.(Τεχνολογία, τεχνητή νοημοσύνη,ρομπότ ,υπολογιστές εξυπνότεροι του ανθρώπου…)

--- Η ουτοπία μπορεί να είναι σύμμαχος του ανθρώπου γιατί …ηλεκτρίζει το νου . Μέχρι το 1917 ο σοσιαλισμός ήταν μία ουτοπία.Έγινε,όμως,πραγματικότητα ( Οκτωβριανή επανάσταση )και συντρόφευσε 3-4 γενιές.Μπορεί αυτή η ουτοπία να ηττήθηκε, όμως ο ιστορικός κύκλος δείχνει :Επαναστάσεις  - αντεπαναστάσεις –παλινορθώσεις (!) η δε παγκοσμιοποίηση βιώνει τα αδιέξοδά της,με το πλανήτη να υπερθερμαίνεται!. 

                                                                                                                                 

Toυ Ίκαρου  Πετρόπουλου

 

Διαβάστε περισσότερα του ιδίου