e-Galatsi

σερφάροντας στο Γαλάτσι

Φίλε  Ίκαρε

Το σχόλιό σου για τα «ακλόνητα ευρωλιγούρικα επιχειρήματά μου»στην εκδήλωση της  13ης  Φεβρουαρίου  στο Καμίνι με το Λαπαβίτσα ,το προσπερνάω. Με «χρονογραφική και χιουμοριστική αδεία» και λόγω του «νεαρού » της ηλικίας σου το δικαιούσαι.

Θυμίζω όμως, σε απάντηση του σχολίου σου, τα εξής σοβαρά-σοβαρά, για να τα λάβεις υπ, όψη σου τόσο  εσύ όσο και οι αναγνώστες του e-galatsi.:

1.      Στη συγκέντρωση της ΛΑΕ  προσκλήθηκα και προκλήθηκα να παρέμβω με το αμίμητο του Πίκουλα  «αν έχεις κότσια, εδώ σε θέλω, να έλθεις να τα πεις εκεί»».Την πρόκληση-πρόσκληση επανέλαβε και ο έτερος Καππαδόκης της επανάστασης Κελεπούρης με τη συμβουλή να είμαι σύντομος.Κατά σύμπτωση τις προηγούμενες μέρες είχα διαβάσει στα ΕΠΙΚΑΙΡΑ(τεύχος 367/3.2.2017) την πρόταση-οδηγό της ομάδας Λαπαβίτσα για επιστροφή στο εθνικό νόμισμα.Το τελευταίο να το λάβει υπ όψι του ο άρχων του e-galatsi , που οργίλα με ρωτούσε  για το πώς ήξερα τι θα έλεγε ο Λαπαβίτσας και είχα εκ των προτέρων  γράψει όσα ήθελα να πω.

2.      Στη  εκδήλωση  αυτή  ,επειδή στο Γαλάτσι γνωριζόμαστε, όφειλα  να δηλώσω την ταυτότητά μου, γιατί εκτός των άλλων έπρεπε να μην υπάρξουν παρεξηγήσεις για προσχωρήσεις κ.λ.π. Ζήτησα λοιπόν το λόγο  και ο Λαπαβίτσας, μου έγνεψε να ανέβω στο βήμα με τη σύμφωνη γνώμη του προεδρεύοντα στη συζήτηση.

3.      Στην εκδήλωση πήγα όπως έχω πάει και σε όσες άλλες είχαν πέσει στην αντίληψή μου για το θέμα  αυτό : Σχέδιο B’ Αλαβάνος, στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο, Καζάκης- ΕΠΑΜ στο Γαλάτσι ,πνευματικό  κέντρο, στη παρουσίαση του βιβλίου ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΕΥΡΩ   στα public  της πλ. Συντάγματος με εισηγητή τότε τον Βαρουφάκη κ.α.  και έχω επιχειρηματολογήσει με τις απόψεις μου,  ακριβώς, που να πάρει ο διάβολος ,όπως λές, για να υποβάλω τις θέσεις μου  στη βάσανο της άλλης  άποψης  για  το ΤΕΡΑΣΤΙΟ  αυτό  θέμα .Δεν ξέρω όμως αν κάποιοι/ες  άλλοι,  καλή ώρα στο Καμίνι, είναι διατεθειμένοι να ακούσουν άλλη  άποψη ,η έχουμε διαλόγους κουφών.

4.      Στη παλιά συγκέντρωση του 2010 της Λαικής επιτροπής Γαλατσίου που αναφέρεις  ότι με έσωσες από τους τότε «αγανακτισμένους», σου θυμίζω ότι τότε θεώρησα επιβεβλημένο να πάρω το λόγο να υπερασπισθώ ένα φίλο που τόλμησε, άκουσον-άκουσον , να κάνει μιά απλή παρατήρηση για το χαράτσι και κόντεψαν να τον λiντσάρουν. Είπα τότε, με το να μη μπορούμε  καν να ακούσουμε την άλλη άποψη, τότε «εκκολάπτουμε το αυγό του φιδιού».

5.      Τέλος σε καλώ  να ξαναδιαβάσεις τα δύο   άρθρα που σου είχα στείλει το 2010, για δημοσίευση στον   ΙΟ  της ΔΡΑΣΗΣ,σχετικά με την οικονομική κρίση που ξεκινούσε τότε. Ίσως τώρα, με την  απόσταση των επτά χρόνων που πέρασαν και με τις εμπειρίες που είχαμε στο μεταξύ,να έκρινες διαφορετικά το φίλο σου, από ότι τότε.

Κατά τα άλλα πάντα τέτοια και φιλιά στην επανάσταση

 

Ηλίας Ανδριόπουλος     1.3.2017

 

ΥΓ. Διαβάστε τον επίμαχο  σχολιασμό  του Ίκαρου Πετρόπουλου για την παρέμβαση του Λιάκουρα  στην εκδήλωση...
     "Λιάκουρα, τι πάλι έπαθες!"

η 

"Τα φάγαμε όλοι μαζί" ή μας τα φάγανε και μας τα τρώνε τσίκι-τσίκι τα "πιράνχας"; ΕΕ των λαών και ΟΝΕ των εταίρων, ανέκδοτα για αφελείς -  Η απώλεια της δημόσιας, της ιδιωτικής περιουσίας και της εθνικής κυριαρχίας - Οι πλούσιοι πλουσιότεροι και οι φτωχοί φτωχότεροι - Οι εγκληματίες και οι αθώοι - Οι δράστες και τα θύματα - Οι πονηροί και τα κορόιδα 

Όσο λιγότερα ξέρει κανείς γι αυτά, που πέρασαν, τόσο χειρότερη θα είναι η κρίση του γι' αυτά που θα 'ρθουν! Γι αυτό ας ξεφυλλίσουμε την ιστορία κι ας πάρουμε τα γεγονότα με την σειρά:

 

 

• Για ό,τι γίνεται γύρω μας δεν ευθύνονται  μόνο αυτοί που πράττουν κάτι, αλλά και οι αδιάφοροι, οι κοιμισμένοι, αυτοί που δεν πράττουν τίποτα, που ανέχονται τα πάντα παθητικά και εθελόδουλα, που απέχουν. 

• Δεν είναι μόνο οι δράστες  υπεύθυνοι για την τέλεση των εγκλημάτων, συνυπεύθυνοι είναι και οι αδρανείς, όσοι ολιγώρησαν και ολιγωρούν και δεν παρεμπόδισαν ούτε παρεμποδίζουν την επικράτηση του κακού. 

•  Η μεγάλη ενοχή μας είναι, ότι αναλαμβάνουμε ευθύνες -εκεί που δεν υπάρχουν- αυτές, που μας εμφύτευσε η προπαγάνδα "τα φάγαμε όλοι μαζί". Έτσι, αποδεχόμαστε, ότι είμαστε αμαρτωλοί, φταίχτες, βλάκες, ανίκανοι, τεμπέληδες, ραγιάδες, καραγκιόζηδες και κορόιδα, γιατί δήθεν "εμείς τους ψηφίζαμε κι εμείς τα τρώγαμε". Τα ίδια ή παρόμοια διατυμπάνιζαν 400 χρόνια οι Τουρκαλάδες, οι προύχοντες, οι κοτζαμπάσηδες και παρακαλώ η πλειονότητα του ιερατείου στους σκλαβωμένους ραγιάδες για να τους σπάνε το ηθικό και τους διατηρούν υποτελείς (βλ. "Ελληνική Νομαρχία" του Ανωνύμου του Έλληνα). (1) "Αν περάσεις στον λαό την συνευθύνη για το κατάστασή του, τον κυριεύεις". (Γκαίπελς) (2)

• Όμως η παραπάνω (φασιστική) καταδικαστική ετυμηγορία είναι άδικη! Αυτό αποδεικνύεται άλλωστε από τις δυσανάλογες περιμέτρους των... κοιλιών μας: σε εμάς τους πολλούς κάτι σπιθαμές, σ' αυτούς τους λίγους κάτι οργιές!... Σε εμάς κάτι "ψίχουλα" στους λογαριασμούς, σ' αυτούς, εκατομμύρια ευρώ, δολάρια, λίρες, ελβετικά φράγκα (βλ. π.χ. αμέτρητες λίστες εχόντων -σιγή ιχθύος από τους ντόπιους και εξωχώριους "θεσμούς", για να αμείβονται όσοι κάνουν την "βρώμικη δουλειά".  Γιατί τα λεφτά, πράγματι υπάρχουν -δεν κάηκαν- απλά έχουν κλαπεί από τις τσέπες των ανυποψίαστων πολλών και συγκεντρώθηκαν στα εγχώρια και υπεράκτια σεντούκια των πονηρών απατεώνων (πρβλ. τους δείκτες ανισοκατανομής Gini. (3) Η σχετική φτώχεια μεταξύ των χωρών στον κόσμο είναι ένα σχετικά νέο φαινόμενο. Πριν 250 χρόνια όλες οι χώρες στον κόσμο είχαν περίπου το ίδιο εισόδημα! (βλ. π.χ. WIKIPEDIA)

• Πού να υποψιαστούν οι αφελείς Ρωμιοί, που δεν είχαν ξεμυτήσει ποτέ από την χώρα τους, πόσο πονηροί, ραδιούργοι και εχθρικοί είναι οι "Κουτόφραγκοι";  Ήξερε όμως ο γερο-Καραμανλής -που είχε παραδώσει παλαιότερα το 1959, με τις συνθήκες της Ζυρίχης και του Λονδίνου, την απόλυτη εθνική κυριαρχία της Κύπρου-, ο οποίος είχε φιλοξενηθεί για χρόνια στους Παρισίους, κι επιστρέφοντας εδώ άλλαξε το Ελληνικό Σύνταγμα, το 1975, και με το άρθρο 28 εξέδωσε την Ελλάδα ως πόρνη στην ΕΟΚ των βάρβαρων Ευρωπαίων νταβατζήδων! (4)

• Πού να ξέρει ο κάθε τσοπάνης, ο αγρότης, ο οικοδόμος, ο γιατρός, ο δικηγόρος, ο ταξιτζής  κοκ από χρηματιστηριακά κόλπα στο ΧΑΑ (πλασματικά στοιχεία, κατευθυνόνενες δημοσιεύσεις, τεχνητή άνοδος ή κάθοδος των αξιών κ.λπ); Ήξεραν όμως οι τραπεζίτες, που δάνειζαν μετοχοδάνεια  και τα λαμόγια ψευτοεπιχειρηματίες, που έφτιαχναν μόνο φούσκες κι έκαναν αρπαχτές στο ΧΑΑ... (5)

• Από πού να έχει ιδέα ο πολύς λαός, τί σημαίνει να "παράγουν" στην Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα, με αδιαφανείς διαδικασίες παρακαλώ, φωτοτυπίες ως χρήμα από το τίποτα, ψεύτικους αριθμούς στις οθόνες των λάπτοπ χωρίς αντίκρυσμα, αέρα κοπανιστό δηλαδή, και να ανταλλάσσουν μετά αυτές τις  πλασματικές "αξίες" με πραγματική δημόσια και ιδιωτική περιουσία και την εθνική κυριαρχία της πατρίδας του! Ήξεραν όμως -χωρίς βέβαια να χρειάζεται να είναι κανείς μαθηματικό μυαλό, για να καταλαβαίνει απλά πράγματα- οι ακαδημαϊκοί καθηγητές Σημίτης, Παπαντωνίου, Γκαργκάνας, Στουρνάρας, Παπαδήμος και τόσοι άλλοι, που θανάτωσαν το Εθνικό μας Νόμισμα την Δραχμή -αν θες να καταστρέψεις μια χώρα, καταστρέφεις το χρήμα της (Λένιν)- και μας έμπασαν στο λάκκο των λεόντων την ΟΝΕ, έτσι επειδή γούσταραν, χωρίς να ρωτήσουν κανέναν -αφού ενημέρωναν πρώτα! (6), (7), (8), (9)

• Με τα παραπάνω κόλπα και τις απάτες των κορπορατικών συμμοριών πολιτικοί-τραπεζίτες -επιχειρηματίες-δημοσιογράφοι καταντήσαμε σήμερα, να μας διαφεντεύουν κάτι περίεργοι τύποι, όπως ο σακάτης Σόιμπλε, ο μέθυσος Γιούνκερ, το "παλληκάρι" Ντάισελμπλουμ και η ξερακιανή νονά Άνγκελα, με κάτι εδώ αστείους πολιτικούς παρατρεχάμενους, γραβατωμένους ή αγραβάτωτους από Τσίπρα έως Μητσοτάκη, από Παπανδρέου έως Λοβέρδο, από Θεοδωράκη έως Λεβέντη, από Γεωργιάδη έως Τσακαλώτο και πάει λέγοντας...

• Για να πετύχουν οι ξένες και ντόπιες ελίτ την αρπαγή του πλούτου και την απώλεια της κρατικής και Εθνικής οντότητας της Ελλάδος, έγιναν -εκτός των άλλων- πολλαπλές κατ' εξακολούθηση μεθοδεύσεις και παραβιάσεις κατά του ίδιου του Καταστατικού Χάρτη της χώρας, του Ελληνικού Συντάγματος. (10)

• Γι αυτούς και άλλους σχετικούς λόγους, πρέπει πάραυτα, να αποτινάξουμε κάθε είδος συνευθύνης και συνενοχής από πάνω μας. Αυτές τις φέρουν ακέραιες οι πολιτικοί, που τρέφονται από τον Ελληνικό Λαό, οι οποίοι διορίζονται, για να διαχειρίζονται ως διαχειριστές άριστα την περιουσία του και όχι σαν πωλητές να την ξεπουλούν.

• Απλά πράγματα είναι: Θα τα καταλάβουμε καμιά φορά, για να τους στείλουμε όλους αυτούς κυριολεκτικά στο διάολο, ή θα περιμένουμε άλλα 400 ολόκληρα χρόνια -ποιος ζει και ποιος πεθαίνει- για να 'μαστε πάλι ελεύθεροι, ανεξάρτητοι, αυτόνομοι κι ευτυχισμένοι;

 

(1)  "Ελληνική Νομαρχία, ήτοι Λόγος περί Ελευθερίας, παρά Ανωνύμου του Έλληνος",  γράφτηκε και εκδόθηκε στην Ιταλία το 1806 από φίλο ή φίλους του Ρήγα Φεραίου και για λόγους συνωμοσιολογικούς τυπώθηκε ανώνυμα. Η Ελληνική Νομαρχία (από το Νόμος–Νομαρχία, κατ’ αντιδιαστολή προς το «Μοναρχία), με άλλα λόγια η Ελληνική Δημοκρατία του Ρήγα, στον οποίον εξ άλλου αφιερώνεται, έχει ως προϋπόθεση την κατάκτηση της ελευθερία. Η Νομαρχία δεν μένει στα επίπεδα ενός λιβέλου κατά των Οθωμανών και των ελληνόφωνων συνεργατών τους, αλλά αποτελεί ένα Μανιφέστο μιας εθνικής και συνάμα κοινωνικής επανάστασης, ένα Μανιφέστο, που προφανώς ενέπνευ­σε, τις επαναστατικές απόπειρες και εγχειρήματα των Ελλήνων πριν την Επανάσταση, και την ίδια την «Φιλική Εταιρεία», η οποία θα αναλάβει να κάνει πράξη τις επιταγές της λίγα χρόνια μετά το 1821.

(2) Ο Πάουλ Γιόζεφ Γκαίμπελς ήταν Γερμανός πολιτικός και Υπουργός Προπαγάνδας της Ναζιστικής Γερμανίας από το 1933 έως την κατάρρευσή της το 1945.

(3) Ο πλέον συνηθισμένος  δείκτης ανισοκατανομής εισοδήματος και κοινωνικής ανισότητας είναι ο Gini, που έχει πάρει το όνομά του από τον Ιταλό στατιστικό Κοράντο Τζίνι.  Ο δείκτης  αυτός κυμαίνεται μεταξύ του μηδενός (απόλυτη ισότητα) και του εκατό (απόλυτη ανισότητα). Στην Ελλάδα τα τελευταία μνημονιακά χρόνια βαίνει ραγδαία αυξανόμενος!

(4) Τραπεζίτης είναι αυτός, που σου δανείζει την ομπρέλα του, όταν έχει λιακάδα και την παίρνει πίσω, όταν αρχίζει να βρέχει. Είναι αυτός, που σου γράφει ένα ψεύτικο αριθμό (πάλι χωρίς αντίστοιχο απιθεματικό) στο βιβλιάριο και σου αρπάζει μετά ό,τι περιουσία έχεις φτιάξει μια ολάκερη ζωή. 

(5) Άρθρο 28 του Συντάγματος, όπως αναθεωρήθηκε το 1975 από τον βαπτισθέντα από τα ΜΜΕ ως "εθνάρχη" Καραμανλή: "Οι κανόνες του διεθνούς δικαίου καθώς και οι διεθνείς συμβάσεις...υπερισχύουν από κάθε άλλη αντίθετη διάταξη νόμου. (σ.σ. !) Η Ελλάδα προβαίνει ελεύθερα, με νόμο... σε περιορισμούς στην άσκηση της εθνικής κυριαρχίας..." (σ.σ. !!!)

(6) Όταν ο πολιτικός νάνος Σημίτης στις 31/12/2001 ανέμιζε περιχαρής τα "πέτσινα" ευρώ, που έβγαλε από τα χρυσοτόκα ΑΤΜ (τώρα δεν γεννούν πια, και υπεξαιρέθηκαν και όσα αυγά υπήρχαν), 250.000 "πολίτες", παρακολούθησαν απευθείας στην ΕΡΤ την σχετική προπαγανδιστική τελετή. Ενώ το ίδιο βράδυ 2.500.000 (!!!) αποχαυνωμένοι Ελληναράδες παρακολουθούσαν τον τελικό του ριάλιτι "Big Brother" στον ΑΝΤΕΝΝΑ ". "Πρέφα δεν πήραν", ότι εκείνη την βραδιά συντελούνταν η πιο μεγάλη απάτη, το πιο στυγερό έγκλημα κατά της Ελλάδας και του Ελληνισμού. Οι Έλληνες μπήκανε στην ΟΝΕ αδαείς (αφού δεν γνώριζαν) και αδιάφοροι (αφού δεν ήταν ικανοί να κρίνουν ως bigbrotherίστες τηλεθεατές. (7) Όπως δεν αντιλήφθηκαν οι Ιουδαίοι θεατές και οι Ρωμαίοι στρατιώτες, που ακολουθούσαν προς τον Γολγοθά τον Χριστό φέρων τον σταυρό, ότι με αυτό το γεγονός άλλαζε ο ρους της ιστορίας της ανθρωπότητας, βλ. πίνακα του Μπρούκελ. (8)

(7) "Η ΔΡΑΧΜΗ", Μία αναδρομή στην ιστορία της Ελλάδας, μέσα από τις περιπέτειες της δραχμής, Ευθύμιος Ματσούκας, εκδόσεις Σαββάλας, 2010, σελ. 263. 

(8) Στον περίφημο πίνακα του Φλαμανδού ζωγράφου Πήτερ Μπρούκελ (του πρεσβύτερου, υπάρχει και ο νεότερος, ο γιος του, επίσης ζωγράφος),απεικονίζεται πολύ καλά η απόσπαση της προσοχής, η έλλειψη ενδιαφέροντος των συγχρόνων για ένα ιστορικό γεγονός που συμβαίνει μπρος στα μάτια τους. Στον πίνακα αυτόν του 1564 με τον τίτλο "Ο Χριστός αίρει τον Σταυρόν", αναπαριστά την πορεία του Μεσσία προς τον Γολγοθά -δηλαδή το  κοσμοϊστορικό γεγονός του δράματος του Χριστού, που άλλαξε την πορεία της ανθρωπότητας- χωρίς να τον παρακολουθούν (προσέχουν), αφού τα βλέμματα και το ενδιαφέρον των παρευρισκομένων ήταν στραμμένα σ' έναν επουσιώδη  διαπληκτισμό μεταξύ δύο χωρικών από το πλήθος. 

Τα παραπάνω αναφέρονται στον πρόλογο του πολυσέλιδου τόμου (9), για να καταδείξουν ότι οι "θεσμοί" ΕΕ & ΟΝΕ, ενώ καθορίζουν πλέον τις ζωές των λαών της Ευρώπης, δεν έτυχαν της δέουσας κριτικής αντιμετώπισης από αυτούς (σ.σ. εν ολίγοις πέρασαν στο "ντούκου"). 

Έργα του Μπρούκελ στο: http://m.lifo.gr/team/pinakothiki/35471

(9) "Ευρωπαϊκή Ένωση, Δίκαιο, Οικονομία, Πολιτική", Νίκος Μούσης, εκδόσεις Παπαζήσης, 11η έκδοση.

(10) "Αγαπημένο μου Σύνταγμα ή Αντισυνταγματικοί Παραλογισμοί", Η αλήθεια για την σημερινή Αντισυνταγματική Κατάσταση της Ελλάδας, Βασίλειος Νικολόπουλος, Πρόεδρος Αρείου Πάγου, εκδόσεις Αρμός, 2013.

 

Του Αθανάσιου Καρανάσιου

 Πολιτικού Μηχανικού - Επιμελητή

Ήταν γιορτή  που την " υπέγραφε" , εκτός από τον Δήμαρχο ,όχι ο αρμόδιος επί του πολιτισμού και των εκδηλώσεων Δημοτικός παράγοντας ,αλλά αναρμόδιος, απλός τώρα, δημοτικός σύμβουλος . 

Πρόκειται για την γιορτή του Δήμου Γαλατσίου που για δεύτερη χρονιά συνδιοργάνωσε, την τσικνοπέμπτη ,με την Ενωση γεωργικών συνεταιρισμών Νάξου στο περίβολο του ΠΑΛΑΙ.
Δεν γνωρίζω αν ο Πίκουλας θα πλουτίσει το παρόν σημείωμα με γιορτινές  φωτογραφίες.    Οι εικόνες ( φωτογραφίες ) είναι εύγλωττες ,αξίζουν όσο χίλιες λέξεις , όταν βέβαια είναι "αντιπροσωπευτικές", όταν δηλαδή ο φωτογράφος δεν παρασύρεται από τις  "συμπάθειές"  του και αφήνει το φακό να κάνει τη δουλειά του .Γιατί υπάρχουν και φωτογραφίες παραπειστικές, φωτογραφίες σκοπιμότητας…

Τι είδους πολιτισμό παράγει  και Ποιά, άραγε ,είναι η αισθητική μίας εικόνας που απεικονίζει μία πολύ  μεγάλη ουρά ανθρώπων, στοιχισμένων σε ορθή γωνία  σε δημόσιο χώρο  για να παραλάβουν τα  "ναξιακά παραδοσιακά εδέσματα"   που τελικά ήταν ένα σουβλάκι, λίγες πατάτες και μία πίτα;
Άραγε μία φωτογραφία που προβάλλεται στην τηλεόραση με θετική σημείωση , προκαλεί τα ίδια αισθήματα  με αυτά του επισκέπτη που παρακολουθεί από κοντά αυτή την  ουρά αλλά και την παράπλευρη διασκέδαση ( μουσική- χορός ) ;

Όταν  κανάλια και "δημοσιογράφοι" σχολιάζουν την δημόσια  εικόνα της ουράς και την περνάνε   ως δείγμα ενδιαφέροντος των  "αρχών" για τις ανάγκες και την διασκέδαση των λαικών στρωμάτων,  τι τελικά μένει; Ποιος σκοπός υπηρετείται;
Αυτή η συρροή τόσων ανθρώπων είναι αποτέλεσμα ανάγκης να διασκεδάσουν;
Μήπως άμεσης βιοτικής ανάγκης τους στην εποχή της κρίσης  ;
Μήπως, αποτελεί κεκτημένη συμπεριφορά ορισμένων ανθρώπων που σπεύδουν  ισοπεδωτικά;                    

Τέλος , οι αρχές, ειδικότερα αυτές που από τη φύση τους είναι πιο κοντά στο πολίτη,  πρέπει να αναλαμβάνουν έργα και καθήκοντα  που υπερβαίνουν τις δυνατότητές τους,με συνέπεια να εκτίθεται  ο πολίτης, ακόμη κι όταν τούτος είναι πρόθυμος ;
Δεν πρέπει οι αρχές  να προγραμματίζουν και να υλοποιούν εκδηλώσεις  με όρους αξιοπρέπειας του πολίτη;
Οπωσδήποτε οι αρχές οφείλουν να  διαμορφώνουν δημόσιο  ήθος. Αλλιώς να αφήνουν την πραγματικότητα να μιλάει. 

    

Toυ Ίκαρου Πετρόπουλου

 

Διαβάστε περισσότερα του ιδίου 

 

Καλοπροαίρετος όπως πάντα, έσπευσες με ενθουσιασμό μικρού παιδιού, να προσέλθεις στην συγκέντρωση στο ΚΑΜΙΝΙ  ,να τους μιλήσεις και να τους πείσεις με τα …ακλόνητα ευρολιγούρικα επιχειρήματά σου. Τι σημασία είχε για εσένα ότι η συγκέντρωση είχε χρώμα ΛΑΕ και ότι εισηγητές ήταν ο Στρατούλης και ο Λαπαβίτσας!.
Για σένα υποχρέωσή τους ήταν να σε ακούσουν (παρόλο που δεν προβλέπονταν ),γιατί " έχεις σπουδάσει οικονομικά ,κουβαλάς τραπεζική εμπειρία 30 χρόνων και είσαι κοντά στο ΣΥΡΙΖΑ" .
Ηλία , φίλε μου καλέ, σου διέφυγε ότι όλοι, μα όλοι εκεί (,ελάχιστες οι εξαιρέσεις) ήταν αριστεροί και μάλιστα πολύ αριστεροί .Και οι πολύ αριστεροί είναι και οικονομολόγοι, όσο εσύ( ! ) και κοινωνικοί επιστήμονες και ….κατέχουν παν το επιστητόν!.
Πραγματικά, δεν γνωρίζω τι θα ακολουθούσε, αν την αξιοθαύμαστη  θρασύτητά σου με την οποία επέβλλες την παρουσία σου στο βήμα, δεν την ακολουθούσε η εισαγωγή σου που ξεσήκωσε τα.. πλήθη.
Λές να τους έπειθες ; Μήπως η κάθοδός σου από το βήμα να μην ήταν και τόσο ομαλή;
Κι εγώ βιαζόμουνα, έπρεπε να φύγω.                                                                                                                    
Θα μπορούσαν οι μικρόσωμοι  Πίκουλας και Κελεπούρης ;
Θυμάμαι μία αντίστοιχη σκηνή στο Δημαρχείο ,σε επίσης αριστερή συγκέντρωση, όπου κάτι φίλοι καταφέραμε και σε …σώσαμε.
Ηλία, γιά κάτι τέτοια σε αγαπάμε, γιατί σε όλα τα άλλα εκτός από την πολιτικοκομματική σου θεώρηση, λειτουργείς ως πραγματικός αριστερός. Και αριστερός δεν είναι εκείνος που αμολάει αριστερά φληναλήματα  ,αλλά εκείνος που πράττει αριστερά.

Τέλος,Ηλία, πιστεύεις ακράδαντα στα δικά σου. Στήσε όμως, ρε παιδί μου ,και αυτί στο τι λένε οι άλλοι. Μπορεί να μετριάσεις την απόλυτότητά σου, γιατί κι εσύ ,σαν αριστερός από καταγωγή, την κουβαλάς την πουτάνα την απολυτότητα ,που να πάρει ο διάλος.  

ΥΓ.Το "επεισόδιο" διαδραματίστηκε στην Εκδήλωση συζήτηση της Λαικής Ενότητας στο Καμίνι την Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου,με θέμα την έξοδο από την Ευρωζώνη και την νομισματική κυριαρχία της Ελλάδας.Εκεί λοιπόν ο Ηλίας ζήτησε να τοποθετηθεί από το Βήμα της εκδήλωσης.....

 

Toυ Ίκαρου Πετρόπουλου

 

Διαβάστε περισσότερα του ιδίου 

 

Στο τελευταίο Δημοτικό Συμβούλιο ( 26.1.17 ), πολλοί  Δημοτικοί σύμβουλοι ,με τις ομιλίες τους ,  ανέδειξαν τα στοιχεία της προσφοράς στη πόλη  και της   σοβαρότητας ,της ευθύνης , της γνώσης ,της καλοπροαίρετης διάθεσης που χαρακτήριζαν τους εκλιπόντες Βασίλη Παπαδιονυσίου  και  Θανάση Μπούρα . Ορισμένοι μίλησαν για παρακαταθήκη τους.


Όμως , τα στοιχεία της… παρακαταθήκης εξαφανίστηκαν, αμέσως με το τέλος των τιμητικών για τους θανόντες ομιλιών , και την διακρίβωση ότι το θέμα της υπέρογκης οφειλής του Δήμου στην ΕΥΔΑΠ ,για το οποίο πριν μέρες ο Δήμαρχος είχε καλέσει σε σύσκεψη τους επικεφαλής των παρατάξεων, δεν ήταν στα θέματα της ημερήσιας διάταξης, όπως αναμένονταν.

Το θέμα αυτό ανέδειξε την πλημμελή διαχρονική  λειτουργία του Δήμου .Η απουσία στοιχείων ,η μη υπεύθυνη παράδοση της εξουσίας από αιρετό σε αιρετό, η προσωπική διοίκηση κατά την ικανότητα ,τις επιδιώξεις αλλά και τις αδυναμίες  κάθε Δήμαρχου, απεκάλυψαν, για μία ακόμη φορά, ευθύνες που όχι μόνο αρνούνται να αναλάβουν οι "επίγονοι" κάθε Δήμαρχου, αλλά κουνάνε και το χέρι! 

Η ένταση χτύπησε κόκκινο, με κορύφωση απαράδεκτους προσωπικούς χαρακτηρισμούς, και οδήγησε σε δύο διακοπές της συνεδρίασης και σε αποχωρήσεις 

Οπωσδήποτε η παραπάνω  γενική αναφορά στη συνεδρίαση αδικεί παρατάξεις και  πρόσωπα που ορισμένα, της αριστερής κυρίως πλευράς,   στέκονται στο ύψος τους. Ένα όμως συνοπτικό σημείωμα δεν προσφέρεται για προσωπική κριτική και για επιβραβεύσεις. Θα σταθώ, όμως ,σε αναφορές που έγιναν  για τις:
`` παρανομίες``,τις καταλήψεις των κοινόχρηστων - κοινωφελών χώρων στη Λ.Βέικου , στην τριτοκοσμική εικόνα  στο παλιό τέρμα `` .Θα σταθώ και στην απάντηση του Δήμαρχου: ` Ο νόμος τους δίνει το δικαίωμα .Οι πολεοδομίες έχουν το θέμα. εμείς δεν έχουμε πολεοδομία .Τα χέρια του Δήμαρχου είναι δεμένα ``                                                                                                                                                               

Δυστυχώς ,δεν είναι έτσι. Η ΔΡΑΣΗ στην οποία αναφέρθηκε ο Δήμαρχος , έχει κατ επανάληψη καταγγείλει, στην ώρα τους, συντελούμενες παρανομίες στη Λ .Βέικου, τόσο στο Δήμο, όσο και στο Α. Τ .Γαλατσίου .Το  τελευταίο έδειξε αντίδραση άμεση, δεν την εκδηλώνει, όμως,  ο Δήμος .Ο Δήμος, προτιμά να κρύβεται πίσω από τη χαμένη στα χαρτιά της πολεοδομία (  Ν .Ιωνίας ) και να κινείται με καθυστέρηση και γραφειοκρατικά, αντί να οργανώσει δική του πολεοδομία που ο Νόμος του παρέχει. Τελικά οι παρανομίες   νομιμοποιούνται με την καταβολή προστίμου!.

Αν οι διαδοχικές  Διοικήσεις του Δήμου Γαλατσίου που βολεύτηκαν και  βολεύονται με την " καθημερινότητα" , κατανοούσαν την σημασία που έχουν τα δομικά προβλήματα της πόλης , όπως το κέντρο πόλης, το  ΠΑΛΑΙ, το Άλσος ,η  Δασική – αναδασωτέα , και οπωσδήποτε οι  παρανομίες ,  η πόλη δεν θα είχε μείνει τόσο πίσω ,ακόμη και συγκριτικά με άλλους γειτονικούς Δήμους. Αν ο Δήμος είχε όραμα και πολιτική, ως προς τις καραμπινάτες ενοχλητικές παρανομίες, θα αξιοποιούσε τις αποφάσεις του ΣτΕ  που η ΔΡΑΣΗ  υπέβαλλε  και στον σημερινό Δήμαρχο και στο Δημοτικό Συμβούλιο.

Η προσφορά, όμως, και οι προτάσεις  της ΔΡΑΣΗΣ  στην αντιμετώπισή τους, δεν χωράει στην πολιτική της "καθημερινότητας" που κατατρώει Δημάρχους ,παράγοντες και Δημοτική Συμβούλια .  

Του Ίκαρου Πετρόπουλου


Διαβάστε περισσότερα του ιδίου 

 

Καιάδας: το βάραθρο κοντά στην αρχαία Σπάρτη, δίπλα στο δημόσιο δρόμο Σπάρτης-Καλαμάτας. Μερικοί τον ταυτίζουν με τους «Αποθέτες», όπου εκεί οι αρχαίοι Σπαρτιάτες λέγεται ότι έριχναν τα ανάπηρα ή καχεκτικά βρέφη προκειμένου έτσι να διασφαλίσουν την ευγονική της φυλής τους. Σύγχρονες έρευνες έχουν αποδείξει ότι αυτό τελικά δεν ήταν αλήθεια. Για τη Σπάρτη και τους Σπαρτιάτες. Στη σύγχρονη Ελλάδα, όμως, ο μύθος επιστρέφει αμετάκλητα. 

Στην Ελλάδα της κρίσης, της αποπληρωμής χρεών, της κυβερνητικής ανικανότητας, της μη εφαρμογής των υπογραφόμενων μέτρων, που οδηγεί σε νέα σκληρότερα μέτρα, τα «χαλασμένα παιδιά» κοστίζουν. Οι παροχές για την ειδική αγωγή ( λογοθεραπεία, εργοθεραπεία κλπ) ουσιαστικά μηδενίζονται, εξαιτίας του νέου καθεστώτος, στο οποίο υποχρεωτικά μπαίνουν οι θεραπευτές, στα πλαίσια της νεας σύμβασής τους με τον ΕΟΠΥΥ.

Η φίλη και συνάδελφος Ειρήνη Ζαζάνη, που ζει σε ένα κυκλαδονήσι, ανέλαβε να γίνει η φωνή των πασχόντων γονέων και παιδιών. «Τα παιδιά μας μάχονται καθημερινά με τους ειδικούς θεραπευτές τους να περπατήσουν, να μιλήσουν, να πιάσουν το κουτάλι, να αυτοεξυπηρετηθούν». «Κόβονται οι παροχές για την ειδική αγωγή. Πώς θα συνεχιστεί αυτός ο καθημερινός αγώνας μας»; «Αν κλείσει το ένα και μοναδικό Κέντρο Ειδικών Θεραπειών στην περιοχή μας, όλα αυτά τα αθώα πλάσματα που κυριολεκτικά παλεύουν για τη ζωή και το μέλλον τους καταδικάζονται.  Μην τους κλέβετε λοιπόν την ελπίδα. Μη διώχνετε και τους λιγοστούς θεραπευτές που γενναία επέλεξαν να εργαστούν στην επαρχία». «Δεν κόψατε αγαθό πολυτελείας, αλλά το αναφαίρετο δικαίωμα κάθε ανθρώπινου πλάσματος να ζήσει σε μια πολιτισμένη κοινωνία». «Καταδικάζετε τα παιδιά μας στην αναπηρία για δεύτερη φορά. Σε έναν κόσμο που είναι φτιαγμένος για τους «τέλειους», τους «φυσιολογικούς» και τους «χρήσιμους» τα παιδιά μας προσπαθούν σκληρά να καλύψουν την απόσταση που τους χωρίζει και να γίνουν κι αυτά μέρος της κοινωνίας». «Υποτίθεται ότι το Υπουργείο μας ονομάζεται Υγείας και Πρόνοιας. Πώς προνοεί, όταν καταδικάζει αυτά τα παιδιά; Αυτά τα παιδιά που έχουν κινητικά προβλήματα, που δεν ελέγχουν τις κινήσεις τους, που έχουν διάσπαση προσοχής, που δεν μιλάνε, που… Κι ορίσατε εν μια νυκτί τη μοίρα και την εξέλιξή τους». «Τα παιδιά μας δεν είναι αντικείμενα ή μηχανές για αν καθορίζετε εσείς πότε, πώς και πόση διάρκεια θα έχει η συνεδρία τους. Κάθε αλλαγή, κάθε διακοπή, κάθε υποβάθμιση της θεραπείας είναι επιζήμια για αυτά. Για οποιαδήποτε μεταρρύθμιση ή εξυγίανση στις ειδικές θεραπείες θα έπρεπε να έχετε σαν σημείο αναφοράς τα παιδιά και πώς θα βελτιώσετε τις ήδη υπάρχουσες δομές και συνθήκες. Ελπίζουμε να μας ακούσετε, ώστε κανένας να μην αδικηθεί, κανένας να μην στερηθεί αυτά που δικαιούνται και κανενός τα όνειρα να μην σταματήσουν».

Αυτές είναι οι κραυγές των γονιών προς την Πολιτεία. Στις οποίες δεν έχουμε το δικαίωμα να κλείσουμε τα αφτιά μας. 

Της Ειρήνης Χατζούδη

 

 

ΠΡΟΣ : κ .Γ .Καμίνη ,Δήμαρχο Αθήνας                                                                                                                

κ .Ν. Τόσκα,  Αν. Υπουργό προστασίας του πολίτη

Κ. Δήμαρχε , κ. Υπουργέ

Άκουσα ``στις ειδήσεις " ότι ένα βράδυ, πριν τα χριστούγεννα ,  στη Πατησίων , στην οδό Στουρνάρη ,δίπλα  στο Πολυτεχνείο, έκαψαν τρία τρόλεi  και ότι οι οδηγοί αρνούνται να οδηγήσουν τα οχήματα στη περιοχή ,φοβούμενοι την σωματική τους ακεραιότητα.

Άκουσα, επίσης , ότι οι  δράστες είναι "αναρχικά στοιχεία", "Μπαχαλάκηδες" , "Eξάρχεια" ,"ακροαριστεροί`…….

Διάβασα, στη συνέχεια στις εφημερίδες  ότι, ο κ. Δήμαρχος ``τα έβαλε`` με τον Υπουργό  κ. Ν. Τόσκα, εγκαλώντας τον για πλημμελή αστυνόμευση της πόλης και ότι η  Ν.Δ. ζήτησε  την παραίτησή του

Βλέπω ,έκτοτε , περαστικός, 2-3 ημέρες εβδομαδιαίως, ότι στο χώρο επικρατεί πλήρης ηρεμία και διακριτή παρουσία της αστυνομίας κι ότι δίπλα στο πολυτεχνείο, εδώ και καιρό ,στην οδό Τοσίτσα, προβάλλει εκνευριστικά ο σκελετός ενός κατακαμμένου περίπτερου με τα αποκαΐδια, άλλα να κρέμονται  και άλλα να έχουν προκλητικά αφεθεί, μέσα αλλά σε μικρή ακτίνα από τον αποκρουστικό σκελετό του παλαι – ποτέ περιπτέρου

Διερωτώμαι,

Ποιό σκοπό υπηρετεί η άφεση αυτής της πρόκλησης σε ένα τόσο κεντρικό σημείο  που προκαλεί και την αισθητική κάθε περαστικού Έλληνα, αλλά και τουρίστα επισκέπτη του  δίπλα Μουσείου;                                                                                                                                                  

Μήπως για να προκαλεί την αγανάκτηση  των "νοικοκυραίων" που απαιτούν τον "νόμο και την τάξη" ,χωρίς να δίνουν δεκάρα για τα αίτια της παραβατικότητας των νέων;                                                                                                      
Μήπως για να προβάλλει το… ανεξέλεγκτο των  "Εξαρχείων"  και να ωθεί σε συντηρητικότερη κατεύθυνση την κοινή γνώμη; ;                                                                                                                            
Μήπως, τέλος , πρόκειται για πλημμελή λειτουργία του Δήμου και του Υπουργείου, την ευθύνη των οποίων έχετε; 

Με τιμή ,                                                                            
Ίκαρος Πετρόπουλος, πολίτης

Γαλάτσι, 5.1.17            

 

Διαβάστε περισσότερα του ιδίου 

                                                                  

 

Δεν βρέθηκε χώρος για Ελληνικά ακούσματα!    

Δεν είναι απαραίτητο να είναι κάποιος  "Ελληναράς"` - ξιπασμένος προγονολάτρης. Αρκεί να είναι Έλληνας  πολίτης που νοιώθει καλά  με την εθνικότητά μου, με τις παραδόσεις της χώρας μου , τα τραγούδια της, τους ρυθμούς της , τη μουσική της και βέβαια με τους Έλληνες δημιουργούς πολιτισμο.
Τούτο, ουδόλως σημαίνει ότι πιστεύει σε κλειστά σύνορα, αναφορικά με την τέχνη. Αντίθετα θεωρεί ευεργετική την όσμωση και αλληλεπίδραση  (όχι επιβολή ) των πολιτισμών. Δεν θεωρεί ,όμως,  ευεργετική την αντιγραφή δυτικών προτύπων.                                        
Ο Έλληνας πολίτης, αυτός ο πατριώτης και διεθνιστής,  μπορεί να διαθέτει   το κριτήριο του μέσου  (όχι άσχετου – αδιάφορου ) πολίτη – ακροατή, χωρίς να είναι απαραίτητο , να διαθέτει ειδική γνώση γύρω από την μουσική και να μην δύναται να εκφραστεί  με μουσικούς όρους, ούτε να   "χάνεται"  αναζητώντας  την αφετηρία – πηγή  κάθε ακούσματος….                                                                                                                                
Γιατί αυτός ο Έλληνας , που έζησε στο Γαλάτσι ,όλη την γιορταστική περίοδο, έπρεπε να συμβιβαστεί  με τα  μουσικά ακούσματα στη λεωφόρο Βέικου, στα πλαίσια των Δημοτικών εορταστικών εκδηλώσεων ;                                                                                                                                
Γιατί έπρεπε να νοιώσει ότι βρίσκονταν σε δυτικές πρωτεύουσες  του Βορρά ,( π.χ.  Βιέννη –Κοπεγχάγη), ίσως Ν. Υόρκη….;
Μήπως δικαιολογείται η απορία -  λύπη του , γιατί οι μουσικές  παραδόσεις  της χώρας του, δεν είχαν  τον απαιτούμενο χώρο στις χριστουγεννιάτικες  γιορτές στη πόλη του;
Μήπως δικαιολογείται η απαίτησή του να μην έχουμε και του χρόνου τα ίδια;
Μήπως ,έστω αργά ,πρέπει να ανοίξει η "περί πολιτισμού"  κουβέντα και στη πόλη μας;  

Toυ Ίκαρου Πετρόπουλου

 

Διαβάστε περισσότερα του ιδίου 

 

Δέκα έξι ολόκληρα χρόνια το παλεύαμε για  "κυψέλη αθλητισμού – πολιτισμού ".   Θα ήταν   μία ελάχιστη ένδειξη ενδιαφέροντος της πόλης και της  πολιτείας προς την στενάζουσα νεολαία της πόλης – περιοχής  ( όχι μόνο στα  λίγα παιδιά δύο Συλλόγων κι αυτά κατά περίπτωση ) που την έχουμε καθηλωμένη μπροστά σε τοίχο – αδιέξοδο, (επαγγελματικό – οικονομικό και κυρίως  ψυχοσωματικό.)                                                                                                                               
Ήρθε η σημερινή Δημοτική αρχή και, έτσι απλά ,το κατάφερε! Πέτυχε δύο ταυτόχρονα στόχους, τόσο συμβατούς με τις τρέχουσες νεοφιλελεύθερες αντιλήψεις που έχουν οδηγήσει τον κόσμο ,τη χώρα και τη πόλη σε…ευτυχία:
Λεφτά και πολιτισμό, δηλαδή,  "κουλτούρα ρε μάνα ". 
Γιά το πρώτο, τα  λεφτά, δεν γνωρίζουμε πολλά. Ξέρουν προφανώς ο κ. Δήμαρχος ,ο κ.Τερζάκης  και ίσως κι  άλλοι τινές.
Γιά το δεύτερο ,όμως ,τον πολιτισμό , όποιος αμφιβάλλει ότι ο πολιτισμός εισέβαλε στο Γαλάτσι, μέσω του ΠΑΛΑΙ,  δεν έχει παρά να …απολαύσει το video και τα … εμπρόσθια του Ροδίτη πρωταθλητή bodybuilder στην κατηγορία συν 100 κιλά ( overall ) κ. Γ.Μάγκου .Τα αποκαλύπτει με περισσή…σεμνότητα ! 

Για όσους δεν έχουν καταλάβει "περί τίνος πρόκειται"  τους παραπέμπουμε στη στήλη  "τοπικά νέα " στο e-galatsi, στη σημερινή δημοσίευση :

" Γροθιές και ύβρεις στους αγώνες bodybuilding στο ΠΑΛΑΙ Γαλατσίου "   

Tου Ίκαρου Πετρόπουλου

27.11.16  

 

Διαβάστε περισσότερα του ιδίου 

 

                                                                                                                                                                         

 

Διαλέξτε-επιλέξτε από την μοναδική βεντάλια αποχρώσεων. Εμπνευστείτε από ένα χρώμα της συλλογής μας από στόκο σπατουλαρίσματος έως χρωματικό μέικ απ απάνθρωπης υποκρισίας.

Άριστη καλυπτικότητα όλων των ψευτοϊδεολογικών πολιτικών συνδυασμών. Απέξω κούκλα και μέσα πανούκλα. Απέξω "Ευρώπη των Λαών" των αφελών και μέσα "Deutschland ueber alles" των βαρβάρων ή "Γερμανική Ευρώπη" που οδηγεί σε συντριβή ολόκληρους λαούς.

Οι Γερμαναράδες με σερβιτόρα την συνημμένη πολύχρωμη πολιτική μαριονέτα, προσφέρουν τα δηλητηριώδη "ζαχαρωτά" ως δήθεν υγιεινά "πακέτα στήριξης" (διάβαζε αεριτζίδικους λογιστικούς αριθμούς από το τίποτα) και τα συνοδεύουν με εξευτελιστικές περικοπές (μνημόνια), υπεξαίρεση των αποταμιεύσων (capital control, psi, deposits haircut, bail in), δημοσιονομική επικυριαρχία, (αύξηση φόρων, μείωση παροχών)στραγγαλισμό της οικονομικής πολιτικής (μηδενισμός δανειοδότησης, "αποξήρανση" ρευστότητας, πλαστικό χρήμα) σφετερισμό της εθνικής κυριαρχίας (εξωτερική διακυβέρνηση, γκαουλάιτερς), μαφιόζική αρπαγή της ελληνικής δημόσιας και ιδιωτικής περιουσίας.

Η κορυφαία μόδα στο χρώμα έρχεται κατευθείαν από την ναζιστική Γερμανία και πλασσάρεται στην Ελλάδα μέσω του δικτύου των ελληνόφωνων κοινοβουλευτικών μεταπρατών. Εξερευνήστε τις σύγχρονες αποχρώσεις του γερμανικού εντομοκτονικού χαμαιλεοντισμού στο κατάστημα της γερμανικής αντιπροσωπείας στην "ελληνόφωνη βολή των βολονταριστών", στην οποία έχουν επιλεγεί/διοριστεί, εν πολλοίς, πολιτικά, συμπλεγματικά, ανθελληνικά, αντικοινωνικά ανθρωπάκια, που πωλούν όχι μόνο ιδεολογικά χρώματα, αλλά και την ίδια τους την μάνα, για να τα κονομήσουν και να αναδείξουν την ποταπότητά τους. Ανάλγητο σλόγκαν τους είναι "Να πεθάνει η Ελλάδα και να ζήσουμε εμείς" και αδελφίστικο σύνθημα "Ό,τι φάμε, ό,τι πιούμε κι ό,τι αρπάξει ο πισινός μας".

Κοντά σ αυτούς και οι λοιπές ραδιοτηλεοπτικές και δημοσιογραφικές ορντινάντσες, που έχουν προσληφθεί από την γερμανική Πρεσβεία και τις μασονικές στοές της νέας τάξης πραγμάτων, για να προπαγανδίζουν στους καλοκάγαθους την ηθική του ρακένδυτου ραγιά-τεμπέλη-καραγκιόζη, του αιώνιου οφειλέτη, του χαζοχαρούμενου κοσμοπολίτη, του βλάκα οικοδεσπότη εκατομμυρίων λαθρομεταναστών από όλα τα μήκη και πλάτη της γης.

• Τώρα ξέρεις Έλληνα και Ελληνίδα: Κάθε φορά που δίνεις αξία στα γερμανικό πολιτικό χρωματολόγιο της αδίστακτης υπηρέτριας Μέρκελ και του πολιτικά χαμερπούς Σόιμπλε. Κάθε φορά που εκτιμάς ή ανέχεσαι τους ελληνόφωνους κοινοβουλευτικούς μεταπράτες. Κάθε φορά που ανοίγεις το χαζοκούτι ή ξεφυλλίζεις μια φυλλάδα του ξενοκίνητου δημοσιογραφικού τύπου.

• Ναι, τώρα ξέρεις Έλληνα και Ελληνίδα: Οι Γερμαναράδες ξανάρθαν, όχι με πάνσερ, στούκας και αλεξίπτωτα, αλλά με πολύχρωμα "συνολάκια", φανταχτερά καθρεφτάκια (οικονομική "βοήθεια", ΔΝΤ, ESM)) και νέα σιωπηλά όπλα μαζικής φασιστικής καταστροφής. Μολύνεσαι με καρκινικά κύτταρα και αργοπεθαίνεις συμπατριώτη, όταν έρχεσαι σε επαφή με τέτοια υλικά και χρώματα. Χάνεις τη δουλειά σου, το βιος σου, την υγεία σου. Χάνεις τα παιδιά σου, την πατρίδα σου, την αξιοπρέπειά σου. Γίνεσαι παριάς, δουλοπάροικος, γύφτος, ναρκομανής και χανουμάκι!

• Τώρα λοιπόν ξέρεις Έλληνα και Ελληνίδα τι πρέπει να κάνεις, ποιο είναι το modus operandi: "Περιφρόνησε / Μίσησε / Απαξίωσε τα πολιτικά ανδράποδα. Σταμάτα να κάνεις like στους θύτες σου. Κοινωνικοποιήσου, συλλογικοποιήσου. Πέρασε κατά το δυνατόν σε πολιτική ανυπακοή. Γίνε ενεργός πολίτης. Δείξε απροκάλυπτα ότι προβληματίζεσαι, ότι υποφέρεις. Διαμαρτυρήσου προς πάσα κατεύθυνση στην ενδοχώρα και στο εξωτερικό. Πέρασε μέσα από τις συλλογικότητες και γενικά μέσα από την καθημερινή συμπεριφορά σου την δική σου πολιτική ιδεολογία, το προσωπικό σου πρόταγμα. Turn off tv"!

• Σήμερα Έλληνα και Ελληνίδα ξέρεις και μπορείς ακόμα να αντιδράσεις, να αντισταθείς! Αύριο τα παιδιά σου, τα εγγόνια σου και οι επόμενες γενιές Ελλήνων (όσο θα υπάρχουν), δεν θα ξέρουν και δεν θα μπορούν!

Του Αθανάσιου Καρανάσιου

 

Πολιτικού Μηχανικού - Επιμελητή

Λένε ότι η ηλικία σε σχέση με την νεότητα είναι μειονέκτημα.  Κι όμως ,μερικές φορές ,όχι μόνο φιλοσοφικά, η  ωριμότητα σου προσδίδει πλεονεκτήματα .Τούτο συνέβη  στις 2.11.16 στο `` ΚΑΜΙΝΙ `` στην εκδήλωση του ΚΚΕ :  " Για τα 70 χρόνια από την ίδρυση του Δημοκρατικού στρατού Ελλάδας".                                                                                                      
Έχοντας  "εισπράξει ", στο χωριό μου , το τρομακτικό κλίμα σε βάρος , όχι μόνον των αγωνιστών του ΕΑΜ/ΕΛΑΣ που, μετά τα Δεκεμβριανά ( 1944 ) ,  αναζητούσαν μία ήρεμη και αξιοπρεπή ζωή , αλλά και γενικότερα κάθε έντιμου πολίτη που δεν συμβιβάστηκε με τη ξένη κατοχή και το φασισμό  (λευκή τρομοκρατία )  και δεν συντασσόταν με την "έννομη τάξη" που διαμόρφωναν τα   αποκρουστικά καθάρματα –αλήτες, δοσίλογοι συνεργάτες των κατακτητών   ( βρέθηκαν τιμητές αντί παραδειγματικής τιμωρίας ) χάρηκα, από καρδιάς , ακούγοντας την κύρια εισήγηση.                                                                                                                      

Λίγες φορές έχω παρακολουθήσει  τόσο τεκμηριωμένη και, κυρίως, αντικειμενική παρουσίαση των γεγονότων μίας πολυτάραχης περιόδου, ιδιαίτερα μετά την απελευθέρωση και την αποχώρηση των Γερμανών και τον σχηματισμό της πρώτης εθνικής κυβέρνησης υπό τον Γ. Παπανδρέου  ( Συμφωνία Γκαζέρτας, συμφωνία Βάρκιζας, η ευθύνη του Ζαχαριάδη, οι λαθεμένες εκτιμήσεις της ηγεσίας , ο ρόλος της ΕΣΣΔ, η ζωή στις απελευθερωμένες περιοχές , η συμμετοχή και η αποχώρηση από την κυβέρνηση `` εθνικής σωτηρίας `` , η αποχή  από τις εκλογές to 1946…).  Ήταν τόσο κοντά σε εκείνα που εγώ  "φέρω" σαν παιδάκι της κατοχής  και στα όποια, όχι μονόπλευρα, διαβάσματά μου.                                                                                                                                    

Στέκομαι στην αναφορά του ομιλητή  σχετικά με τις μετακινήσεις  μελών του κόμματος σε άλλα κόμματα .Δεν άκουσα συνηθισμένους χαρακτηρισμούς  αλλά ερμηνεία:  "πίστεψαν ότι η χώρα θα βρεθεί σε τροχιά σοσιαλισμού με τις μεταρρυθμίσεις " .                

Τούτο σε αντίθεση με την βασική θέση του ΚΚΕ ότι  ο  πόλεμος Κεφαλαίου  και εργατικής τάξης είναι αδυσώπητος, είναι συνεχής , δεν χωρούν φτιασιδώματα ούτε συμβιβασμοί και κάτω από οιασδήποτε συνθήκες ( ακόμη και πολέμου ) προέχει ο ταξικός αγώνας . Κοντολογίς, ο άνθρωπος (δεν συγκράτησα το όνομά του ) τίμησε  τη δυνατότητα   να συζητούν  οι άνθρωποι  μεταξύ τους ( ακόμη  και οι κομμουνιστές – αριστεροί ) .                                   

Κι αν καταφέρουν αυτό, για μία γεμάτη συγκλονιστικά γεγονότα ιστορική  περίοδο ( 1940 – 1944 και  1945 – 1949 ),επόμενο θα είναι να  ανοίξουν και να συνεχίσουν τη συζήτηση για την επίσης ιστορική – συμπυκνωμένη  σημερινή περίοδο που ξεκινάει από   το 2008- 2010 και κανείς δεν μπορεί να προβλέψει το τέλος της  και τις καταλυτικές ( ; ) συνέπειες επάνω στο λαό.  Ένα λαό που με βάση το μάθημα της τότε `` αυτοάμυνας ``.των λαθών  και της τιμημένης ήττας  , θα πρέπει  να αναζητήσει το δρόμο της αποτελεσματικής άμυνας στην καταιγιστική επίθεση που σήμερα  δέχεται .Και τούτο επείγει.

 

Του Ίκαρου Πετρόπουλου

6.11.2016

 

Διαβάστε περισσότερα του ιδίου